Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjør det visst jeg insisterer, men faen heller, er det for mye å be om at kjæresten min skal ha lys til å kjøre meg småsteder/hente meg? Jeg har problemer der jeg syns det er vanskelig å spørre om tjenester, det skal være sagt, så jeg spør helst aldri. Men jeg hadde satt så enormt stor pris på om den tanken hadde slått han uten at jeg måtte spørre hver gang, og at han var helt villig når jeg først spør.. jeg hadde kjørt timesvis for han, så jeg forstår bare ikke

Anonymkode: dc7de...281

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte jeg ingenting av. Du hadde kjørt timesvis for han, men kjører ikke dine egne ærend? 

Anonymkode: 2f535...f52

• Liker 20
Skrevet

Du har tydligvis ikke sertifikatet selv. Fiks det så kan du kjøre deg selv

Anonymkode: f30d3...eb8

• Liker 17
Skrevet

1. Han er ikke tankeleser, spør han rett ut om han kan være så snill å hente deg 

2. Hvis du spør og han fortsatt ikke vil, så er han ikke mann nok. Enhver mann som elsker dama si hadde kjørt uten noe problemer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han gjør det visst jeg insisterer, men faen heller, er det for mye å be om at kjæresten min skal ha lys til å kjøre meg småsteder/hente meg? Jeg har problemer der jeg syns det er vanskelig å spørre om tjenester, det skal være sagt, så jeg spør helst aldri. Men jeg hadde satt så enormt stor pris på om den tanken hadde slått han uten at jeg måtte spørre hver gang, og at han var helt villig når jeg først spør.. jeg hadde kjørt timesvis for han, så jeg forstår bare ikke

Enig med deg, TS ❤️ MEN har du sagt dette til han? Vet han hvor mye det hadde betydd for deg? 

Anonymkode: 28eca...a5e

Skrevet

Kanskje han har mer lyst til å være kjæreste enn privatsjåfør. Skaff deg lappen, kjøp bil, problem løst.

Anonymkode: 28a48...c4a

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg kjører ikke bil men moped! Ellers tar jeg buss dit jeg skal. Men, de jeg har vært sammen med som kjører bil tilbydde seg og kjøre meg eller hente meg. Og jeg er selvstendig og klarer meg jo. Men ja nei, hyggelig om partner ønsker og svippe meg eller noe, men jeg forventer det ikke. 🙏 Tror bare at det har skjedd naturlig av seg selv. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor ofte spør du, og hvordan er kollektiv-transporten dit du skal? Er det for å handle store eller mye ting?

Anonymkode: e3445...bab

• Liker 4
Skrevet

Ei venninne jeg hadde sin daværende samboer nektet og kjøre, selv om hun spurte pent. Og vi bodde en halvtime med bil fra en annen, tok lang tid med buss og venting i mellom bussene osv. Syntes han var litt sær der og ikke kunne kjøre dama si til den eneste venninnen hun hadde her, da hun et fra en annen by. 

Skrevet

Her er det snakk om at han skal plukke meg opp fra togstasjonen etter at jeg har ute å reist, så jeg slipper å vente over en time på bussen. Er snakk om at han skal kjøre 20 min. Jeg har førerkortet.

ts

• Liker 8
Skrevet

Har og spurt, naturligvis. Men han ville helst ikke

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har og spurt, naturligvis. Men han ville helst ikke

Ts

Har han oppgitt noen grunn? Og hvor ofte reiser du egentlig siden du sir han aldri vil?

Anonymkode: e3445...bab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her er det snakk om at han skal plukke meg opp fra togstasjonen etter at jeg har ute å reist, så jeg slipper å vente over en time på bussen. Er snakk om at han skal kjøre 20 min. Jeg har førerkortet.

ts

Kjip kjæreste. 

Anonymkode: 8887d...be5

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Han høres lat og lite omtenksom ut. 

Anonymkode: 57e69...082

• Liker 8
Skrevet

Har han noe annet han skal eller sitter han bare hjemme og slapper av?

Anonymkode: 65773...b92

Skrevet

Sånn er det her og. Jeg har sluttet å gjøre ting for han også. Kjørte han halve byen rundt til div vors nesten hver helg før. Jeg spurte EN gang om han kunne kjøre meg ned til sentrum, nei, det orket han ikke, han ville spille.

Etter det, niks, nada, skjer ikke. Han får ta buss til disse vorsene sine.

Det syntes han var dårlig gjort siden jeg ikke skulle noe 🙄

Anonymkode: dde33...7da

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

jeg hadde kjørt timesvis for han

Du kjører han rundt i timesvis? Eller ikke?

Anonymkode: a78cf...9e2

• Liker 1
Skrevet

Så han ville ikke hente deg på togstasjonen fordi det gikk buss?

Og han kjører deg ikke steder i hverdagen fordi du har lappen og kjører selv? 

Anonymkode: 70975...052

• Liker 2
Skrevet
Maestro skrev (4 timer siden):

Ei venninne jeg hadde sin daværende samboer nektet og kjøre, selv om hun spurte pent. Og vi bodde en halvtime med bil fra en annen, tok lang tid med buss og venting i mellom bussene osv. Syntes han var litt sær der og ikke kunne kjøre dama si til den eneste venninnen hun hadde her, da hun et fra en annen by. 

Så han skulle kjøre t/r to ganger på én dag, og bruke to timer på det? For at du skulle spare den ekstra timen som han skulle bruke?

Til ts: kjæresten din er kjip, synes jeg. Det er forskjell på å kjøre dama rundt til butikker og å ikke hente deg på togstasjonen når du har reist!

• Liker 3
Skrevet

Synes det er litt vel kjipt at kjæresten din ikke kan tilby seg å hente eller kjøre deg, hvis han har mulighet til det. 

Anonymkode: 709bf...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...