AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Jeg tilbringer julen i utlandet i år, og kommer ikke til å sende julegaver hjem til familien. Dette har jeg ikke gjort tidligere når jeg har vært utenlands heller, og jeg synes det er helt greit å ikke få noen julegaver, og slippe å kjøpe dem til andre. Men det er jo sikkert kjedeligst for de der hjemme så klart, å få færre gaver enn vanlig. Lurer bare på hva dere tenker om dette, og om det høres greit ut eller om jeg er litt egoistisk? Jeg har ikke mange å gi gaver til uansett, bare søsken og foreldre. Kunne så klart kjøpt noen gavekort på nettet eller noe, men for å være ærlig så synes jeg det er deilig å droppe hele greia. Anonymkode: 1149e...7d2
flusa Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Hvis du føler for det,så dropper du det Jeg hadde hatt forståelse for det.
Meadow Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Så lenge du sier ifra i god tid til de du pleier å gi til og få av, så er det greit.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Det blir vel bare en gave mindre, det er ikke så kjedelig. Har også hatt søsken i utlandet et år. Vi fikk ikke gave derfra, og det var helt greit. De sa fra på forhånd så vi slapp å tenke på å sende gave til dem også. Jeg tror de fleste sendte penger til dem likevel, så de kunne kjøpe gaver til ungene. Så vi fikk sånne kirkensnødhjelp-geiter tilbake, men det hadde vært helt greit om de lot være. Anonymkode: a7fca...c70
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 TS her. Bra å høre at dere synes det er helt greit å gjøre dette! Hadde det vært unger med i bildet, så hadde jeg sikkert kjøpt gave til dem, men i og med at det bare er voksne så dropper jeg det. Anonymkode: 1149e...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå