Gå til innhold

erfaring med bitter mann etter avvising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser en god del og hørt gjennom kjennskap at menn som blir avvist vil ikke ha kontakt igjen selvom det betyr de må nappe løken resten av livet. Hvorfor er det sånn?

er ego viktigere enn deilig kjærlighetsliv med den dama dere ville ha? eller har utseende sunket?

hva er greia? fortell!!

Anonymkode: 39fb2...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er særegent for menn å takke nei til å være noens trøstepremie. 

Anonymkode: f8eb7...3e3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det så rart at de ikke ønsker å bli plassert i vennesonen? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det er særegent for menn å takke nei til å være noens trøstepremie. 

Anonymkode: f8eb7...3e3

trøstepremie? hvorfor tror dem det? jeg avvist en som ba meg ut på dans da vi var 20. Sendte meldinger, men de ignorerte jeg bare. Var rett og slett ikke moden nok, nå som 35 åring er jeg ganske moden vil jeg si, men da er han umoden. Synes menn har for lite selvinnsikt og er egoister. TS

Skrevet

Om du endrer mening betyr det vel bare at du har blitt for gammel og uattraktiv til å få de du egentlig ville ha. Og mest sannsynlig kan han få bedre damer enn deg

Anonymkode: bd6e5...f85

• Liker 5
Skrevet
Traktor skrev (2 minutter siden):

Er det så rart at de ikke ønsker å bli plassert i vennesonen? 

Nei, men de må skjønne at når vi kvinner blir modne det er da de virkelig har en sjanse til å vise kjærlighet. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du endrer mening betyr det vel bare at du har blitt for gammel og uattraktiv til å få de du egentlig ville ha. Og mest sannsynlig kan han få bedre damer enn deg

Anonymkode: bd6e5...f85

eller kanskje jeg har modnet? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

trøstepremie? hvorfor tror dem det? jeg avvist en som ba meg ut på dans da vi var 20. 

Han har jo glemt deg for lenge siden.

Anonymkode: b8276...e33

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

eller kanskje jeg har modnet? TS

Da burde du klare å se situasjonen fra andres perspektiv. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er dame og har som prinsipp å aldri ta ekser tilbake. Slutt er slutt. Hvis de selv føler at de nå er modne og klar for kjærlighet så er det flott, da kan de gjøre lity innsats overfor noen andre, framfor å tro at jeg sitter og venter som en annen Synnøve Solbakken.

• Liker 2
Skrevet

Tror du virkelig han er interessert i deg fortsatt etter 15?! År?

Anonymkode: 4fffb...a15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tror du virkelig han er interessert i deg fortsatt etter 15?! År?

Hvorfor ikke? eller var han bare forelsket i det ytre og ikke indre? sier dere at han ikke likte måten jeg er på? han viste kjærlighet og den erkjenner jeg nå TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke? eller var han bare forelsket i det ytre og ikke indre? 

Du var vel ikke forelsket i noen av delene, da du avviste ham og så ikke tok kontakt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ikke? eller var han bare forelsket i det ytre og ikke indre? sier dere at han ikke likte måten jeg er på? han viste kjærlighet og den erkjenner jeg nå TS

Altså er du helt fjern, folk forandrer seg på 15 år og det kan smaken også gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Du kan da ikke virkelig mene at en mann skal ha ventet på DIN store kjærlighet i 15 år, og så bare springe tilbake til deg fordi DU er klar nå!? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner ikke den jeg heller. Men! Det blir så kleint etter en avvisning at vennskap ofte blir vanskelig, spesielt om fyren takler det dårlig. 

Da syns jeg du skal drite i den fyren, nå også etter 15 år.

Skrevet

Ja, for det er kun menn som blir bitter når de ikke får noen de trodde de fortjente. KG bugner jo over av kvinner som er evig bitter

Anonymkode: c0c48...4b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er jo bare 15 år for sent ute. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

trøstepremie? hvorfor tror dem det? jeg avvist en som ba meg ut på dans da vi var 20. Sendte meldinger, men de ignorerte jeg bare. Var rett og slett ikke moden nok, nå som 35 åring er jeg ganske moden vil jeg si, men da er han umoden. Synes menn har for lite selvinnsikt og er egoister. TS

Det der handler ikke om modenhet, men folkeskikk. Jeg hadde også fått helt avsmak av noen som bevisst ignorerer mine meldinger, det gjennomskuer personligheten din. Å avvise høflig er det minste man kan forvente, slutt å sett deg selv i offerposisjon og skyld på umodenhet.

Jeg er en kvinne i 20-årene, men klarer fint å avvise på en vennlig måte - uten at motparten skal føle seg dårlig 😉 Det er ikke han som har for lite selvinnsikt og er egoistisk, men han har rett og slett endret smak på disse 15-årene.

Anonymkode: aa2bc...8d3

Skrevet

Og komme løpende 15 år senere fordi du ikke fant noe bedre - så skjønner jeg jo at han er uinteressert og være et second choise. 

Litt som de som løper etter damer når nattklubben stenger. Fikk ikke napp der inne, så da prøver man seg på damer utenfor eller på vei hjem 🤭

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...