AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Skjønner ikke hva faen som skjer jeg har den siste mnden kanskje lenger fått skikkelig dilla på ost og bacon , jeg har det på alt! Den siste uken har jeg hatt ost bacon å syltetøy 4 ganger å jeg skjønner ikke at jeg blir lei. Samt har syltetøy på brødskiva hele tiden å jeg har aldri likt det før. Nå våknet jeg at jeg hadde lyst til og varme pizza rester med ekstra ost og bacon å fikk seriøst lyst til å ta syltetøy på!!! Blir helt sprø jeg er lei av å bare tenke på det samme å det er helt ulikt meg! Jeg pleier normalt sett å ha veldig dårlig matlyst å pleier aldri ha lyst på usunt mat så har jo rast opp i vekt av dette! Så mye usunt er jeg redd får å veie 200 kilo til sommeren altså! Tips får å få det bort? Har ingen aning hva det kommer av! Spiser ost og bacon vær dag Anonymkode: 918af...412
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Tips må jo være å bestemme deg for å bryte vanen eller lage en regel for deg selv at du f.eks. bare har ost og bacon på søndager. Anonymkode: e9c9f...308
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Det er temmelig vanlig å få litt oppheng, det er ingenting å lage masse drama ut av. Reduser hvor ofte du spiser ost & bacon. Du trenger ikke kutte det ut, bare starte med å spise det f.eks annenhver dag i stedet for hver dag. Også reduserer du gradvis. Pass på at du spiser passe mengde sunn og næringsrik mat til måltidene. Tenk tallerkenmodellen. Er du mett på balansert kosthold så er sjansen mindre for at du blir ekstra "fysen". Anonymkode: eeebe...3ef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Det er ikke bare at jeg har fått dilla på en type mat men jeg har lyst på det hele dagen. Å jeg har plutselig lyst på mat jeg ikke liker hele dagen å våkner får jeg har lyst på pizza med jordbærsyltetøy på 🤪 men ja styrer med å prøve å ikke spise det. Skjønner ikke hva som skjer pleier å ha dårlig matlyst å aldri lyst på usunn mat... drømte tilogmed om det på natten.. men ja kan prøve å begynne forsiktig det jeg synes er skumlest med tanken på fett er bacon så kan prøve å kutte ut det i ukedager Anonymkode: 918af...412
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Gravid? Anonymkode: 8f8aa...b23 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Vanlig å få litt craving på ting i mørketiden. Det får i hvert fall jeg:) Hvis du er en kvinne, kan du være gravid?:) Anonymkode: 3bafb...afa 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Det skal være ganske umulig å være gravid. Ikke hatt sex på 3 mnder og tok graviditetstest etterpå får sikkerhet skyld pga noe rot med mensen.. Ja kanskje det bare er meg som ikke har hatt nokk cravings før men har aldri hatt det sånn som nå Anonymkode: 918af...412
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Jeg måtte le litt TS, drømmer om ost og bacon om natten. 😄 Ser det levende for meg! Skjønner jo at det er plagsomt når det blir så intenst. Håper du får svar fra noen som har opplevd det samme. Anonymkode: e9c9f...308
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg måtte le litt TS, drømmer om ost og bacon om natten. 😄 Ser det levende for meg! Skjønner jo at det er plagsomt når det blir så intenst. Håper du får svar fra noen som har opplevd det samme. Anonymkode: e9c9f...308 Ja det er helt jævlig 😂 drømmer om ost å bacon å eneste grunnen til jeg klarte å reise meg fra sengen i dag etter alt får lite søvn vær får å putte syltetøy på pizza! Hahaha sykeste jeg har vært med på! Vurdere å spør legen om medisiner som gjør at jeg ikke vill ha mat en liten stund 😂😂 når jeg er avsted også er tanken på hjem å spise ost bacon og syltetøy der konstant 😂 Anonymkode: 918af...412
Purple_Pixiedust Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er helt jævlig 😂 drømmer om ost å bacon å eneste grunnen til jeg klarte å reise meg fra sengen i dag etter alt får lite søvn vær får å putte syltetøy på pizza! Hahaha sykeste jeg har vært med på! Vurdere å spør legen om medisiner som gjør at jeg ikke vill ha mat en liten stund 😂😂 når jeg er avsted også er tanken på hjem å spise ost bacon og syltetøy der konstant 😂 Anonymkode: 918af...412 Hadde man bare kunnet tatt en pille så man slapp å ha cravings. 😛 (Og ja jeg vet om Myzimba, Ozempic osv. Men TS er vel ikke såpass overvektig slik jeg tolker det).
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Nå fikk jeg lyst på ost med bacon. 😊 Anonymkode: c5d06...b58
Rosakatt Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skal være ganske umulig å være gravid. Ikke hatt sex på 3 mnder og tok graviditetstest etterpå får sikkerhet skyld pga noe rot med mensen.. Ja kanskje det bare er meg som ikke har hatt nokk cravings før men har aldri hatt det sånn som nå Anonymkode: 918af...412 Tok du kun en test? Kanskje ta en til for sikkerhetsskyld? 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Cravings kan være: 1. Vitaminmangel 2. Spiser for lite protein 3. Spiser for lite, og kroppen ønsker enkle og raske kalorier 4. Graviditet 5. Sykdom 6. Mageproblemer 7. Sikkert andre grunner Anonymkode: b85b6...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå