AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Har inntrykk av at det alltid er mannen som er først ute med å slippe en promp ,mens dama gjør det ikke før lenge ut i forholdet? Anonymkode: d985f...32f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Ikke her ihvertfall, mannen min fiser ikke foran meg men har heller ikke veldig mye behov. Jeg derimot orker ikke å leve I et forhold hvor jeg må holde igjen, da får jeg bare vondt i magen. Anonymkode: eadb2...e66
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Typen min slapp den første og jeg har enda ikke gjort det 2 år inn i forholdet😅Jeg synes det generelt er ekkelt når jenter gjør det (ikke bli butthurt nå jenter), så jeg vil ikke ødelegge det feminine perspektivet som typen har på meg. Anonymkode: 066a9...1d1 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Typen min slapp den første og jeg har enda ikke gjort det 2 år inn i forholdet😅Jeg synes det generelt er ekkelt når jenter gjør det (ikke bli butthurt nå jenter), så jeg vil ikke ødelegge det feminine perspektivet som typen har på meg. Anonymkode: 066a9...1d1 Han vet at du promper. Men hva gjør du når du må bæsje? Anonymkode: d985f...32f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han vet at du promper. Men hva gjør du når du må bæsje? Anonymkode: d985f...32f Jeg går på do og bæsjer? Anonymkode: 066a9...1d1 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Nei, jeg var nok den som feis først, og det skjedde ganske fort. Mannen min er nok mer "elegant" enn meg sånn sett, jeg er mer rett fram. Altså jeg er ikke ufin, men kommer det en fis får den bare komme. Jeg har forresten kjøpt sånn "poo"spray til doen pluss har duftpinner eller duftlys i alle rom. Så jeg føler meg feminin og reinslig nok 🙂 Anonymkode: 464ee...eef 1
Blåjojo Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Husker ikke hvem av oss som var først. Men trolig mannen. Er ikke sånn at vi går å tar i for å prompe foran hverandre, men skjer det så er det ikke noen krise. 1
Topsi Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Hvis det var jeg og en mann, ville jeg blitt svært overrasket om ikke jeg slapp den første prompen
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Ja, det tror jeg. Iallefall dersom det ikke er et uhell. Anonymkode: 1225a...2ce
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Her var det meg som slapp den første fisen😅🤣 Ble mye latter av det og da var det gjort🤣 skjedde hanske fort i dating fasen Anonymkode: c02f0...536
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Hun fes meg i ansiktet.. 😂 Anonymkode: dcf99...c61
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Jeg som kvinne var første her, men tror egentlig det var en fittefis og ikke en promp, eller kanskje en blanding (jeg var litt full). Det var bare morsomt å få det overstått, da var vi et ordenlig par liksom 😅 Vi hadde en gøy samtale om fising etterpå. Begge var så opptatt og hadde så lite tid sammen da vi startet å date, så endelig fikk vi mer tid til hverandre og da var jo det nærmest symbolsk at den første fisen kom. I ettertid så promper han hakket mer i fellesskap, for han kan gjøre det når han sover liksom, jeg fiser vanligvis kun når jeg er på toalettet. Anonymkode: 8d0cd...e41
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I ettertid så promper han hakket mer i fellesskap, for han kan gjøre det når han sover liksom, jeg fiser vanligvis kun når jeg er på toalettet. Anonymkode: 8d0cd...e41 Du vet vel ikke om du fiser mens du sover 😄 Anonymkode: 464ee...eef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun fes meg i ansiktet.. 😂 Anonymkode: dcf99...c61 Det var vel neppe med vilje? 😇 Anonymkode: d985f...32f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du vet vel ikke om du fiser mens du sover 😄 Anonymkode: 464ee...eef Jo det vet man jo fint, jeg hadde en app som tar opp lyd hver gang det skjer noe på natta, den var mest for å tracke søvnen min men også litt fordi jeg som evig singel var nysgjerrig på om jeg snorker eller noe, for hvem vet😅 Men det eneste den egistrerte og tapet var da jeg snudde meg i senga og et sukk her og der. Bruker ikke den appen nå når han ligger ved siden og snorker da, men jeg har ikke hørt fra han heller at jeg fiser i søvne. Men skal aldri si aldri, kanskje det kommer med alderen 😅 Kjæresten min våkner av og til av at han fiser, så han visst det helt uten en app haha Anonymkode: 8d0cd...e41
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 Mannen min var den første, men dette skjedde mens han sov. Anonymkode: 8da00...ec6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Vært sammen i 13 år snart. Har enda ikke gjort det 👌 Anonymkode: 6b181...879 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 Hun feis høyt på første date. Lekkert må jeg si 🥴🥴 Anonymkode: 509db...faa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 Gjorde han jeg traff i sommer og men gud så rar han ble når jeg slapp en brøler tilbake like etterpå.. det oppsynet kommer jeg aldri til å glemme.. ha ha ha Anonymkode: d0de2...243
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo det vet man jo fint, jeg hadde en app som tar opp lyd hver gang det skjer noe på natta, den var mest for å tracke søvnen min men også litt fordi jeg som evig singel var nysgjerrig på om jeg snorker eller noe, for hvem vet😅 Men det eneste den egistrerte og tapet var da jeg snudde meg i senga og et sukk her og der. Bruker ikke den appen nå når han ligger ved siden og snorker da, men jeg har ikke hørt fra han heller at jeg fiser i søvne. Men skal aldri si aldri, kanskje det kommer med alderen 😅 Kjæresten min våkner av og til av at han fiser, så han visst det helt uten en app haha Anonymkode: 8d0cd...e41 De fleste slipper masse fiser i søvne, for da slapper de av. Men det er ikke så høy lyd av sånt, mer svak putring som forsvinner inn i dyna. Anonymkode: 464ee...eef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå