Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde besøk av en jeg hadde møtt på nettdating og som jeg hadde chattet med i noen måneder og jeg har vært på overnatting hos han i en uke. sist helg, ca 2 timer ut i besøket reiser han seg å sier han skal ut å ta en telefon. 

Hva tror dere har vært grunnen til han forlot meg? 

Endret av Frøkenfreken95
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfreken95 skrev (15 minutter siden):

Hadde besøk av en jeg hadde møtt på nettdating sist helg, ca 2 timer ut i besøket reiser han seg å sier han skal ut å ta en telefon (utendørs). Min mor var også til stede, første gang han hilste på henne forresten. Han må ha ringt til en av foreldrene mistenker jeg, for etter samtalen sa han at ville heller gå på hotell for natten. Jeg ble så såret og lei meg, har enda sår i sjelen etter dette. 

Må legge til at han er diagnostisert med autisme, jeg synes dette var så utrolig frekt og ikke minst ydmykende overfor meg. Jeg har spurt han hva det var som ble galt, men han slo opp med meg etter dette. 

Hva tror dere har vært grunnen til han forlot meg? 

Dette må være tull… ? 😂

Meget spesielt av deg å introdusere din mor og din date for hverandre etter så kort tid. Dere møttes trossalt på nettet FORRIGE helg.

Jeg hadde gjort akkurat det samme som han, lagt meg inn på hotell. At du ikke ser at feilen ligger hos deg sier jo sitt.

Anonymkode: 64f7c...64b

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Han fikk panikk over at du tok med mora di på daten, jeg hadde heller ikke overnattet etter noe slikt. .

Enten ringte han en kompis for å spørre han om "hva faen gjør jeg?!"

Eller så ringte han nærmeste hotell for å høre om de hadde ledig rom til han

Anonymkode: ea9ac...f35

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette må være tull… ? 😂

Meget spesielt av deg å introdusere din mor og din date for hverandre etter så kort tid. Dere møttes trossalt på nettet FORRIGE helg.

Jeg hadde gjort akkurat det samme som han, lagt meg inn på hotell. At du ikke ser at feilen ligger hos deg sier jo sitt.

Anonymkode: 64f7c...64b

Nei, må legge til at vi hadde møttes en gang før. Da kom jeg hjem til han på overnatting i 5 netter 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Du mener at du hadde besøk av han forrige helg, ikke at du traff han på nettdating forrige helg?

Ellers går ikke regnestykket opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han fikk panikk over at du tok med mora di på daten, jeg hadde heller ikke overnattet etter noe slikt. .

Enten ringte han en kompis for å spørre han om "hva faen gjør jeg?!"

Eller så ringte han nærmeste hotell for å høre om de hadde ledig rom til han

Anonymkode: ea9ac...f35

Må si at jeg hadde møtt han før en gang da hjemme hos han på overnatting. Med moren hans i underetasjen. 

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Du mener at du hadde besøk av han forrige helg, ikke at du traff han på nettdating forrige helg?

Ellers går ikke regnestykket opp.

Ja stemmer. Har chattet siden august sammen 

Skrevet

Høres ut som det kanskje ble litt mye for han med at mamman din var der :) mulig han ble veldig nervøs og stressa. Ganske vanlig å slite sosialt når det er autisme i bilde. Har et familiemedlem som ikke takler å være med mer enn 2 personer samtidig. Å forholde seg til ukjente mennesker blir fort veldig vanskelig fordi hen blir usikker, får angst og føler seg bare ukomfortabel. 

Anonymkode: f5fce...fe8

• Liker 1
Skrevet

Du hadde moren din der - selvfølgelig forsøkte han å finne en utvei!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Teatrica skrev (3 minutter siden):

Du hadde moren din der - selvfølgelig forsøkte han å finne en utvei!

Ja ser den, men dette visste han før han kom hjem til meg. Han hadde også moren sin der når jeg var på overnatting hos han. 

Skrevet

Ja det var frekt men du skal heller være glad til at du ble kvitt ham.

Anonymkode: d6904...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja det var frekt men du skal heller være glad til at du ble kvitt ham.

Anonymkode: d6904...5e5

Omg….

Anonymkode: f3486...85b

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det er høflig å forlate rommet for å ta en telefon i stedet for involvere alle i rommet i samtalen.

Skrevet

Nei det må være greit hva om det var noe alvorlig ? ☹️ 

Skrevet

Det jeg reagerer på, er ikke den telefonsamtalen, men disse mødrene som skal være tilstede. 

Anonymkode: be319...b0b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...