AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 Begynte å se den i dag og den var fra samme tid som "Flus" og handler om det samme, men med kun hvite kriminelle/rusmisbrukere. Litt sånn sosiarealisme fra Sarpsborg for tjue år siden. Anonymkode: 639cf...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Var nok ikke sånn bare i Sarpsborg, var på en måte litt nostalgisk 😂 Eneste veldig urealistisk (for meg) var han som drømmer om et a4 liv for fremtiden. Jeg likte/liker serien, til tross for at jeg fikk et skikkelig a4 liv selv Anonymkode: 9546d...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Del Skrevet 29. november 2022 Den er vel på tv2, ikke NRK? Anonymkode: effdf...c7d 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Syns den er tullete. Anonymkode: c25cb...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 Ikke sett, men gleder meg til å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Så alle episodene som har kommet ut i dag! Har allerede fulgt med på Flus som jeg synes er morsomt, og Kids In Crime er jo mye mer seriøst og spennende. Musikken og kostymene er helt topp! 💯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 6.12.2022 den 22.28): Syns den er tullete. Anonymkode: c25cb...f49 Hvorfor? Jeg syns det var en svært realistisk og vond serie å se på. Sikkert fordi jeg kjenner til miljøet og flere av personene persongalleriet er bygd på. Og virkeligheten er langt verre enn på film. Anonymkode: 30885...59c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Del Skrevet 12. desember 2022 Drit bra og veldig riktig. til og med politi her i sarpsborg har sagt de har virkelig truffet Anonymkode: b9393...9e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november Sesong 2 kommer 15 november på TV2 Play. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Jeg har ikke sett hele, men jeg kjente meg utrolig godt igjen. Det var sånn det var på den plassen jeg bodde også. Utrolig hvordan han som har laget den har truffet. Og hvor god hukommelse han må ha. Det er sånne småting som jeg hadde glemt og blir veldig overrasket over, men kjenner det igjen. Den kunne hatt godt av litt strammere regi, så hadde den vært gull. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. november #11 Del Skrevet 10. november Realistisk, herlig serie. Gode skuespillere og spot on detaljer. Gleder meg til 15. November! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet fredag kl 19:25 #12 Del Skrevet fredag kl 19:25 Da har jeg sett ferdig sesong 2. Var bra. Anbefales. 👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Fountaine skrev (På 15.11.2024 den 20.25): Da har jeg sett ferdig sesong 2. Var bra. Anbefales. 👌 Ja, den var bra, men er det bare jeg som føler at den skled litt ut de siste to-tre episodene? Anonymkode: b6db4...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet lørdag kl 20:54 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, den var bra, men er det bare jeg som føler at den skled litt ut de siste to-tre episodene? Anonymkode: b6db4...d1c Var ganske spesielle de to siste ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå