AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Etter to år i forholdet har jeg nå bestemt meg for å gå, jeg elsker han men pga egne usikkerheter og sjalusi ødelegger dette meg psykisk. Jeg misstenker utroskap, er konstant stressa, sover dårlig, spiser dårlig, er konstant lei meg. Jeg går til psykolog, da jeg generellt sliter med å være paranoid. Det vanskelige er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge dette frem på en fin måte, han er verdens beste mann og innerst inne vet jeg at han nok ikke er utro. Men selv min psykolog mener at det beste er for meg å være litt for meg selv, slik jeg får jobbet med dette. Har dere noen tips på hvordan jeg kan gjøre det finest mulig for han? Setter pris på alle råd. Anonymkode: 03fe1...9f8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Du må nesten bare si det som det er at du trenger å jobbe med psykolog og være alene Anonymkode: fe5d5...d04 1
Jaytee Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 (endret) Det beste er å være ærlig. Hvis han er en så fin kar som du sier, så fortjener han å få vite sannheten. Det vil også gjøre gjøre psyken din bedre. Endret 27. november 2022 av Jaytee 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Si rett ut at du pga psyken ikke klarer å være i et forhold nå. Anonymkode: c904b...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Har lyst til å gi deg en klem, ts. Denne historien kjenner jeg igjen. Søstera mi slo opp med kjæresten i fjor pga slike tanker. Anonymkode: d14e9...906 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Jeg kjenner meg så godt igjen, TS. Jeg tenker at dersom du har hatt det slik i 2 år, og det ikke er bedre, så er det like greit å la han gå. Jeg sliter med akkurat det samme, og vi har vært sammen 1 år og 4 mnd. Jeg må virkelig jobbe med meg selv for å ikke bli "gal" av alle tankene. Om jeg også har det slik etter 2 år så tror jeg jeg går ut av forholdet jeg også, selv om han er verdens beste kjæreste. Det er ikke godt for noen av partene. Stor klem til deg ❤️ Anonymkode: 9ac04...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå