AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Hei! Jeg skal veldig snart ha muntlig privatist eksamen. Dere som har hatt det, når det kommer til presentasjonsdelen, har dere tatt i bruk power point eller bare snakket?? Setter veldig stor pris på svar☺️☺️ Anonymkode: d5f8f...81b
Embla Othea Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Både PP og snakket. Vær mest mulig fri fra manus og powerpointen.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Har aldri brukt PP, bare snakket. Anonymkode: b536b...328
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Privatist på vgs nivå? Dette varierer fra fylke til fylke men i Oslo er det iallfall sånn at man trekker en oppgave og man får en eller to oppgaver fra læreplanen man skal svare på. Man får 30 min forberedelse. Så kommer man inn og snakker kanskje 15-20 minutter rundt disse temaene og sensor og eksaminiator vil stille spm litt underveis. Man får lov å notere på ark i forberedelsestiden man kan ha med inn. Tilslutt så vil sensor gi en uforberedt oppgave fra en annen del fra læreplanen som man skal svare på. Her kan man fort skille en 5er fra en 6er så lurt å ha god kontroll. Ikke skal man lage noen power point presentasjon. Anonymkode: a4e8e...7a1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Jeg fikk 30 min forberedelse, så var ikke noe poeng i å fikle med powerpoint. Fikk trekk for å ikke ha tegnet på tavlen. Det slo meg ikke som en mulighet en gang da jeg sto der og pratet. Sykt irriterende å tenke på i ettertid. (Geofag) Anonymkode: b05f9...696
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Aldri laget PP på privatist eksamen, ikke vært lov med noen form for hjelpemidler faktisk på de jeg har hatt.. Bare hodet, penn og papir... M&R Anonymkode: 92852...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå