Gå til innhold

Kjenne forskjell på menssmerter og smerter tidlig gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig? 
Har smerter så regner med at mensen kommer idag men ikke kommet til nå. Hadde vondt igår også. Litt usikker på ikm da jeg hadde time hos gynekolog som mente eggløsning skjedde tidlig helga for to uker siden. Selv syntes jeg at jeg kjente eggløsningssmerte på fredag, men det kan være feil for da ville mens kommet til nå om jeg ikke er gravid. Ikke testet enda.

Hadde faktisk en blodflekk på papiret onsdag etter eggløsningshelga og nå tenker jeg selvfølgelig tilbake på om det skjedde noe da. Men siden jeg kjenne denne smerten tenker jeg at mensen mest sannsynelig kommer.

Anonymkode: 32309...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om man kan kjenne en forskjell. Jeg hadde mye menssmerter i periodene før jeg skulle ha mensen og i etterkant. Men jeg var gravid.

Syns ikke de smertene var noe annerledes enn da jeg bare skulle ha mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test denne uka og skulle hatt mensen idag. Har hatt smerter i magen som ligner veldig på menssmerter. Så ganske likt hos meg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ikke forskjell, var helt likt for min del. Var helt sikker på at mensen også skulle komme den gangen. Men jaggu var jeg gravid! Da fortsatt de samme smertene en ukes tid til etter positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente absolutt ingen forskjell, hadde murringer og var sikker på at jeg skulle få mensen hvert øyeblikk. Spottet i noen dager, slik jeg pleier før mensen også. Tok en test dagen etter forventet mensen, og den var positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ville dere tenkt ikm er ut fra opplysningene jeg kom med:

Eggløsning sannsynlig helg for to uker siden. Gynekolog mente eggløsning i starten av helgen. Gyn så det ut fra ultralyd.  Eggløsningstest mest positiv lørdag tenker jeg, men ganske sterk fredag og. Gynekolog mente fredag/lørdag. 

søndagskveld nå og enda ikke mens. Ikke noe tester son dere sikker forstår. 

Ts

Anonymkode: 32309...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke kjenne forskjell på ekte menssmerter og smerter i livmoren pga tidlig graviditet. Menssmertene fortsatte en god stund etter at jeg fikk positiv grav. test også. Det var et par ganger jeg hoppet ut av senga på natta og løp ut på badet med tanken om at "Nå gikk det galt, mensen kommer likevel" og at jeg måtte på badet for å ta på bind. Men det kom aldri noe blod eller mens. Graviditeten gikk som den skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingen forskjell i dagene rundt IKM de gangene jeg var gravid, og de gangene jeg ikke var gravid. Det var kun manglende mens og testen som viste at jeg var gravid. Gravidsymptomene kom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...