AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Jeg har alltid sett det som naturlig å treffe familie etter at forholdet er inngått. Slik at vi begge er sikre på at vi er noe seriøst. Jeg ble overrasket da jeg var på en kort kjøretur med han jeg har truffet ca. 3 ganger og han plutselig sier han skal kjøre inn til foreldrene hans slik at jeg skulle treffe de. For å etter å ha vært 4 timer med hos de, fortelle at han ønsker å kjøre innom besteforeldrene. Og samme skjedde dagen etter, da han plutselig måtte «sjekke noe» hos broren sin, så han inviterte seg selv og meg hjem til han og dama. Det er ikke slik at det ikke er hyggelig. Jeg var bare overhode ikke forberedt på det, og han hadde ikke spurt meg eller nevnt noe på forhånd. Pluss at alle i familien hans tok meg i mot og snakket til meg akkurat som om jeg er kjæresten han. Noe jeg forstår, for det så jo nettop slik ut. For han satt og koste og strøk på meg mer enn noen gang. Feilen er at jeg følte jeg lurte de eller ble tvunget til å «spille», for spørsmål om å gå inn i et forhold med han fortsatt er ganske langt frem i tid for meg…Og nå er jeg egentlig litt satt ut, og føler nesten at han «pushet» meg inn i et forhold? For nå, etter jeg møtte disse, snakker han til meg som om jeg er kjæresten han. Så det tenker nå både han og hele familien. Er det noen som har opplevd noe liknende?? Hva ville dere gjort? Jeg vet at jeg vil bli nødt til å være voksen og snakke med han og si at jeg ikke var helt forberedt på forhold allerede, men jeg er bare satt ut nå. Anonymkode: 3e2d2...02f 1
visp Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Jeg vet at jeg hadde løpt- langt. Men du må jo føle på det; om han er en du fremdeles vil treffe. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Hadde en kjæreste som også tok meg med til foreldrene tidlig uten at jeg var forberedt. Jeg kunne aldri tatt med en mann til foreldrene mine uten at vi hadde vært sammen lenge og sikre på å holde, mens noen tar med dates og til og med one night stands til foreldrene. Venninna mi er sånn 😂 Hun er veldig åpen og legger ikke noe formelt eller seriøst i det, det gjorde heller ikke eksen min for jeg var visst sånn 35. dama han hadde svippet innom foreldrene med Anonymkode: 192ed...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Det er jo veldig tidlig. Samtidig tenker jeg at du må ta ansvar selv for å si, dette var litt tidlig for meg - og sette grenser Anonymkode: 1a1db...671 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Du må ta grensesetting på alvor, ts. Det er ikke sånn at ting bare «skjer». Om han «skal innom» sine foreldre så kan du fint svare «da må du kjøre meg hjem først» eller «jeg venter i bilen, regner med det går raskt, jeg venter ikke mer enn 10 minutter». Og om han velger å bli hos sine foreldre i 4 timer? Ok. Reis deg etter 15 min, si «det var hyggelig å møte foreldrene dere» til foreldrene hans. Fortsett med: «Veldig kleint, selvsagt, siden jeg og sønnen deres fremdeles bare dater og ikke engang har avklart om vi har sex med andre.» Du må, med andre ord, velge å være sjefen i eget liv. Velger du ikke det? Da blir du assistenten i eget liv. Og det er ikke veien til akseptabel livskvalitet. Om han velger å bli brydd om du er likefrem og direkte og setter grenser? Ok. Ikke ditt problem. Velger han ikke å slutte med det så bør du velge å inngå forhold med en av de andre du bør date samtidig på dette stadiet. Å date en av gangen er ikke bare å kaste bort tid - det kan også få deg til å satse på et forhold med en under par. Anonymkode: 9b84a...e9f 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 visp skrev (41 minutter siden): Jeg vet at jeg hadde løpt- langt. Men du må jo føle på det; om han er en du fremdeles vil treffe. 👆🏻 Anonymkode: 3e2d2...02f
Gjest vilkåret Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Han lyver både til deg og familien sin. Det er ikke et bra tegn, for å si det sånn. Han lyver til familien om at dere er kjærester (viser dere frem som om dere er det). Han lyver til deg om hva dere skal (han planla å vise deg frem hele tiden). Jeg hadde blitt skremt om det skjedde meg, personen høres ikke helt i vater ut. Hadde han hatt evnen til å forstå hva du vil tenke og føle om den oppførselen, så ville han aldri gjort det. Han tror både du er dum nok til å ikke se gjennom hva han driver med, og tror ikke du vil reagere som et menneske ville gjort (bli sur). Det er veldig merkelig å ikke ha en empatisk ide om hvordan andre mennesker vil reagere på egen oppførsel.
Nymerïa Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 vilkåret skrev (5 minutter siden): Han lyver både til deg og familien sin. Det er ikke et bra tegn, for å si det sånn. Han lyver til familien om at dere er kjærester (viser dere frem som om dere er det). Han lyver til deg om hva dere skal (han planla å vise deg frem hele tiden). Jeg hadde blitt skremt om det skjedde meg, personen høres ikke helt i vater ut. Hadde han hatt evnen til å forstå hva du vil tenke og føle om den oppførselen, så ville han aldri gjort det. Han tror både du er dum nok til å ikke se gjennom hva han driver med, og tror ikke du vil reagere som et menneske ville gjort (bli sur). Det er veldig merkelig å ikke ha en empatisk ide om hvordan andre mennesker vil reagere på egen oppførsel. Dette. Jeg hadde følt meg overkjørt, TS. Det at dere har forskjellige synspunkter på når man introduserer hverandre for familien er ikke det største problemet her. Men derimot at han ikke tenker at dette er noe dere skal snakke og bli enige om. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 vilkåret skrev (4 timer siden): Han lyver både til deg og familien sin. Det er ikke et bra tegn, for å si det sånn. Han lyver til familien om at dere er kjærester (viser dere frem som om dere er det). Han lyver til deg om hva dere skal (han planla å vise deg frem hele tiden). Jeg hadde blitt skremt om det skjedde meg, personen høres ikke helt i vater ut. Hadde han hatt evnen til å forstå hva du vil tenke og føle om den oppførselen, så ville han aldri gjort det. Han tror både du er dum nok til å ikke se gjennom hva han driver med, og tror ikke du vil reagere som et menneske ville gjort (bli sur). Det er veldig merkelig å ikke ha en empatisk ide om hvordan andre mennesker vil reagere på egen oppførsel. Enig i denne Anonymkode: 3e2d2...02f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Skrevet 28. november 2022 visp skrev (23 timer siden): Jeg vet at jeg hadde løpt- langt. Men du må jo føle på det; om han er en du fremdeles vil treffe. Litt enig her Anonymkode: 3e2d2...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå