AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg hater jobben min av alt i verden, jeg blir behandlet/betalt som dritt, rundt 150k i året. Jeg har vært innlagt for schizofreni i en lengre periode i 2020-2021, har en bachelor med dårlige karakterer, kommer derfor ikke inn på et masterstudie for å kunne få et bedre liv en dag. Er singel, har en klein holdning overfor damer, men har vært i forhold før. Har en god kompis som jeg hang mye med før at han fikk dame (en hyggelig jente som jobber som LIS1-lege), han er et skolelys, gjorde det bra på universitetet og ser bra ut. Han jobber også mye, offisielt rundt 200% i det private, men i praksis tror jeg rundt 130-140% kanskje. Han har rundt 2 mill i årslønn, kjører porsche, bor i en fet leilighet, reiser spontant til England med dama for å se fotball i helgene. Nå henger vi ikke så mye sammen, etter at han fikk dame, naturligvis. Jeg har ikke råd til å finne på en dritt, jeg sitter derfor for det meste å gamer hjemme etter jobb, er gått opp i vekt betydelig i det siste året, har en kneskade som gjør at jeg får ikke trent som jeg har pleid... Anonymkode: 3a8ab...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 Viss du tjener 150 000 i året, så ville jeg søkt en bedre betalt jobb. Regner med du mener netto/utbetalt da ingen kan betale så lite lovlig viss det er fulltidsjobb. Kom deg på trening. Jeg har mange treninsvenner med kneskader, hofteopererte og all verdens mulige skader. Har selv 2 prolapser i ryggen og har etter skadene 2 gullmedaljer og flere sølv og bronsemedaljer i min idrett. Kom deg ut av den tragiske offermentaliteten din, opp på hesten, skjerp deg. Anonymkode: d5f16...762 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 28. november 2022 #3 Del Skrevet 28. november 2022 Om du så nylig var lagt inn for schizofreni, men har en jobb(dumt du hater den) så er jo bare det et tegn på at du har stor mulighet til å skape en fin hverdag for degselv 😊 ikke at man ikke kan det, uten jobb 😅 Ting du kan tenke på om du vil: - Er det mulig for deg, å er du åpen for å ta opp fag? Eventuelt bedre muligheten til å ta master Men høres mest ut som du tenker på statusen rundt dette, ikke at det er en tapt drøm iform av at du engasjerer deg for noen av disse yrkene eller fagene du ser opp til. Eller gjør du det? - Hva er det som genuint engasjerer deg? Er det andre jobber du hadde trivdes bedre i, innen rekkevidde, eller som du kan jobbe mot? Det må ikke være relatert til jobb heller Det er haugevis av ting vi til hvilken som helst tid kan fylle livet og hjernen vår med, innser jo at dette koster penger også, men det trenger ikke alltid koste så mye, bruktmarkedet er å mulighet for diverse hobby utstyr. Språk, musikk, foto, tegning/ maling, baking, noen elsker å dyrke grønnsaker foreksempel. Jeg skal prøve meg på oregami, så noe kult på youtube, så hvorfor ikke? Du burde snakke med noen om hvordan du blir behandlet på jobb, dårlig arbeidsmiljø burde ingen ha 😔 Å er du ensom? Hva kan eventuelt endre dette? Verden er fyllt med muligheter, men å holde motet oppe er en tøff jobb. Men bedre kan det bli, å det krever ikke alltid allverden 😊 Tilfeldig innspill, idag skulle jeg på konsert men er kronisk treg å vi ble forsinket, jeg feiler i mye i livet og følte, nok en gang mestrer jeg ikke det simple normale. Vi kunne dratt hjem, jeg i dårlig humør, konserten var mitt ønske. Istedet gikk jeg i trass og dårlig humør mot byen, han jeg var med fulgte etter, kunne blitt krangel, men noen meter senere og vi tuller og fjaser, kjøper brus i automat på kaia, tuller på en lekeplass(er 28 år lol), går tur i byen, hører julemusikk i bilen istedet og spiser pomfri fra burger king. Det ble ikke slik det skulle, men har på følelsen at alt dette tilfeldige med vennen min, ble et fint minne å ta med seg videre, å beriker oss nesten mer en den julekonserten(som også hadde vært koselig da 😅🎅) Hva kan gjøre deg glad? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. november 2022 #4 Del Skrevet 28. november 2022 Dagen i dag er unik. Den kommer aldri igjen. Du kan velge å være misfornøyd eller være glad for det du har, gjøre det beste utav det og begynne å bli lykkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. november 2022 #5 Del Skrevet 28. november 2022 Takk for informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Del Skrevet 28. november 2022 Så lenge du er medisinert for schizofrenien er det vel bare å sette seg på skolebenken å ta en bedre utdannelse om høy lønn er viktig for deg. Anonymkode: 7b93c...4b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Del Skrevet 28. november 2022 Få deg behandling for kneet, tren deg opp og få en mindre stillesittende og bedre betalt jobb Anonymkode: 76357...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Del Skrevet 28. november 2022 Du jobber garantert ikke like mye som han (130-140 %) om du tjener 150 k i året. Just sayin'. Jobber du med noe som er relevant for bacheloren din da? Hun som vasker på jobben min jobber minst like hardt (om ikke mer) som meg, men hun hoppet over den biten hvor man bruker flere år på å samle seg opp studiegjeld. Jeg har også et mye større ansvarsområde, og så klart tjener jeg mye mer enn hun. Anonymkode: bc6b9...9c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hater jobben min av alt i verden, jeg blir behandlet/betalt som dritt, rundt 150k i året. Jeg har vært innlagt for schizofreni i en lengre periode i 2020-2021, har en bachelor med dårlige karakterer, kommer derfor ikke inn på et masterstudie for å kunne få et bedre liv en dag. Er singel, har en klein holdning overfor damer, men har vært i forhold før. Har en god kompis som jeg hang mye med før at han fikk dame (en hyggelig jente som jobber som LIS1-lege), han er et skolelys, gjorde det bra på universitetet og ser bra ut. Han jobber også mye, offisielt rundt 200% i det private, men i praksis tror jeg rundt 130-140% kanskje. Han har rundt 2 mill i årslønn, kjører porsche, bor i en fet leilighet, reiser spontant til England med dama for å se fotball i helgene. Nå henger vi ikke så mye sammen, etter at han fikk dame, naturligvis. Jeg har ikke råd til å finne på en dritt, jeg sitter derfor for det meste å gamer hjemme etter jobb, er gått opp i vekt betydelig i det siste året, har en kneskade som gjør at jeg får ikke trent som jeg har pleid... Anonymkode: 3a8ab...ed3 Troll. Anonymkode: a58e7...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Del Skrevet 28. november 2022 TS har vel startet massevis av tråder der han skriver akkurat det samme. Det er kompisen og dama og så han som har en kjip jobb. Det interessante er at det er litt forskjellig info hver gang, så vi lærer stadig noe nytt om TS. Men han ser ikke ut til å lære så mye da. Anonymkode: a7cd6...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå