AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Hei, noen kvinner her som lever sammen med en mann som er crossdresser? I ekteskap med barn osv? en mann som altså er fornøyd med å være mann, men tenner seksuelt på å omgjøre seg til kvinne innimellom. hvordan takler dere dette? Anonymkode: c64a8...49a 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Ja, kjæresten min kler seg om, og han tenner på det. Jeg tenner også på ham som kvinne. Mer enn som mann egentlig. Anonymkode: f7492...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Nei lever ikke med en selv men kjenner et par menn som er hemmelig crossdressers i forholdene sine. Anonymkode: 3d793...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 De aller, aller fleste menn ville nok ha fått en fot i ræva om de hadde begynt å tvinge sin skakkjørte seksualitet på familien. Anonymkode: f5911...00c 5 1
Blåjojo Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De aller, aller fleste menn ville nok ha fått en fot i ræva om de hadde begynt å tvinge sin skakkjørte seksualitet på familien. Anonymkode: f5911...00c Du vet at du ikke trenger å si alt du tenker? Tror det er flere menn enn du tror som lever som hemmelige crossdressere pga. sneversynte folk som deg. Er jo ikke akkurat sånn at du tar skade av det? 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Blåjojo skrev (3 minutter siden): Du vet at du ikke trenger å si alt du tenker? Tror det er flere menn enn du tror som lever som hemmelige crossdressere pga. sneversynte folk som deg. Er jo ikke akkurat sånn at du tar skade av det? Det er faktisk et større problem i dag at folk sier for lite om hva de egentlig mener enn at de er for frittalende. Og hvor har jeg sagt at jeg tar skade av at andre tvinger sin avsporede seksualitet på familiene sine? De verdiene vi bygger vår siviliasjon på forutsetter faktisk at vi bryr oss om urett også når den rammer andre enn oss selv. Anonymkode: f5911...00c 2 1 1
Blåjojo Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er faktisk et større problem i dag at folk sier for lite om hva de egentlig mener enn at de er for frittalende. Og hvor har jeg sagt at jeg tar skade av at andre tvinger sin avsporede seksualitet på familiene sine? De verdiene vi bygger vår siviliasjon på forutsetter faktisk at vi bryr oss om urett også når den rammer andre enn oss selv. Anonymkode: f5911...00c For såvidt enig. Men derifra og til å kommentere sånn på et forum der du for det første ikke svarer på det ts spør om, og i tillegg gjemmer deg bak et anonym vitner om at du bare er ute etter å være ekkel. Nei, du har ikke sagt at du tar skade. Var derfor jeg spurte om du gjorde det. Videre står det ingen plass i HI at det er snakk om å tvinge sin seksualitet på andre, eller at det er begått noen form for urett her. At du i tillegg kaller den avsporet gjør at jeg jeg fortsatt ser på deg som sneversynt. 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er faktisk et større problem i dag at folk sier for lite om hva de egentlig mener enn at de er for frittalende. Og hvor har jeg sagt at jeg tar skade av at andre tvinger sin avsporede seksualitet på familiene sine? De verdiene vi bygger vår siviliasjon på forutsetter faktisk at vi bryr oss om urett også når den rammer andre enn oss selv. Anonymkode: f5911...00c Hva er "urett" ved at en mann vil gå i kvinneklær? Anonymkode: 3d793...ac5 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er "urett" ved at en mann vil gå i kvinneklær? Anonymkode: 3d793...ac5 Jeg forstår HI dithen at det er snakk om bruke kvinneklær i hjemmet i nærvær av kone og barn. Hvis kona aksepterer en slik teatralsk egotripp, er det forsåvidt greit nok, men barn kan ikke samtykke. At en mann kler seg ut som kvinne når han er alene, har jeg selvsagt ingen innvendinger mot. Anonymkode: f5911...00c 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De aller, aller fleste menn ville nok ha fått en fot i ræva om de hadde begynt å tvinge sin skakkjørte seksualitet på familien. Anonymkode: f5911...00c Han tvang ikke sin seksualitet på meg. Tvert imot; jeg valgte han spesifikt fordi jeg trodde han ville være en interessant mann for meg. Det hadde jeg rett i. Det at han kler seg om, er til stor berikelse for vårt forhold. Jeg kjøper gjerne klær til ham eller låner ham mine. Anonymkode: f7492...1e9 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår HI dithen at det er snakk om bruke kvinneklær i hjemmet i nærvær av kone og barn. Hvis kona aksepterer en slik teatralsk egotripp, er det forsåvidt greit nok, men barn kan ikke samtykke. At en mann kler seg ut som kvinne når han er alene, har jeg selvsagt ingen innvendinger mot. Anonymkode: f5911...00c Du har fortsatt ikke forklart hva som er "urett" med at en mann går i det du assosierer med kvinnetøy. Barn går også i kjønnsuavhengig tøy, gutter i kjole når de vil og jenter i bukse når de vil. Anonymkode: 3d793...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har fortsatt ikke forklart hva som er "urett" med at en mann går i det du assosierer med kvinnetøy. Barn går også i kjønnsuavhengig tøy, gutter i kjole når de vil og jenter i bukse når de vil. Anonymkode: 3d793...ac5 Hvis du ikke skjønner det, har det neppe noen hensikt å prøve å utdype det nærmere. Anonymkode: f5911...00c 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han tvang ikke sin seksualitet på meg. Tvert imot; jeg valgte han spesifikt fordi jeg trodde han ville være en interessant mann for meg. Det hadde jeg rett i. Det at han kler seg om, er til stor berikelse for vårt forhold. Jeg kjøper gjerne klær til ham eller låner ham mine. Anonymkode: f7492...1e9 At det finnes kvinner som liker denne typen avvikende seksualitet, er ikke noe nytt. Mitt poeng var at de nok utgjør en ytterst marginal minoritet. Anonymkode: f5911...00c 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg forstår HI dithen at det er snakk om bruke kvinneklær i hjemmet i nærvær av kone og barn. Hvis kona aksepterer en slik teatralsk egotripp, er det forsåvidt greit nok, men barn kan ikke samtykke. At en mann kler seg ut som kvinne når han er alene, har jeg selvsagt ingen innvendinger mot. Anonymkode: f5911...00c At min mann kler seg om, er noe av det fineste ved ham. Han har utsatt i alle år å gjøre det, fordi han prøvde å være macho. Nå er hans tid til å være seg selv. Om vi får barn, skal de bli kjent med ham, såklart, på de måtene som passer. De jeg kjenner som crossdresser, forteller barna sine om dette. Anonymkode: f7492...1e9 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du ikke skjønner det, har det neppe noen hensikt å prøve å utdype det nærmere. Anonymkode: f5911...00c Det er du som ikke skjønner noen ting her. Å dele opp klær i manneklær og dameklær er bare tull, folk skal få gå i akuratt det de vil. I noen land er det helt vanlig at menn går i skjørt og kjoler, og i nesten alle land er det helt vanlig at kvinner går i bukser. Barn som ikke enda har den tillærte kjønnsoppdelingen velger klær de føler for, små gutter sprader rundt i prinsessekjoler og jenter kan bruke byggmester bob kostyme. Ikke noe galt med det hverken som barn eller voksen. Du klarer ikke sette ord på hvorfor du mener det er "urett" at menn går i kvinneklær fordi det ikke er noen logisk grunn til at det skal være galt. Du er transfob og homofob Anonymkode: 3d793...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): At det finnes kvinner som liker denne typen avvikende seksualitet, er ikke noe nytt. Mitt poeng var at de nok utgjør en ytterst marginal minoritet. Anonymkode: f5911...00c Å gå i dameklær er ikke en seksualitet. Mener du at alle kvinner som går i skjorte og bukse også har avvikende seksualitet? Anonymkode: 3d793...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er du som ikke skjønner noen ting her. Å dele opp klær i manneklær og dameklær er bare tull, folk skal få gå i akuratt det de vil. I noen land er det helt vanlig at menn går i skjørt og kjoler, og i nesten alle land er det helt vanlig at kvinner går i bukser. Barn som ikke enda har den tillærte kjønnsoppdelingen velger klær de føler for, små gutter sprader rundt i prinsessekjoler og jenter kan bruke byggmester bob kostyme. Ikke noe galt med det hverken som barn eller voksen. Du klarer ikke sette ord på hvorfor du mener det er "urett" at menn går i kvinneklær fordi det ikke er noen logisk grunn til at det skal være galt. Du er transfob og homofob Anonymkode: 3d793...ac5 Ha ha, det er du som har misforstått. Det er jo nettopp FORDI det er kvinneklær at disse mennene tenner på det. Anonymkode: 0dc6c...428 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ha ha, det er du som har misforstått. Det er jo nettopp FORDI det er kvinneklær at disse mennene tenner på det. Anonymkode: 0dc6c...428 Og hvordan skader det andre? Anonymkode: 3d793...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): At det finnes kvinner som liker denne typen avvikende seksualitet, er ikke noe nytt. Mitt poeng var at de nok utgjør en ytterst marginal minoritet. Anonymkode: f5911...00c Nå begynner du å rakke ned på mine følelser og min seksualitet også, ikke bare de hos min mann og menn som ham. Jeg synes han er utrolig flott. Han er en mann mange damer snur seg etter, men dette er første gang han opplever å bli møtt på slik han er. Og jeg på min side kan ikke lenger se for meg å date en mann som ikke kler seg om. Ja, det å date en mann som kler seg om, er ikke for alle. Og en del kan nok bli litt tatt på senga om de ikke kjente til det fra starten. For en del går det seg til, om de ikke akkurat deltar så ihverfall ikke hindrer mannen. Jeg vet at for mange er det også nok. Det er sensuelt, men ikke bare det. Det er nok mange damer som kan kjenne seg igjen i å føle seg på "plass" i dameklær og at de kjennes riktige å gå med, man er ordentlig kledd rett og slett. Sånn har han det med dameklær også. At det er godt å føle seg feminin, rett og slett. Anonymkode: f7492...1e9
Fjollefyr Skrevet 28. november 2022 #20 Skrevet 28. november 2022 Denne tråden startet så bra, med at ei som lever med en crossdresser lurte på hvordan andre som gjør det har det. Men så dukker det opp én som bare vil poengtere at det er noe galt med oss som gjør det, og de kvinnene som lever med oss er like gal. Totalt avsporing, og ingen dialog som ts ønsker. Trist. Håper du ts får noen gode svar, som er mer verdifull enn det denne tråden endte opp med. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå