AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 Kort og godt, hvordan endte du opp i jobben du har nå? Er i prosessen med å finne meg en ny jobb, og ble nysgjerrig på hvordan folk her på KG fant sin nåværende (eller tidligere) jobb! 😊 For min egen del ble jeg tipset av ei venninne, men ønsker noe innenfor studieretningen min og en litt mer spennende hverdag, gjerne innenfor salg. TRÅLER Finn og andre nettsider 🤭 Anonymkode: 6b5bc...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Del Skrevet 27. november 2022 Så annonsen på Finn, søkte, stilte til et par intervjuer og gjennomførte en personlighetstest. Anonymkode: 7bd51...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 Fikk opp treff på søkevarsel på finn, syntes den var interessant, så jeg søkte. Hadde varsel på jobber innenfor mitt fagområde i lang tid før det dukket opp noe som passet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 Tok utdanningen som krevdes, søkte på stillingen, kom på intervju. Fikk ikke stillingen. Gjentok en gang til neste gang tilsvarende stilling ble lyst ut. Da fikk jeg. Anonymkode: ade7b...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kort og godt, hvordan endte du opp i jobben du har nå? Er i prosessen med å finne meg en ny jobb, og ble nysgjerrig på hvordan folk her på KG fant sin nåværende (eller tidligere) jobb! 😊 For min egen del ble jeg tipset av ei venninne, men ønsker noe innenfor studieretningen min og en litt mer spennende hverdag, gjerne innenfor salg. TRÅLER Finn og andre nettsider 🤭 Anonymkode: 6b5bc...55b Fant ledige stillinger på nav.no og kommunens egen nettside Søkte på jobben, stilte på intervju og fikk jobben. Anonymkode: 2e86c...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 Gjennom annonse på jobbnett, fikk først vikariat og siden fast. Vanlige søknader og jobbintervjuer kom jeg aldri noen vei med. Anonymkode: 3719f...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Del Skrevet 27. november 2022 Ble ringt av hodejeger, var på et par intervjuer + tester, så hadde jeg ny jobb. Hadde sluttpakke i forrige jobb, så det passa bra! Anonymkode: 4003e...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Del Skrevet 27. november 2022 Som vikar. Fire år etter fikk jeg fast jobb Anonymkode: 3c17e...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. november 2022 #9 Del Skrevet 27. november 2022 Ringte arbeidsgiver og spurte om de hadde en jobb til meg. Har enten ringt eller vært innom å spurt etter jobb, alt etter hva som har passet best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg lagde den. Anonymkode: 6bb92...5a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Del Skrevet 27. november 2022 Sa opp fast jobb og fikk vikariat i en stilling jeg hadde veldig lyst på. Etter en stund fikk jeg fast jobb der og er veldig glad for at jeg tok sjansen. Anonymkode: 0575d...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Del Skrevet 27. november 2022 Kjenner ei som jobber der som delte stillingsannonse. Anonymkode: fe254...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 27. november 2022 #13 Del Skrevet 27. november 2022 Ble kontaktet av ett rekruteringsbyrå, da de visste at jeg var på utkikk. Fikk ett jobbtilbud, og vurderte lenge om jeg ikke skulle gå på intervju alikvel siden jeg hadde fått tilbud ett annet sted. Men, tenkte shit au, kan nå gå på intervjuet. Veldig glad jeg gjorde det, og følte ila intervjuet at dette var riktig stilling for meg. Måtte da be om ekstra betenkingstid på tilbudet jeg hadde fått, og informere de jeg var på intervju om at jeg måtte ha snarlig svar, for ville jo ikke ende opp med å si nei til tilbudet og så ikke få tilbud om den jeg virkelig ønsket. Gudsjelov fikk jeg tilbud om stillingen, og kunne derfor takke nei til den andre jobben (selv om de kom tilbake og sa "hvor mye vil du ha i lønn for jobbe her). Veldig veldig glad jeg valgte jobben jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Del Skrevet 27. november 2022 Søkte på annonse via finn.no 😊 Anonymkode: f411e...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg tok kontakt med firmaet som er i min bransje. Etter ca 2 mnd kontaktet de meg og jeg fikk først vikariat på et år før fast ansettelse. Anonymkode: e0102...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #16 Del Skrevet 27. november 2022 Første jobb så var det annonse på Finn. Da hadde jeg søkt masse. På de to neste ble jeg headhuntet. I min bransje er det vanskelig å få foten inn, men får du en og er flink og har et stort nettverk så har du alle muligheter fremover. Anonymkode: 51da9...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Del Skrevet 27. november 2022 Søkte stillingen selv på Finn, var på flere intervjurunder. Tredje jobben jeg søkte på, de to andre hadde jeg ikke fått, så selvtilliten var ikke helt på plass. Dette var stillinger som var et godt steg opp fra jobben jeg hadde. Veldig glad jeg fikk jobben. Anonymkode: a037d...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Del Skrevet 27. november 2022 På kommunens nettside. Søkte først på en tilkallingsstilling og fikk jobben. Ble tilkalt så og si hver dag i nærmere ett år, men fikk aldri noe fast der. Søkte deretter på en 25% stilling et annet sted, kom på intervju og ble tilbudt 50% under intervjuet. 🤗 Utdanner meg innen noe relevant. Anonymkode: d940a...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Del Skrevet 27. november 2022 Søkte gjennom Finn.no 🙃 Anonymkode: 081e9...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Del Skrevet 27. november 2022 Jobben jeg har nå fikk jeg som en del av å stige i gradene. Da jeg ble ansatt i firma søkte jeg på en stilling de hadde lyst ut Anonymkode: 29525...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå