Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du ikke fått med deg at det handler om seksuell tenning for de som gjør dette?

Anonymkode: 0dc6c...428

Joda. Jeg lever jo i et forhold med en, så det vet jeg. Men jeg vet også at tenning bare er en del av det. Spesielt for de som er vant med å få kle seg om. Det handler også om identitet. Og det er det som evt "er" sexy; å få være seg selv. 

Anonymkode: f7492...1e9

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fjollefyr;

TS her.. finnes det noe side eller sted for de damene som synes at dette er vanskelig? Jeg har bestilt time hos psykolog nå, for jeg sliter med å fordøye alt sammen. 
Først sjokket over at dette er noe som er viktig for han, men etterhvert blir det så mye mer detaljer å forholde seg til rundt dette.

han sier han ikke ønsker å gå med kvinneklær i det daglige, og er fornøyd som mann. Men han tenner på dette seksuelt, så dette er noe han gjør «for seg selv». Men jeg er bekymret… vil det «bli mer» etterhvert? Sikkert ingen svar på det som kan garanteres, men jeg er bekymret. 

jeg merker det er vanskelig å se han kjøpe sminke og klær, for det er liksom «jeg» som skal være damen i huset. Jeg blir også skremt av at «det også er en dame her jeg ikke har visst om». Akkurat som et ekstra menneske i vårt ekteskap, selv om dette bare er mine reaksjoner og følelser på det. 
jeg må finne en måte å fordøye dette på og takle det slik at han har det bra, og at jeg kan leve med dette. 
jeg ønsker å være liberal, og jeg ønsker at han kan slappe av og være seg selv. Men som sagt, jeg sliter, og jeg må finne ut av hvordan jeg kan takle det. 

ønsker gjerne tips og innspill. 

Anonymkode: c64a8...49a

Hei. Jeg har egentlig ikke så mye å kunne hjelpe med. Ikke det at jeg ikke vil, men jeg er ikke en kvinne som lever med en crossdresser. Men Stensveen Ressurssenter har hatt pårørende hjelp. Anbefaler å ta kontakt med dem, de er flotte folk som hjelper mange. Men send gjerne en pm, så kan vi ta en prat der istedenfor. 😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sikkert andre som kan gi deg råd om det, men jeg vil bare nevne at du ikke MÅ takle det. For de fleste kvinner hadde det vært uaktuelt å leve i et sånt forhold. 
For meg personlig hadde det vært mye verre enn utroskap. 
Men hvis du tror du kan leve godt med det så ære være deg.

Anonymkode: 0dc6c...428

Nei, hun må ikke det. Men om hun ønsker det så tipper jeg at hun vet godt at hun ikke må. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...