Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Gratulerer! Etter å ha sendt ca 100 standarmeldinger, var det én som smeltet. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article510216.ece
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 Her hadde jeg tenkt å skrive noe litt fornærmende. Men jeg ombestemte meg. Lurer på hvorfor.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2005 #5 Skrevet 9. desember 2005 Her hadde jeg tenkt å skrive noe litt fornærmende. Men jeg ombestemte meg. Lurer på hvorfor. ←
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 En av hundre for ham. Som singel og over tredve hadde kanskje det vært en god idè? Men det er ikke sikkert andre har samme oddsene..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 En av hundre for ham. Som singel og over tredve hadde kanskje det vært en god idè? Men det er ikke sikkert andre har samme oddsene.. ← Hvis du hverken er mann, rik, fotballspiller eller har rødt hår så har du ikke sjans uansett.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #8 Skrevet 9. desember 2005 Hvis du hverken er mann, rik, fotballspiller eller har rødt hår så har du ikke sjans uansett. ← Men jeg har da virkelig sett opptil flere andre som har kjærester uten de nevnte kvalitetene?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #9 Skrevet 9. desember 2005 Men jeg har da virkelig sett opptil flere andre som har kjærester uten de nevnte kvalitetene? ← Ja, det skulle tatt seg ut om alle par bestod av rødhårete, rike, homofile fotballspillere.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #10 Skrevet 9. desember 2005 Ja, det skulle tatt seg ut om alle par bestod av rødhårete, rike, homofile fotballspillere. ← Hadde vært litt tøft og! Altså har jeg en sjanse selv om jeg ikke er som nevnt.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #11 Skrevet 9. desember 2005 Hadde vært litt tøft og! Altså har jeg en sjanse selv om jeg ikke er som nevnt. ← Joda, men ikke med standardmelinger på SMS. Det ville bare virke patetisk. Forøvrig kan du godt sende meg en SMS.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #12 Skrevet 9. desember 2005 Joda, men ikke med standardmelinger på SMS. Det ville bare virke patetisk. Forøvrig kan du godt sende meg en SMS. ← Kan jeg vel ikke. Har ikke nummeret ditt.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kan jeg vel ikke. Har ikke nummeret ditt. ← Hvis du vil, kan du også få et nummer av meg. Mobilnr, altså. Endret 9. desember 2005 av Rattleshake
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #14 Skrevet 9. desember 2005 Hvis du vil, kan du også få et nummer av meg. Mobilnr, altså. ← *knis* jeg har et allerede. *morsom*
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #15 Skrevet 9. desember 2005 *knis* jeg har et allerede. *morsom* ← Kan lokke med at mobilnummeret mitt er helt unikt .
Gjest Mito24 Skrevet 9. desember 2005 #16 Skrevet 9. desember 2005 Jeg må finne meg en glamourmodell, jeg også.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #17 Skrevet 9. desember 2005 Kan lokke med at mobilnummeret mitt er helt unikt . ← Jøss! Mitt også. Her i landet i hvert fall. Kan jo sammenligne...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #18 Skrevet 9. desember 2005 Jøss! Mitt også. Her i landet i hvert fall. Kan jo sammenligne... ← Ikke så morsom nå lenger nei
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #19 Skrevet 9. desember 2005 Ikke så morsom nå lenger nei ← Hadde jo vært morsomt om du sa at ditt var unikt, og så hadde vi det samme... *blond*
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. desember 2005 #20 Skrevet 9. desember 2005 Hadde jo vært morsomt om du sa at ditt var unikt, og så hadde vi det samme... *blond* ← Tipper du er brunette, siden du virker veldig wannabe-blond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå