Gå til innhold

Han spurte meg om noe etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt har vi datet et par måneder, gjort mye hyggelig som teater, kino, middager, bowling og hatt sex noen ganger. Jeg vet ikke om han har følelser for meg eller ikke fordi han kan være både kald og varm.. Etter sex sist lå vi å koste og visste at vi ikke kom til å se hverandre på en stund pga han jobber offshore og i stillheten spurte han "Ligger du å tenker på opplevelsene vi har hatt sammen?" Jeg lå i ørska etter orgasme og svarte som sånt var at "Nei jeg tenker ikke på noen ting", han humret litt og sa det var en deilig runde vi hadde så fortsatte vi bare å kose i stillhet. 

Nå innser jeg at jeg kuttet av en prat som kunne vært viktig om oss! Hvorfor tror dere han spurte om det? Liker han meg og ville ha bekreftelse på at jeg liker han eller er det et spørsmål uten så mye mening i? 

Anonymkode: e162a...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tolket opplevelsene som sexen dere nettopp hadde, så ikke akkurat så veldig viktig samtale.

Anonymkode: 8c8f8...7f9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var et hyggelig spørsmål. Han liker deg vel, basert på at dere treffes til aktiviteter og har sex. 
Ikke overtenk og legg mye i det spørsmålet. Kanskje han bare ville fylle et tomrom med ord.

Anonymkode: 6a185...0ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du ødelegger ingenting med å si akkurat det du sa her. Du angrer på at du kuttet det, og vil gjerne ta den samtalen.  Snakk sammen. 

Anonymkode: 53cd4...7bc

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...