GÃ¥ til innhold

Ble sjekket opp og fikk sjokk🤮

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom i kontakt med en mann igår i Oslo, jeg er 23 år. Han satte seg ved siden av meg og mine venner. Snakket litt, litt fulle begge to. Men han var 64 år. 😭ba meg ute på dans til og med og kalte meg vakker, jeg takket høflig nei og sa jeg har type, har ikke det men måtte juge. altfoor gammel. Men han prøvde seg veldig, skulle flørte osv. han så på alle unge jentene der på utestedet, for en ekkel fyr

venna fikk enormt sjokk og syns det var ekkelt at en så gammel mann prøvde seg, bestefaren din kunne det der vært. Ikke nok med det, han løy om yrket sitt, sa han var lege på sykehuset, var fast bestemt på å ta meg med hjem. Jeg spurte om navn og alt sånt for å vite sikkert, men sønnen  var egentlig lege og ikke han, så han latet som at han var lege i sønnen sitt navn, sønnen var ikke med såklart, men fant han og sønnen på fb ettertid. Jeg fant ut at han pensjonisten jobber som lokfører og ikke lege, æsjj for en ekkel fyr. Hva feiler det menn som går etter en 20 år gammel kvinne? 🥶jeg syns dette er ekkelt, men når han sa at han var 64, trodde jeg skulle besvime alrså🤮🥹æsj

Anonymkode: d09b4...f2b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har da foregått til alle tider. Ikke noe nytt nå.

De blir veldig fornærmet om du sier at du allerede har en far....🤣

Anonymkode: 50512...2da

• Liker 30
  • Nyttig 8
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Mange creepy typer der ute, hadde bare svart at jeg har alt en bestefar. 

Skrevet

Opplever det der stadig vekk, både som edru og full 😂

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kom i kontakt med en mann igår i Oslo, jeg er 23 år. Han satte seg ved siden av meg og mine venner. Snakket litt, litt fulle begge to. Men han var 64 år. 😭ba meg ute på dans til og med og kalte meg vakker, jeg takket høflig nei og sa jeg har type, har ikke det men måtte juge. altfoor gammel. Men han prøvde seg veldig, skulle flørte osv. han så på alle unge jentene der på utestedet, for en ekkel fyr

venna fikk enormt sjokk og syns det var ekkelt at en så gammel mann prøvde seg, bestefaren din kunne det der vært. Ikke nok med det, han løy om yrket sitt, sa han var lege på sykehuset, var fast bestemt på å ta meg med hjem. Jeg spurte om navn og alt sånt for å vite sikkert, men sønnen  var egentlig lege og ikke han, så han latet som at han var lege i sønnen sitt navn, sønnen var ikke med såklart, men fant han og sønnen på fb ettertid. Jeg fant ut at han pensjonisten jobber som lokfører og ikke lege, æsjj for en ekkel fyr. Hva feiler det menn som går etter en 20 år gammel kvinne? 🥶jeg syns dette er ekkelt, men når han sa at han var 64, trodde jeg skulle besvime alrså🤮🥹æsj

Hva har yrket hans noe med saken å gjøre? Lokførere har jo en veldig ålreit lønn uansett. 

Hvis dette er ditt første møte med en gammel-gris så er du heldig 😊.  Du overreagerer ikke bare litt.

Anonymkode: b9a23...a05

• Liker 13
Skrevet

Dette er da ikke uvanlig, jo eldre de er jo mer vulgære og ekle blir de.

Husker flere anledninger der vi satt ute på venninnekveld og så kom de gamle mannfolka, solbrente og brisne, alle hadde tatt av seg ringen for kvelden og trodde de hadde draget...æsj. Men da sier man bare at man ikke roter seg opp i menn som er eldre enn pappa så svinner som regel det dumme smilet raskt og så tusler de av gårde. 

• Liker 12
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Stakkars liten, skal vi spleise på psykologhjelp til deg?

Skrevet

Uff så traumatiserende 

Anonymkode: 6ee8f...81e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

De gamle vil ha de unge.

Bare øv på et par replikker som avviser kjapt og bestemt, du. 

Anonymkode: 2ae32...82b

Skrevet

Han var vel bare på byen og pratet skit og hadde det gøy. Du må slappe av litt TS.

Anonymkode: 17c8e...81b

• Liker 8
Skrevet

Lurer på hvor lenge menn hadde tolerert at mye eldre menn siklet seksuelt på de, og prøvde seg?

Vi kvinner skal bare tåle det...

Anonymkode: 850db...493

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han var vel bare på byen og pratet skit og hadde det gøy. Du må slappe av litt TS.

Ts syntes ikke det var så gøy. Men hun hadde ikke trengt å høre på ham, heller. Unge damer er altfor høflig. 

Anonymkode: 2ae32...82b

• Liker 11
Skrevet

Alltid sånn. At de trakter etter yngre jenter. Hadde min stefar gjort det eller pappa så hadde jeg klikka😂🙊 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er sånn jeg og tenker. Han mente vel ikke noe vondt med det 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer på hvor lenge menn hadde tolerert at mye eldre menn siklet seksuelt på de, og prøvde seg?

Det har jeg opplevd og tålt i alle år, er heterofil, men har alltid opplevd at homofile menn finner meg attraktiv. Har ikke tatt skade av det, og har valgt å ta det som et kompliment. 

Endret av Cuckold
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man har et ansvar for å si ifra. Å bare jatte med for så å sette seg i en offerrolle er jo bare teit. 

Anonymkode: 6ee8f...81e

• Liker 9
Skrevet
Cuckold skrev (3 minutter siden):

Det har jeg opplevd og tålt i alle år, er heterofil, men har alltid opplevd at homofile menn finner meg attraktiv. Har ikke tatt skade av det, og har valgt å ta det som et kompliment. 

Du er en privilegert mann. Du trenger ikke frykte for hva som skjer hvis du avviser noen.

Anonymkode: 7a9c8...bf1

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn oppfører seg som om det er en personlig fornærmelse mot det at kvinner over 35 i det hele tatt eksisterer. Er ikke måte på hvor mye hat de må helle ut av seg, helt uten noen foranledning. Men unge kvinner skal bare finne seg i at menn som kunne vært bestefedrene deres sjekker dem opp. For det er jo selvsagt deres ansvar å si fra, ikke gubbenes ansvar å skjønne at det er en dårlig ide å prøve seg på noen som er 30 år yngre 🙄

Anonymkode: 53c91...548

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva har yrket hans noe med saken å gjøre? Lokførere har jo en veldig ålreit lønn uansett. 

Hvis dette er ditt første møte med en gammel-gris så er du heldig 😊.  Du overreagerer ikke bare litt.

Anonymkode: b9a23...a05

Vel, han misbruke jo navnet te sønnen, kaller seg lege. Unødvendig dumt, får lyst til å sende melding til sønnen og si: faren din misbruker navnet ditt og går etter "barnebarna" sine

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn blir ikke krenka om gamle damer prøver seg 

Anonymkode: 996e5...88e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...