AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Altså damer som spiller på fetisjer (bdsm, fot osv ) eller gjør andre ting med seksuelle undertoner. Hva er greia med det egentlig? - Tenner de på å vite at det sitter menn og onanerer til dem? - Tenner de på oppmerksomheten de får i kommentarfeltet? - Er dette et springbrett til onlyfans? Altså, myndige folk gjør som dem vil, så for min del kan de bare holde på. Er bare nysgjerrig på å forstå fenomenet og motivene. Ser jo at onlyfans i dag nærmest har blitt sturent bland generasjon paradise hotel. JanOve Anonymkode: 329de...18a 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså damer som spiller på fetisjer (bdsm, fot osv ) eller gjør andre ting med seksuelle undertoner. Hva er greia med det egentlig? - Tenner de på å vite at det sitter menn og onanerer til dem? - Tenner de på oppmerksomheten de får i kommentarfeltet? - Er dette et springbrett til onlyfans? Altså, myndige folk gjør som dem vil,Antageligvis så for min del kan de bare holde på. Er bare nysgjerrig på å forstå fenomenet og motivene. Ser jo at onlyfans i dag nærmest har blitt sturent bland generasjon paradise hotel. JanOve Anonymkode: 329de...18a Kanskje Antageligvis Muligens Hvorfor oppsøker du dette da? Anonymkode: 8c7ce...bfc 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Tenner nok ikke på å vise tåfisen sin til menn nei. Menn er freaks og betaler for slikt. De liker vel å spise mat om dagene og å betale leie. Anonymkode: 66aa1...504 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Slike damer du tenker på? Anonymkode: df733...71f 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 hoff blir flau på deres vegne.. vise frem puppene og at man ikke har bh.. kun for 1 ting. Få oppmerksomhet. ja ja dem om det. kvinne Anonymkode: cdbf9...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Syns det er patetisk at voksne i det hele tatt bruker tiktok. For meg er tiktok noe ungdom driver med å mindre oppegående voksne🙄🤭 Anonymkode: 5ad6e...36a 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Som mann synes jo jeg det er mye flott å se på, spesielt i body positivity-sjangeren, men samtidig synes jo jeg det er litt merkelig at mange jenter tilsynelatende lever sånn på oppmerksomhet for kroppen og utseendet sitt? Anonymkode: c020d...a54 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): hoff blir flau på deres vegne.. vise frem puppene og at man ikke har bh.. kun for 1 ting. Få oppmerksomhet. ja ja dem om det. kvinne Anonymkode: cdbf9...ef5 Women supporting women I see. Hva gjør det deg at de gjør noe for oppmerksomhet, fordi du ikke får noen? Anonymkode: f3160...1ab 2 2
Romilo Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 Kvinner blir alltid kritisert, enten de viser kroppen eller ikke, og når noen er smarte nok til å tjene penger på noe samfunnet uansett overseksualiserer så det blir de kritisert for det og. Give me a break! 5
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 6.47): hoff blir flau på deres vegne.. vise frem puppene og at man ikke har bh.. kun for 1 ting. Få oppmerksomhet. ja ja dem om det. kvinne Anonymkode: cdbf9...ef5 Det kongelige hoff?
non_stop Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 Jeg tenker at hvis det gir de glede og mening så skal de gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 Menn er så sabla innbilske. Damer gjør hva de gjør fordi de har lyst til det, ikke for at creepy loners skal røske snoppen sin til dem, det er bare for moro skyld. Bare det at onlyfans er en greie sier litt om intellektet til enkelte menn.. Herregud, tenk å betale for å se på et annet menneske uten klær, patetisk.no ! Anonymkode: f9f12...5da 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #13 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 8.23): Syns det er patetisk at voksne i det hele tatt bruker tiktok. For meg er tiktok noe ungdom driver med å mindre oppegående voksne🙄🤭 Anonymkode: 5ad6e...36a Kommer an på hvordan man bruker det da. Jeg er 36 og har brukt TikTok til å dele morsomme klipp fra norsk tv humor. God gammel norsk humor. Det har jeg sett flere gjør. Noen har og lagt ut videoer av matlaging og det synes jeg er interessant. Men ja det er utrolig mye rart der som jeg også reagerer på. Folk som viser seg frem for å få både negativ og positiv oppmerksomhet og hvis de får noen stygge kommentarer selv om de selv legger opp til det så er det de som kommenterer som er mobbere. Selv om de er vulgære og provoserende så skal folk bare skrive pene kommentarer. Helt på trynet Anonymkode: c676f...7ee
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #14 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.37): Som mann synes jo jeg det er mye flott å se på, spesielt i body positivity-sjangeren, men samtidig synes jo jeg det er litt merkelig at mange jenter tilsynelatende lever sånn på oppmerksomhet for kroppen og utseendet sitt? Anonymkode: c020d...a54 Om jeg var en attraktiv dame i 20-åra og tjente hundretusener i måneden på å selge sokkene mine, og fis på glass, så hadde jeg kanskje vurdert det. Anonymkode: 8d8a2...c1e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #15 Skrevet 11. mars 2023 Tror ikke de ønsker å tenne menn, men de tenker menn er lettlurte og at de kan tjene penger på dumskapen Anonymkode: dc6f6...521 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #16 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 6.47): hoff blir flau på deres vegne.. vise frem puppene og at man ikke har bh.. kun for 1 ting. Få oppmerksomhet. ja ja dem om det. kvinne Anonymkode: cdbf9...ef5 Syns det er ille med godt voksne damer også som driver med alt mulig for å få oppmerksomhet fra ukjente folk på tik tok. Og handicappede syns jeg er synd at de driver å dummer seg ut på den måten. Mange som ler av sånt dessverre. Anonymkode: cdbf9...ef5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #17 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 8.23): Syns det er patetisk at voksne i det hele tatt bruker tiktok. For meg er tiktok noe ungdom driver med å mindre oppegående voksne🙄🤭 Anonymkode: 5ad6e...36a du aner ikke hvor mange av oss godt voksne som bruker tik tok. Så det er langt fra bare ungdommen som driver med. Det er lettvindt underholdning og mye og le av. Anonymkode: cdbf9...ef5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #18 Skrevet 11. mars 2023 Romilo skrev (På 28.11.2022 den 20.47): Kvinner blir alltid kritisert, enten de viser kroppen eller ikke, og når noen er smarte nok til å tjene penger på noe samfunnet uansett overseksualiserer så det blir de kritisert for det og. Give me a break! Nettop og hvem kritiserer kvinner som er glade i seg selv og kroppen sin — jo, andre kvinner (usikre bitre høner). Hvem får skylde — jo, menn. Bill Burr har god forklaring på akkurat dette. Anonymkode: f3291...2b3
Gjest MillA666 Skrevet 11. mars 2023 #19 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nettop og hvem kritiserer kvinner som er glade i seg selv og kroppen sin — jo, andre kvinner (usikre bitre høner). Hvem får skylde — jo, menn. Bill Burr har god forklaring på akkurat dette. Anonymkode: f3291...2b3 Jo men det er jo sykt når damer som er smellfeite for å si det rett ut med vilje viser frem flesket og poserer "se på meg hvor feit jeg er" . Jeg ser også feite menn gjør det samme. Jeg har ikke noe imot feite folk. Har vært sammen med feite menn og er ikke slank selv heller..... Men jeg legger ikke ut videoer hvor jeg blenger valker og cellulitter og forventer at folk skal kalle meg sexy og deilig eller videoer av at jeg spiser feit mat for at folk skal få tanker om at jeg ikke har godt av å spise sånt. Jeg skjønner ikke hva som er greia med det. Hadde jeg lagt ut sånt så hadde jeg faktisk skjønt hvis jeg fikk stygge kommentarer. Men jeg lar heller være å kommentere sånt selv som andre legger ut. Men prinsippet er at hvis noen skriver hva de tenker så er det mobbing. Da kan vi like gjerne si at de som legger ut sånt er vulgære og driver med blotting nærmest. Er jo merkelig at ikke de synes det er flaut
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #20 Skrevet 11. mars 2023 Synes det er helt greit. Jeg liker å se pene damer. Anonymkode: bcdce...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå