AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 I begynnelsen av oktober fikk jeg blod på papiret ved tørking av avføring ,legen mente innvendig hemoroider, fikk sheriproct og gikk over etter noen dager,har vært helt god frem til i dag ,da stikker det rett innforbi åpningen ved avføring,kan det være hemoroider igjen ?så kort tid etter. Var hos fastlegen for undersøkelse av skjeden for et par uker siden,da kikket hun også ved endetarmen,og ba meg trykke litt,og da kunne hun se noen bittesmå hemoroider når jeg trykket,kan det være disse som stikker?? Anonymkode: 7e54b...6f1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Det kan godt være at de kommer tilbake ja, veldig vanlig, og de kan stikke og være ubehagelig. Siden de er på innsiden kanskje du kan forsøke stikkpillene fra sheriproct? For å hindre tilbakefall, en uke med salven etter endt stikkpillekur. Hemorroider kommer av for høyt trykk når du er på do. Hvordan er kostholdet? Spis svisker, og kjøp laktulose eller movicol på apoteket(tar du en av disse må du drikke rikelig med vann, ellers kan du gjøre ting verre). Vær tålmodig, og vurder vedlikeholdsdose. Anonymkode: a2e2d...a19
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Ja, det høres sannsynlig ut. Det er slett ikke uvanlig at hemorider kommer og går. Har du først en svakhet der, så er det vel lettere for at de fyller seg og blir smertefulle igjen. Kosthold og toalettvaner er viktig for å unngå at de blir smertefulle. Anonymkode: c2267...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå