AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Ja, dette lurer jeg på. Og hvis du har: var det noe spesielt som utløste det? På hvilken måte forandret han/ hun seg? Anonymkode: 62868...776
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Heller mer at når hen ble trygg på seg selv og fikk såre følelser på avstand at den trygge genuine personen som alltid har vært der kom frem igjen. Anonymkode: ad377...a62
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 En som fikk hjerneskade snudde helt om på livet etterpå og ble veldig glad og positiv. Anonymkode: 5dae8...7f2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Fikk for mange konsekvenser. Endret meg. Anonymkode: 2ed42...b58
Maestro Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Kompis som gjorde humor på andre sine bekostninger som ikke ble humor lenger, men direkte slem. Han fikk skikkelig knips på fingrene og har ikke antydning til dette lenger. Bare snill og god nå som passer på folk 😊 Litt som natt og dag. Jeg mista meg i psykose. Og løpt på veggen med hode først. Og den svei. Og har kommet ut på den andre siden. Meg selv men på i bedre tryggere og sterkere versjon. Kødder folk nå med meg så biter jeg🙈 Ingen skal knekke meg på den måten igjen. Mye forståelse og omsorg for andre, mye erfaring med meg i sekken, mer direkte, og vet hva jeg trenger og vil ha av venner, kjæreste og ellers i det daglige. Er ikke like lett og lede meg til ting som jeg egentlig ikke ønsker, ser ting på en annen vinkel, er ikke redd lenger. Og veldig takknemlig, krever ikke mye enn det som ei på 30 normalt trenger, flink og anerkjenne andre positivt eller typ "den var sykt deg den kjolen" tror jeg henger meg litt opp i dette da jeg var syk så var alt av hodet og kropp, følelser, meninger, energi skrudd helt av. Så setter høyt pris på at ting detter tilbake. Og ta en dusj føles normalt og føle seg som et menneske er herlig. Er bare 5 år siden sist😩🤦🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Ja. Meg selv. Dårlig barndom. Psykisk syk. Misbrukt. Trakassert. Måtte klare meg mye alene.osv. Gikk i terapi i mange år. Så en dag så oppdaget jeg kraften i meg. Den indre kjærligheten. Og lærte å elske meg selv. Og etter det har det bare gått oppover med meg❤️🙏 Var ikke direkte slem før men litt for mye selvopptatt osv. Nå er jeg svært empatisk. Opptatt av andres ve og vel. Og jordklodens ve og vel. Varm og klok er jeg. Og har det veldig bra med meg selv. Anonymkode: 8a271...de0 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Har sett sett det skje med folk som tok antidepressiva, folk med svulst på hjernen, samt en som drakk mye alkohol over flere år. Anonymkode: c61db...b22
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Faren min da han fikk ny kone. I alle forhold, bare til det verre Anonymkode: 0ee69...857
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 Kjenner flere som har funnet Gud og endret på mye. Jeg kjenner også ei som var en del av et hardt rusmiljø. En del barn, alle under barnevernet. Jeg var så heldig å bli kollega med henne. Ante ingenting før det kom i avisen om hvordan hun hadde snudd livet sitt rundt. Sjefen vår hadde gitt henne en sjanse, og sagt hun kun fikk en, rett etter hun kom fra avrusning. Hun tok den, jobbet hardt, og har siden tatt utdannelse. Helt rå historie! Hun er veldig takknemlig for både BV, og ellers den hjelpen hun fikk, men hun har etter min og manges mening også grunn til å takke seg selv, for det er hun som har gjort jobben. Glad hun fikk sjansene da, men hun er bare helt rå. Vært rusfri i over ett tiår nå. Anonymkode: 654f2...784 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 2.36): Heller mer at når hen ble trygg på seg selv og fikk såre følelser på avstand at den trygge genuine personen som alltid har vært der kom frem igjen. Anonymkode: ad377...a62 Dette skjedde meg også . Anonymkode: da503...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå