Gå til innhold

Spørsmål til dere damer i 50-årene med kjedelige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt sint dersom mannen din hadde hatt sex med ei mye yngre dame, som kunne vært datteren deres? 
Jeg spør fordi jeg leser her inne og mange kvinner blir så aggressive (mot den andre dama) om hun har vært borti noen som var opptatt. Men jeg har selv hatt kjedelig forhold og hadde ikke blitt sint da om typen min hadde funnet eller knullet en annen. Så, hadde du gitt faen eller blitt sint og sett på det som utroskap? Isåfal hvorfor?

Anonymkode: 5d37b...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha….prøv igjen

Anonymkode: b63a4...8d8

• Liker 2
Skrevet

Hadde selvsagt sett på det som utroskap.

Men nå er jeg ikke i et kjedelig forhold og er ikke det minste redd.

Anonymkode: ea810...aaf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha….prøv igjen

Anonymkode: b63a4...8d8

Jeg tenkte meg at dette kanskje var et så sensitivt tema at det ville komme sånne passiv aggressive svar ja.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde selvsagt sett på det som utroskap.

Men nå er jeg ikke i et kjedelig forhold og er ikke det minste redd.

Anonymkode: ea810...aaf

Nå spurte jeg de som var i kjedelig forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde du blitt sint dersom mannen din hadde hatt sex med ei mye yngre dame, som kunne vært datteren deres? 
Jeg spør fordi jeg leser her inne og mange kvinner blir så aggressive (mot den andre dama) om hun har vært borti noen som var opptatt. Men jeg har selv hatt kjedelig forhold og hadde ikke blitt sint da om typen min hadde funnet eller knullet en annen. Så, hadde du gitt faen eller blitt sint og sett på det som utroskap? Isåfal hvorfor?

Næsj , hadde bare sagt lykke til med lange flate baller🤗. å tenkt hey, dette går i min favør , endelig kvitt gubbelure å kan gå for en yngre , sprekere 😀

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Næsj , hadde bare sagt lykke til med lange flate baller🤗. å tenkt hey, dette går i min favør , endelig kvitt gubbelure å kan gå for en yngre , sprekere 😀

😂 ok. Hvorfor går du ikke bare fra mannen om du ønsker å bli kvitt han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂 ok. Hvorfor går du ikke bare fra mannen om du ønsker å bli kvitt han?

Dette var et hypotetisk svar  på et hypotetisk spørsmål . Mange damer i femtiårene som er lei av mannen sin . Jeg er heldigvis ikke en av dem 😊.

• Liker 2
Skrevet

Mannen får en yngre dame han er tiltrukket av og som fortsatt er interessert i sex. Og som fortsatt evner å ha romantiske følelser.

Kona slipper å ha sex, og slipper å ha en kjæreste.

Alle blir fornøyde.

Anonymkode: cf454...8f8

Skrevet

Ja, hadde sett på det som utroskap, ja.

Anonymkode: 67aaf...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...