Gå til innhold

Liker du å gå i bruktbutikker? Eller er det litt ekkelt å stikke hodet innom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært i en bruktbutikk, men har skikkelig lyst å stikke innom, tror man kan finne mange fine skatter :) Samboer har ikke lyst, han er ikke fan av brukte ting og mener vi har for god råd til å dra innom. Selv om man tjener greit så kan man jo gå inn på en bruktbutikk? 

Anonymkode: 973c2...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugs…

Anonymkode: 6a33b...dda

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det lukter grusomt, så jeg går aldri i bruktbutikker.

Endret av Honey Dew
  • Liker 9
Skrevet

Elsker det.her har de også bruktbutikk hvor de selger det de finner i søpla, mulighet for mange kupp. Har god råd.

Anonymkode: 35ddf...b36

• Liker 10
Skrevet

Jeg  blir kvalm av lukten i bruktbutikker, så går aldri der.

Anonymkode: fd3f1...09d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er faktisk ikke så glad i det, jeg liker ikke den tunge, støvete luften og lukten som ofte er der.

Men man kan finne noen skatter ja, om man er god på det. Skulle nesten ønske jeg likte det bedre.

Og folk går der om de tjener godt også, mange kjøper der mest fordi de tror på gjenbruk og/eller fordi man kan finne noe spennende og vintage. Det finnes jo mange bruktbutikker som selger MYE dyrere klær enn de gjør på HM.

Men litt rart innlegg - hvis du har skikkelig lyst å gå på en bruktbutikk så bare gjør det da vel, du trenger da hverken samboers tillatelse eller å tenke hardt på det.

Prøv og se :)

• Liker 5
Skrevet

Elsker å gå i bruktbutikker! Man vet aldri hva man kan finne, en vanlig butikk er så forutsigbar i forhold. Det er ingen som har FOR god råd til å handle i bruktbutikk. Man bør handle mest mulig brukt av hensyn til miljøet. 

Anonymkode: a8536...2cc

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjøper heller nye ting. Liker ikke lukten.

Anonymkode: cd8cb...68b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg elsker å gå i bruktbutikker! Har funnet mye unikt som er fint og som ingen andre har og det er jeg så glad for. Liker å skille meg ut. Handler som regel etter klær og møbler på bruktbutikk.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Elsker brukt butikker. Handler ofte klær,sko og leker til barna og meg :) gull når det kommer til barne klær og leker. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud… bruktbutikker og loppemarkeder er fulle av rikinger. Det er jo både trendy og fornuftig å handle brukt, og rike folk er ofte både trendy og fornuftige.

Anonymkode: ee345...a8a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Elsker å handle plater og bøker brukt😀

Tegneserier og innimellom 🤓

• Liker 5
Skrevet

Elsker bruktbutikker! Men holder meg langt unna fretex, for makan til svindel, da kan man like gjerne kjøpe nytt.

Kan bruke en evighet på å gå gjennom alle mulige hyller og stativer 🙈 

Anonymkode: 34d1d...ef7

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Det kan være en spesiell lukt i bruktbutikker ja, men man går der ikke for lukten sin del. Kjøper man noe, vasker man det uansett så noe lukt drar man ikke med seg hjem. For et merkelig argument for å ikke dra i bruktbutikker. Jeg handler ikke i matbutikk fordi det er så vakkert i butikken, det er varene jeg er ute etter.

Anonymkode: ec062...315

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker bruktbutikker! Men holder meg langt unna fretex, for makan til svindel, da kan man like gjerne kjøpe nytt.

Kan bruke en evighet på å gå gjennom alle mulige hyller og stativer 🙈 

Anonymkode: 34d1d...ef7

Fretex er tidenes scam. Så et IKEA bord med fæle bruksmerker til 100kr mer enn et nytt bord i butikk.

Anonymkode: ec062...315

• Liker 6
Skrevet

Tjener godt og går i bruktbutikker. Kjøper som regel skatter til hytta der. Alltid en litt ellel lukt, men alt kan vaskes ☺️

• Liker 2
Skrevet

Tror det blir en tur innom imorgen :) Takk for svar! Er ikke var på lukt, så det skal gå fint!  vasker det jo uansett når man kommer hjem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har faktisk aldri vært i en bruktbutikk, men har skikkelig lyst å stikke innom, tror man kan finne mange fine skatter :) Samboer har ikke lyst, han er ikke fan av brukte ting og mener vi har for god råd til å dra innom. Selv om man tjener greit så kan man jo gå inn på en bruktbutikk? 

Du bør lytte til samboeren din. Brukte ting kommer ofte fra døde mennesker og dødsbo og kan bringe med seg negativ energi fra denne personen. En sjelden gang kan gjenstanden være besatt av en demon som kan gjøre livet ditt veldig vanskelig. 

Anonymkode: 6198a...922

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør lytte til samboeren din. Brukte ting kommer ofte fra døde mennesker og dødsbo og kan bringe med seg negativ energi fra denne personen. En sjelden gang kan gjenstanden være besatt av en demon som kan gjøre livet ditt veldig vanskelig. 

:hoho:

Anonymkode: fd3f1...09d

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så en episode av åndenes makt, noen hadde kjøpt en gammel lenestol på loppis og den bar visst med seg en eller annen åndelig energi. Men helt ærlig, sliter litt med å tro på sånt jeg :o 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...