Gå til innhold

Usjølviske barneborn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har de born eller barneborn som set besteforeldra sine interesser i høgsetet? I våre dagar høyrer me alt for ofte om ungar som stendig kikkar ned i mobilen eller nettbrettet utan å taka omsyn til besteforeldra. Eg vil tru at han bestefar hadde vorte bra glad om etterkomaren ville koma og vitja han utan mobil og nettbrett, ja kanskje kan dei berre sitja der i stova og prata om gamle dagar.

https://www.fjuken.no/fjuken-tv/i/Q7g5qx/kvar-onsdag-besoekjer-harald-15-bestefar-alfred-for-aa-hoeyre-paa-gamaldans-og-sjaa-paa-maskinar-denne-stunda-betyr-mykje-for-meg

Endret av Nattens rytter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn blir hva foreldrene gjør dem til 

Anonymkode: 1b3a1...372

Skrevet

Tror barnebarn og besteforeldre må møtes litt på halvveien. Ipad/telefon tas frem når det er kjedelig. 

Mine barns besteforeldre er sammen med alle sine 5 barnebarna i en uke (høstferie og vinterferie) De får ikke komme uten ipad, ellers hadde det aldri blitt noe ro. Med barna aktivert med noe får de litt ro og fred til å gjøre de vil.  På dagtid gjør de noe sammen.

Noe heeeelt annet enn hva som skjedde med mine besteforeldre, jeg kjedet vettet av meg og de voksne satt bare og pratet og meg som enebarn fikk underholde meg selv…. 

Anonymkode: 2d2d9...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...