Gå til innhold

Flere som liker å sovne til podcaster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det hver kveld. At jeg hører på en podcast og ligger på sengen. Etter en stund blir jeg super søvnig og skrur av podcasten. Det er noe av det deiligste som finnes.

Anonymkode: 55861...3b5

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det de kveldene angsten og tankekjøret er ille.

Anonymkode: 38a1a...5c7

• Hjerte 3
Skrevet

Her også, blitt avhengig av det. 

Anonymkode: a566b...874

• Liker 1
Skrevet

Jeg og! Alltid slitt med insomnia. Podcaster på øret har hjulpet meg enormt. Må ha det for å sovne. Ingen tankekjør, bare lett underholdning frem til jeg sovner. Akkurat nå hører jeg på Misjonen og prøver å sove. Må bare legge vekk kg 😊

Anonymkode: f4680...b45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg gjør det hver kveld. At jeg hører på en podcast og ligger på sengen. Etter en stund blir jeg super søvnig og skrur av podcasten. Det er noe av det deiligste som finnes.

Enig , er helt avhengig . Kan sette pod på søvninnstilling , så slipper du skru av☺️

Skrevet

Jeg hører på bøker. Den slår seg av etter halvannen time.

Anonymkode: 01f59...72b

• Liker 3
Skrevet

Nei holder med radio. Dette podcastgreiene er blitt en hype.

Anonymkode: 701eb...3d5

• Liker 1
Skrevet

Ja, hver dag, så lenge jeg er hjemme. Setter søvntidtakeren på 5, 10 eller 15 minutter, sovner som regel etter 2 😄 Viktig at podcasten er sånn passe kjedelig. 

Anonymkode: 2fc32...ba5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lydpute for tinnitus og liker bedre å koble den på en rolig podcast enn den boksen som lager bølge/regn og andre lyder.

Anonymkode: 6dd80...49c

Skrevet

Avhengig av noe på øret når jeg skal sove, som regel podcast eller ASMR. Våkner med ørepluggene i ørene hver morgen. 😁

Skrevet

På 90-tallet lyttet man gjerne til radioen på natta, så dette er et kjent fenomen.

Skrevet

Legger meg aldri uten å sovne til podcast eller lydbok. 😴😴😴

Gjest Offwhite
Skrevet

Ikke podcast, men YouTube, blitt til en vane hver eneste kveld. Akkurat nå går det i spaserturer i New York med julestemning. Ellers sminkevideoer eller annet. Ser til jeg blir trøtt så legger bort tlf så sovner jeg til bylyder.

Skrevet

Min samboer gjør det, jeg klarer det ikke. Må ha det stille når jeg skal sove.

Anonymkode: 420a3...133

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hver eneste kveld - først leser jeg til øynene faller igjen, så setter jeg på podcast som jeg sovner til 🙂 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei holder med radio. Dette podcastgreiene er blitt en hype.

Ntnååå - selv hører jeg på radioprogrammer som podcast - er det gammeldags nok for deg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det. Setter på «timer» slik at den slår seg av etter en time. Hender at jeg noen ganger må sette timeren på nytt fordi jeg sliter med å sovne. 

Skrevet

Jepp, med podcast på øret unngår jeg tanker og sovner mye fortere. Hører av og til også på lydbok.

Samme podcast/bok høres maaaange ganger for jeg sovner som regel relativt fort :)

Anonymkode: c5769...ef2

Skrevet

Samme her. Begynte med dette i 2018, og tror jeg kan telle på en hånd hvor mange netter jeg ikke har hørt på podcast for å sovne. Avhengig

Skrevet
Teatrica skrev (6 timer siden):

Hver eneste kveld - først leser jeg til øynene faller igjen, så setter jeg på podcast som jeg sovner til 🙂 

Ntnååå - selv hører jeg på radioprogrammer som podcast - er det gammeldags nok for deg?

Uansett er det en hype. I 99% av tilfellene nå er det "podcast" det må være.

Sist jeg hørte noen si de hører på radio er måneder og år siden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uansett er det en hype. I 99% av tilfellene nå er det "podcast" det må være.

Sist jeg hørte noen si de hører på radio er måneder og år siden.

Sist jeg hørte på radio var i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...