Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp eternal muse hair på instagram hele tiden, er det noen som har prøvd dette? Eller andre teknikker for krøller uten varme? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest om de metodene du skriver om, men jeg gjør som følgende- vasker håret føner det nesten helt tørt, tar i hårskum og evnt børster gjennom håret med litt vann på børsten hvis håret ble for tørt. Så tar jeg stroppen til morgenkåpen min, bretter den i to. Fester den midt på hodet med klype, så fletter jeg rundt stroppen og fester med strikk nederst, tar ut klypen og sover med det over natten. Så børster jeg ut krøllene til ønsket resultat, hvis du bruker kam blir krøllene ikke påvirket, men hvis du bruker en naturbørste blir krøllene mykere (bare ikke børst så mye at de går helt ut) 

Anonymkode: 79831...44c

Skrevet

På youtube finner du uendelig med teknikker for dette. Bath robe curls som bruker over beskriver, sock curls, osv. For å være helt ærlig har jeg hatt mest suksess med å bare lage en helt vanlig pariserflette og sove med det. Slipper å lære meg alle de forskjellige wrap-teknikkene, jeg har heller ikke badekåpe, og det blir likt og beint automatisk. 

Anonymkode: 0b778...598

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...