Gå til innhold

1 av 100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Her hadde jeg tenkt å skrive noe litt fornærmende. Men jeg ombestemte meg. Lurer på hvorfor.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Her hadde jeg tenkt å skrive noe litt fornærmende. Men jeg ombestemte meg. Lurer på hvorfor.

:ler:

Skrevet

En av hundre for ham. Som singel og over tredve hadde kanskje det vært en god idè? Men det er ikke sikkert andre har samme oddsene.. :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
En av hundre for ham. Som singel og over tredve hadde kanskje det vært en god idè? Men det er ikke sikkert andre har samme oddsene.. :ler:

Hvis du hverken er mann, rik, fotballspiller eller har rødt hår så har du ikke sjans uansett.

Skrevet
Hvis du hverken er mann, rik, fotballspiller eller har rødt hår så har du ikke sjans uansett.

:grine: Men jeg har da virkelig sett opptil flere andre som har kjærester uten de nevnte kvalitetene? :overrasket:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:grine: Men jeg har da virkelig sett opptil flere andre som har kjærester uten de nevnte kvalitetene? :overrasket:

Ja, det skulle tatt seg ut om alle par bestod av rødhårete, rike, homofile fotballspillere.

Skrevet
Ja, det skulle tatt seg ut om alle par bestod av rødhårete, rike, homofile fotballspillere.

Hadde vært litt tøft og! :ler: Altså har jeg en sjanse selv om jeg ikke er som nevnt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hadde vært litt tøft og! :ler: Altså har jeg en sjanse selv om jeg ikke er som nevnt.

Joda, men ikke med standardmelinger på SMS. Det ville bare virke patetisk. Forøvrig kan du godt sende meg en SMS.

Skrevet
Joda, men ikke med standardmelinger på SMS. Det ville bare virke patetisk. Forøvrig kan du godt sende meg en SMS.

Kan jeg vel ikke. Har ikke nummeret ditt. ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Kan jeg vel ikke. Har ikke nummeret ditt. ;)

Hvis du vil, kan du også få et nummer av meg.

Mobilnr, altså.

Endret av Rattleshake
Skrevet
Hvis du vil, kan du også få et nummer av meg.

Mobilnr, altså.

*knis* jeg har et allerede. *morsom*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
*knis* jeg har et allerede. *morsom*

Kan lokke med at mobilnummeret mitt er helt unikt ;).

Skrevet

Jeg må finne meg en glamourmodell, jeg også.

Skrevet
Kan lokke med at mobilnummeret mitt er helt unikt ;).

Jøss! Mitt også. Her i landet i hvert fall. Kan jo sammenligne... :sjenert::ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jøss! Mitt også. Her i landet i hvert fall. Kan jo sammenligne...  :sjenert:  :ler:

Ikke så morsom nå lenger nei :sjarmor::tunge1:

Skrevet
Ikke så morsom nå lenger nei  :sjarmor:  :tunge1:

Hadde jo vært morsomt om du sa at ditt var unikt, og så hadde vi det samme... *blond*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hadde jo vært morsomt om du sa at ditt var unikt, og så hadde vi det samme... *blond*

Tipper du er brunette, siden du virker veldig wannabe-blond :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...