AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg finner ingenting å se på.. Er jeg deprimert eller er det rett og slett ikke noe å se på? Har nettopp lastet ned noen av disse appen på nytt og synes det var samme utvalget som for 3 måneder siden.. Så de 2 nye episodene av Pørni, men så finner jeg liksom ikke noe mer... hva faen? Anonymkode: 366a5...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Del Skrevet 27. november 2022 Manifest, Ozark, Kalifat, Snabba Cash, Dark, The Crown, Vikings, Vikingane (Norsemen), Breaking Bad, The Americans Heksejakt og Kjærlighet og anarki er noe av det som er verdt å se på Netflix. Sunday, Toll og Ammo på tv2. Kongen befaler, Taskmaster, 90 day seriene, Elsker - elsker ikke, Grenseløs kjærlighet, Baneheia, Expedition Unknown, Moonshiners og Estonia er muligheter på Discovery. Kommer jo an på hva du liker og har sett fra før da, så klart. Valkyrien på NRK er også bra. Anonymkode: cc01f...015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Manifest, Ozark, Kalifat, Snabba Cash, Dark, The Crown, Vikings, Vikingane (Norsemen), Breaking Bad, The Americans Heksejakt og Kjærlighet og anarki er noe av det som er verdt å se på Netflix. Sunday, Toll og Ammo på tv2. Kongen befaler, Taskmaster, 90 day seriene, Elsker - elsker ikke, Grenseløs kjærlighet, Baneheia, Expedition Unknown, Moonshiners og Estonia er muligheter på Discovery. Kommer jo an på hva du liker og har sett fra før da, så klart. Valkyrien på NRK er også bra. Anonymkode: cc01f...015 Takk skal du ha. 😊 Av de du nevner har jeg sett Kalifat, Heksejakt, nesten alt av Kjærlighet og anarki (stoppet i sesong 2, episode 6...), en del av Grenseløs kjærlighet om det er det med Annema og Dundar. Resten du nevner har jeg kikket innom nå, men fristet ikke... Kongen befaler har jeg sett nok av med klipp på face.🙆♀️ Jeg er vel bare vanskelig eller deprimert. Hva liker jeg? Nordiske serier, mest drama og komedie.. ikke så mye thrillere/Krim, men kanskje litt spenning da. likte jo Kalifat da jeg så det.. og har sett Broen.. men nå kunne jeg ikke tenke meg å se det.. så det er kanskje ikke noe som frister da. Bare å innse det. ts Anonymkode: 366a5...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk skal du ha. 😊 Av de du nevner har jeg sett Kalifat, Heksejakt, nesten alt av Kjærlighet og anarki (stoppet i sesong 2, episode 6...), en del av Grenseløs kjærlighet om det er det med Annema og Dundar. Resten du nevner har jeg kikket innom nå, men fristet ikke... Kongen befaler har jeg sett nok av med klipp på face.🙆♀️ Jeg er vel bare vanskelig eller deprimert. Hva liker jeg? Nordiske serier, mest drama og komedie.. ikke så mye thrillere/Krim, men kanskje litt spenning da. likte jo Kalifat da jeg så det.. og har sett Broen.. men nå kunne jeg ikke tenke meg å se det.. så det er kanskje ikke noe som frister da. Bare å innse det. ts Anonymkode: 366a5...a9c Da vil jeg anbefale Valkyrien. Den er norsk 😊 Anonymkode: cc01f...015 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. november 2022 #5 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg finner ingenting å se på.. Er jeg deprimert eller er det rett og slett ikke noe å se på? Har nettopp lastet ned noen av disse appen på nytt og synes det var samme utvalget som for 3 måneder siden.. Så de 2 nye episodene av Pørni, men så finner jeg liksom ikke noe mer... hva faen? Anonymkode: 366a5...a9c Du abb på crap da. HBO, Amazon prime og Disney + har da mye bedre utvalg enn Viaplay, Tv2 Play og Discovery 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Del Skrevet 28. november 2022 Love life på Viaplay er fin Anonymkode: 799d2...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Del Skrevet 28. november 2022 Du har for mye å velge i Ikke noe jeg sier for å tulle med deg, det finnes et eget begrep (som jeg har glemt…) for det. Derfor Netflix fikk den ‘foreslå noe tilfeldig’-knappen, fordi folk blir sittende og bla i side opp og side ned i valg og muligheter, uten å klare å bestemme seg for noe. Gjorde akkurat det samme, og endte ofte opp med repriser på NRK nett-tv Nå har jeg bare en streaming-tjeneste av gangen. Går lettere Anonymkode: db086...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Del Skrevet 28. november 2022 Hatsumomo skrev (10 timer siden): Du abb på crap da. HBO, Amazon prime og Disney + har da mye bedre utvalg enn Viaplay, Tv2 Play og Discovery 🙄 Hehe.. ikke så sikker på det. Har hatt HBO og Disney+, men det ble I ALLE FALL IKKE brukt... Hva er det du anbefaler der da? Og på Amazon Prime? ts Anonymkode: 366a5...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du har for mye å velge i Ikke noe jeg sier for å tulle med deg, det finnes et eget begrep (som jeg har glemt…) for det. Derfor Netflix fikk den ‘foreslå noe tilfeldig’-knappen, fordi folk blir sittende og bla i side opp og side ned i valg og muligheter, uten å klare å bestemme seg for noe. Gjorde akkurat det samme, og endte ofte opp med repriser på NRK nett-tv Nå har jeg bare en streaming-tjeneste av gangen. Går lettere Anonymkode: db086...a69 Takk, er nok noe i det. Men jeg har vært lenge med én/få tjenester, har nettopp fått flere.. så vet ikke helt om det er der det ligger heller. 😊 Kanskje jeg bare skal slå fra meg tanken om å finne noe å se på, men synes jo det er litt trist det også. ts Anonymkode: 366a5...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. november 2022 #10 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg liker å se litt forskjellig, og nå ser jeg på en serie som heter Medium på viaplay 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Del Skrevet 28. november 2022 Altså hvis du sier at du ikke har noe å se på, så er det fordi du enten ikke gidder å prøve å se på noe, eller at du har sett ferdig alt. Det er masse serier og filmer på de appene. Bare å trykke play på første som dukker opp det! Anonymkode: 709dc...ef5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #12 Del Skrevet 28. november 2022 Netflix: dead to me, mange julefilmer tv2 Play: kids in crime nrk: flus, made in Oslo Anonymkode: 9ff6a...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Del Skrevet 28. november 2022 Du må jo bare se Breaking bad da. Og Better call Saul. Anonymkode: 79d6a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. november 2022 #14 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hehe.. ikke så sikker på det. Har hatt HBO og Disney+, men det ble I ALLE FALL IKKE brukt... Hva er det du anbefaler der da? Og på Amazon Prime? ts Anonymkode: 366a5...a9c Kommer ann på hva du liker, men for min del på Prime blandt annet: the expanse The peripheral bosch the english maktens ringer Reacher The underground railroad Star Trek picard Nine perfect strangers little fires everywhere og da har jeg ikke skrevet de som jeg har på ventelisten min der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Del Skrevet 28. november 2022 kids in crime på tv2 er morsom å se på! Var ung i starten av 2000, og er som å være tilbake på 2000 tallet med interiøret i serien osv. morsomt å se! Anonymkode: 00ac0...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #16 Del Skrevet 28. november 2022 Når jeg har perioder da jeg har atten apper men ingenting å se på, så lytter jeg på podcast. Ta deg en pause fra TV. Anonymkode: 144dd...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #17 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg har begynt å se Ally McBeal på Disney+. Gamle minner, men også så utrolig mye som ikke ville funka i dag av ting de sier og gjør! 😛 Men syns den er morsom fortsatt! Anonymkode: f4d8f...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 30. november 2022 #18 Del Skrevet 30. november 2022 Disney + serier: Only Murders in The Building Dopesick Dropout The Killing Under the banner of heaven Criminal Minds Homeland The Old man The bear High Fidelity Reservation Dogs Agents of Shield The Mandalorian (hvis man liker Star Wars universet) Obi wan kenobi (hvis man liker Star Wars universet) The Book of Bobba Fett (hvis man liker Star Wars universet) Hawkeye (Hvis man liker Marvel universet) Loki (Hvis man liker Marvel universet) Wandavision (Hvis man liker Marvel universet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 30. november 2022 #19 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) HBO serier: Big little lies Chernobyl Fringe His Dark Materials Game of thrones og deretter House of Dragon Big Love Divorce Euphoria Girls Luther Mare of Easttown Olive Kitteridge Scenes from a marriage Sharp Objects The handmaids tale The undoing The White Lotus True Detective Vikings Watchmen Westworld Så da har jeg ramset opp alle seriene jeg har sett på Prime, Disney+ og HBO som jeg kan anbefale (bortsett fra gamle serier som jeg regner med alle har sett når de gikk som Lost, Xfiles osv). Jeg har mange serier på "Watchlist" på disse strømmetjenestene som jeg ikke har sett enda, så de kan jeg ikke evt anbefale før jeg har sett dem. Endret 30. november 2022 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Del Skrevet 1. desember 2022 Virgin River på Netflix er bra😃 Anonymkode: fb558...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå