AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 Skal kjøpe trådløse ørepropper til en 13 åring. Han ønsker seg egentlig airpods, men har satt maks 2000 kr. Helst mindre. Sett på Sony WF-1000XM4. De er på Black friday tilbud 1890 kr og ved litt googling kan de virke som et greit alternativ for airpods. Men vil så store propper passe i øret til et barn? Norn forslag? Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Del Skrevet 27. november 2022 Har kjøpt Jabra Active 7 til min 12-åring. 1100 kr på Black Friday tilbud. Anonymkode: 9905e...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 kjøpte til min i fjor, jente. Hun mistet den ene før det hadde gått noen uker. Bortkastet penger på gave som ble dårlig ivaretatt Anonymkode: 17abf...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 Vel. Jeg mister mine hele tiden. Enten selve proppen eller etuiet på bussen, detter ut av veske osv. Bare ta det som en betraktning at det blir en dyr hobby om tenåringen er like svime som meg 😂🙏 Jeg har JBL nå. Koster 900,- 😊 God bass og lyd. De dyreste jeg har hatt, og de passer jeg på som et barn altså😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): kjøpte til min i fjor, jente. Hun mistet den ene før det hadde gått noen uker. Bortkastet penger på gave som ble dårlig ivaretatt Anonymkode: 17abf...888 Ja, vært inne på den tanken. Mulig jeg kan finne noe brukte airpods til en grei penge🤔 Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har kjøpt Jabra Active 7 til min 12-åring. 1100 kr på Black Friday tilbud. Anonymkode: 9905e...bbb Julegave eller har hun prøvd dem? Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Del Skrevet 27. november 2022 Både jeg og 12åringen har disse https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/feel-nanobuds-air-true-wireless-blaa/p-1139942/ Anonymkode: c02bf...6c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Del Skrevet 28. november 2022 Snakk med han om andre merker og pris før du kjøper noe. Om man ønsker seg airpods, og får et annet merke, så kan skuffelsen bli stor. Da er det bedre å gi noe annet. Anonymkode: a9fcf...b55 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 28. november 2022 #9 Del Skrevet 28. november 2022 Apple AirPods (2019) trådløse hodetelefoner med etui - Elkjøp (elkjop.no) Airpods til 1290kr på Elkjøp. Det er den litt eldre versjonen, men da kan ungen velge mellom merkevare eller kvalitet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Del Skrevet 28. november 2022 Mine tenåringer har hatt dette i flere år og har aldri mistet noen av dem.....bare sånn for å avkrefte at de automatisk blir raskt borte. De (og jeg) er veldig fornøyde med Kygo og Samsung sine. Men Samsung har holdt seg mye bedre enn Kygo. Jabra er helt jævlige, god lyd, men hverken jeg eller ungene klarte å bruke de mer enn noen minutter da de gjorde vondt. Kun mannen ned litt større ører enn oss liker de. Men de holder dårlige og har så langt byttet de ut to ganger på reklamasjon. Anonymkode: e22c4...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Del Skrevet 28. november 2022 newman01 skrev (1 time siden): Apple AirPods (2019) trådløse hodetelefoner med etui - Elkjøp (elkjop.no) Airpods til 1290kr på Elkjøp. Det er den litt eldre versjonen, men da kan ungen velge mellom merkevare eller kvalitet Jeg tenkte kanskje pro var bedre fordi de hadde den hummihetten på. Så de ikke sklir ut så lett. Men har ingen erfaring selv med airpods. Skal se på de👍😊 Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #12 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine tenåringer har hatt dette i flere år og har aldri mistet noen av dem.....bare sånn for å avkrefte at de automatisk blir raskt borte. De (og jeg) er veldig fornøyde med Kygo og Samsung sine. Men Samsung har holdt seg mye bedre enn Kygo. Jabra er helt jævlige, god lyd, men hverken jeg eller ungene klarte å bruke de mer enn noen minutter da de gjorde vondt. Kun mannen ned litt større ører enn oss liker de. Men de holder dårlige og har så langt byttet de ut to ganger på reklamasjon. Anonymkode: e22c4...81a Ah, det var godt å høre! Han er ikke den som roter bort ting, men man vet jo aldri. Men tenker det er viktig at de lærer å ta vare på dyrere ting. Hvis han mister dem får han også den erfaringen. Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymius1 Skrevet 28. november 2022 #13 Del Skrevet 28. november 2022 Min 12 åring har hatt sine Airpods i 2 år, uten å ha mistet sine. Så det er ikke alle som nødvendigvis mister de.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #14 Del Skrevet 28. november 2022 Her fikk han seg JBL i bursdagsgave for 1 1/2 år siden, ønsket seg AirPods men fikk ikke det. Rett å slett for at jeg syns det var en stiv pris og betale, å jeg var redd for at han ville rote dem bort. Nå har han forøvrig kjøpt seg AirPods selv for sine egne penger, noe jeg godtok siden han har tatt godt vare på JBL øreproppene. Anonymkode: d38d3...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Del Skrevet 28. november 2022 Ønsker han seg Airpods eller Airpods Pro? Forskjellen på disse er ganske stor, da Airpods ligger i det ytre øret, mens Pro har silikonpropper. Kjøpte meg et par Sony WF-1000XM3, men orker ærlig talt ikke de proppene over tid, så bruker dem omtrent bare når jeg MÅ ha støydemping. I det daglige bruker jeg et par billige JBL med samme utforming som Airpods. Ingen støydemping og klart dårligere lydkvalitet, men at jeg ikke blir sprø av dem har faktisk en del å si. Anonymkode: cc266...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #16 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ønsker han seg Airpods eller Airpods Pro? Forskjellen på disse er ganske stor, da Airpods ligger i det ytre øret, mens Pro har silikonpropper. Kjøpte meg et par Sony WF-1000XM3, men orker ærlig talt ikke de proppene over tid, så bruker dem omtrent bare når jeg MÅ ha støydemping. I det daglige bruker jeg et par billige JBL med samme utforming som Airpods. Ingen støydemping og klart dårligere lydkvalitet, men at jeg ikke blir sprø av dem har faktisk en del å si. Anonymkode: cc266...830 Det har han ikke spesifisert. Jeg tenkte airpods pro, og at de ville sitte bedre i øret. Anonymkode: 0ddd4...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #17 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det har han ikke spesifisert. Jeg tenkte airpods pro, og at de ville sitte bedre i øret. Anonymkode: 0ddd4...493 Jeg er enig i den du siterer. Jeg synes pro (støydempende) er ubehagelige. Og ikke minst kan de være farlige om man beveger seg rundt med dem, uten å høre hva som skjer rundt en. Jeg foretrekker derfor headset (støyisolerende) om jeg for eksempel er på fly eller i kontorlandskap. Men hører jeg musikk når jeg går/trener, eller podcast når jeg gjør husarbeid, så bruker jeg vanlige airpods, da det er en fordel å høre hva som skjer rundt en. Og det kan jeg tenke meg er enda viktigere om det er snakk om en 12-åring. Mine sitter supergodt, jeg kan til og med sove med de. Mens de detter rett ut av mannens ører. Få låne noen av noen du kjenner, og la gutten herje litt rundt med dem i, så ser du raskt om han har "passende" ører eller ikke. Ellers veldig enig i det du skriver over. Jeg var selv en tenåring som aldri rotet bort noe. Og er nå på mitt andre sett airpods, aldri rotet bort en eneste en. Grunnen til at gutten din ikke roter bort noe er nok holdningen din, at dersom det skjer, da er det en lærepenge. Og at om du ordner dette for han med å ikke gi han slikt, så lærer han heller ingenting. Anonymkode: a9fcf...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. desember 2022 #18 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 21.19): Skal kjøpe trådløse ørepropper til en 13 åring. Han ønsker seg egentlig airpods, men har satt maks 2000 kr. Helst mindre. Sett på Sony WF-1000XM4. De er på Black friday tilbud 1890 kr og ved litt googling kan de virke som et greit alternativ for airpods. Men vil så store propper passe i øret til et barn? Norn forslag? Anonymkode: 0ddd4...493 Hvis maks budsjettet er på 2000, hvorfor ikke bare kjøpe det han ønsker seg. Nyeste generasjon airpods koster 1988: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/apple-airpods-3-gen-2022-tradlose-hodetelefoner-med-lightning-ladeetui/522915?gclid=Cj0KCQiAvqGcBhCJARIsAFQ5ke6maC8l2a7oS1tN3wKF2yvLgbHv2Rcl-FfOkGkWqOw2ZRq7OfSZPaYaAiVAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Skjønner ikke hvorfor vurdere noe annet, når budsjettet tilsier at han kan få de proppene han ønsker seg. Ønsker han seg airpods, kjøper du det. Har han iphone og er inne i ecosystemet til appel, vil alt annet av ørepropper med stor sannsynlighet bare bli feil. Kjøp vanlig airpods, ferdig. Endret 3. desember 2022 av Blueberrymuffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå