AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Har handlet et par varer via nettbutikken VidaXL. Kort fortalt er dette verste netthandelen jeg har opplevd. Begge forsendelsene har blitt levert hos en eller anne Rema1000 butikk rundtomkring i landet. Den ene pakken ligger 10 timers kjøretur fra der jeg bor, den andre 3 timer. Har bestemt meg for å hente den nærmeste. Men den andre vurderer jeg sterkt ikke betale på forfall, oppheve kjøpet, hva ville du gjort? De har fått min rette adresse, men likevel sender de pakkene i hytt og pine. Dette har aldri skjedd med andre leverandører, kun VidaXL. Og jeg handler mye på nett. Anonymkode: 06733...28e
Whistler Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Man kjører ikke tre timer for å hente en pakke. Ring kundeservice, eller send en mail. 5
newman01 Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Krev det levert til rett adresse/utleveringssted. Man kjører ikke en halv arbeidsdag for å gjøre jobben til Posten... 1
Leo Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Så vidt jeg forstår har du vært smart nok til å be om faktura via Klarna og det jeg ville ha gjort da er å 1) Sende en mail til VidaXL (De har ikke kundeservice på telefon i den grad man kan si at de har kundeservice i det hele tatt...) hvor du forklarer hva som har skjedd. Kundeservicen deres er helt på jordet og de svarer i hytt og pine med Google translate, men det er ikke ditt problem. Du får sannsynligvis en del "god dag mann, økseskaft"-svar, men bare fortsett å gjenta deg selv og svar evt. på det de spør om helt konkret. Gi tydelig beskjed om at du ikke betaler før du har fått varene levert dit de skal. 2) Gi beskjed til Klarna om det samme og gjør oppmerksom på at du har kontaktet VidaXL. Klarna kan du gjerne ringe. De har super kundeservice på telefon. 3) La humla suse til du ser hvordan det går. VidaXL bruker et hav av tid så ikke tenk på at du skal ha disse varene før jul. Finn på noe annet.
nebbete fugl Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Det er da ikke vanskeligere enn å kontakte Posten og be dem sende pakken til riktig utleveringssted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå