AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Jeg er uheldig med utseende og personlighet relatert til å tiltrekke kvinner. Ingen har noen gang prøvd seg på meg og jeg er i 30 årsalderen. Problemet mitt er at jeg er nervøs og har dårlig selvtillit. I tillegg til at utseende mitt er dårlig. Jeg ser rett og slett for snill ut. Jeg har myke ansiktstrekk, litt overvektig, brune øyne og lysere hår. Mao et utseende som ikke vekker respekt eller frykt, noe kvinner elsker. Så tinder funker bare ikke og jeg møter sjeldent kvinner i det virkelige liv. Har dere noen råd? Anonymkode: e89ea...922 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Du har vel flere trekk ved personlighet enn at du er nervøs? Hva med humor, kunnskap, emosjonell intelligens, osv.? Anonymkode: a686b...3a9 3 1
Bombasi Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Hvordan vet du at et utseende som vekker respekt og frykt er det kvinner elsker? Synes det hørtes rart ut. Utseende og personlighet har du alle muligheter til å gjøre noe med. Men da må du endre ting ved deg selv. Så hvorfor ikke gjøre det da? For du har ingenting å tape på å eksperimentere litt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Det er ikke noe som heter "for snill". Å være snill og å se snill ut er utelukkende KUN positivt! Du skjønner lite om kvinner om du tror vi vil ha menn som vekker frykt. Det er det SISTE vi vil ha! Jeg tviler sterkt på at det er utseendet ditt det er noe galt med men heller synet ditt på kvinner og det at du er så nervøs og dårlig sosialt. Anonymkode: b6050...a64 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Begynn med kampsport. Få deg selvtillit i din egen kropp og litt mer autoritet. Anonymkode: bb9b3...2eb 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har vel flere trekk ved personlighet enn at du er nervøs? Hva med humor, kunnskap, emosjonell intelligens, osv.? Anonymkode: a686b...3a9 Tenker at jeg har god humor, greit med kunnskap og ok sosial intelligens. Men det er vanskelig å vite når en sjeldent møter kvinner og er nervøs. Da er det vanskelig å vise seg fra sin beste side. Så klart, nervøsitet og selvtillit må jeg jobbe med. Bombasi skrev (6 minutter siden): Hvordan vet du at et utseende som vekker respekt og frykt er det kvinner elsker? Synes det hørtes rart ut. Utseende og personlighet har du alle muligheter til å gjøre noe med. Men da må du endre ting ved deg selv. Så hvorfor ikke gjøre det da? For du har ingenting å tape på å eksperimentere litt. Det er en sammenheng jeg har sett. Kvinner liker et utseende på menn som vekker respekt eller frykt. Selvsagt liker de ikke menn som er dårlige mennesker i praksis. Så å skummel ut og noen en har respekt for, i kombinasjon med å være snill i praksis, er det ideelle. Anonymkode: e89ea...922
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mao et utseende som ikke vekker respekt eller frykt, noe kvinner elsker. Anonymkode: e89ea...922 Huh? Hvor i all verden har du den oppfatningen i fra? Anonymkode: 5fd0a...e1e 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Å få dame er som å få jobb. For noen er det enkelt å få jobb fordi de har en god cv, mens andre sliter fordi de ikke har noen kvalifikasjoner. De som ikke har noe håp om noen gang å få seg jobb blir gjerne ufør. Du har ikke de egenskapene som skal til for å få dame. Det er du ikke alene om. Damer er ikke for alle. Jo før du innser det jo bedre. Finn heller noe annet meningsfullt å bruke livet på og slutt å drøm om dame som er helt urealistisk å oppnå. Anonymkode: b0adc...d66 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å få dame er som å få jobb. For noen er det enkelt å få jobb fordi de har en god cv, mens andre sliter fordi de ikke har noen kvalifikasjoner. De som ikke har noe håp om noen gang å få seg jobb blir gjerne ufør. Du har ikke de egenskapene som skal til for å få dame. Det er du ikke alene om. Damer er ikke for alle. Jo før du innser det jo bedre. Finn heller noe annet meningsfullt å bruke livet på og slutt å drøm om dame som er helt urealistisk å oppnå. Anonymkode: b0adc...d66 Jeg kan alltids prøve å hente meg ei dame utenlands. Og for øvrig håper jeg at du aldri får verken jobb, dame eller barn. For dem rundt deg sin del. Det tenker jeg ofte på. Hvor deilig det er at jeg ikke har enkelte i min omgangskrets eller at jeg trenger å ha noe med dem å gjøre. Anonymkode: e89ea...922 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Du har jo god selvinnsikt, du sier du har dårlig selvtillit. For meg kan man se ut som man vill, men selvtillit er det mest sexye jeg vet. Jobb med det! Gjør ting som får deg til å oppleve mestring, og gjerne folk også. Dra på klatring, prøv kampsport. Øv på å tenke utelukkende positivt om deg selv, ikke gi det du ikke liker så mye oppmerksomhet. Prøv å snakk til deg selv som en venn, å få en god indre dialog. Lykke til! Anonymkode: 8240c...979 2 1
exictence Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ingen har noen gang prøvd seg på meg og jeg er i 30 årsalderen. Har du prøvd deg da? Jeg vil ha en mann som tar initiativ. Jeg tror det er mange kvinner som ønsker det. AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Problemet mitt er at jeg er nervøs og har dårlig selvtillit. I tillegg til at utseende mitt er dårlig. Jeg ser rett og slett for snill ut. Jeg har myke ansiktstrekk, litt overvektig, brune øyne og lysere hår. Mao et utseende som ikke vekker respekt eller frykt, noe kvinner elsker. Jeg elsker snille menn med snilt utseende, gode øyne. Jeg vil ha en mann som lyser ut trygghet, men ikke frykt eller respekt AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så tinder funker bare ikke og jeg møter sjeldent kvinner i det virkelige liv. Har dere noen råd? Anonymkode: e89ea...922 Ta mer initiativ, vær trygg og god. Legg merke til hva hun sier, og spør/vis interesse. Kom med konkrete forslag til å møtes. 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er en sammenheng jeg har sett. Kvinner liker et utseende på menn som vekker respekt eller frykt. Anonymkode: e89ea...922 Nei dette er feil. Hør på hva vi sier og ikke hva du feiltolker! Anonymkode: b6050...a64 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Trening. Hvis du er helt utrent skal det lite til å rykke opp flere hakk. Drit i dyrt utstyr, mange bruker dårlig råd som unnskyldning for å ikke trene, start med det du har. Anonymkode: 1c548...67b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 Du må være deg selv, 100%. Spill på din dårlige selvtillit, så er det nok noen kvinnfolk som vil like deg 🤭 Anonymkode: 0c84c...0e3
AprilLudgate Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 Vel, med den attituden du har hadde jeg løpt motsatt vei. Utseende som vekker frykt og respekt? Hva slags kvinnesyn har du? 😳 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 exictence skrev (29 minutter siden): Har du prøvd deg da? Jeg vil ha en mann som tar initiativ. Jeg tror det er mange kvinner som ønsker det. Jeg elsker snille menn med snilt utseende, gode øyne. Jeg vil ha en mann som lyser ut trygghet, men ikke frykt eller respekt Ta mer initiativ, vær trygg og god. Legg merke til hva hun sier, og spør/vis interesse. Kom med konkrete forslag til å møtes. Ja, du har rett i at jeg må prøve meg mer. Så får bare damene si nei om de ikke er interessert. Det er noe jeg også må jobbe med. Anonymkode: e89ea...922 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 Var ute med en flere ganger etter jeg spurte han får første gang i mitt liv pga han var så dødla kjekk å snill! Problemet var da hans selvtillit. Når vi hadde sex var det så vidt han tok på meg og var får forsiktig og tok sjeldent insjativ. Gjorde det slutt med han da jeg gikk ut i fra at han ikke likte hvordan jeg så ut men fikk høre noen mnder etter ( vi ble venner ) at han hadde dårlig selvtillit og at det var derfor han var så forsiktig. Ja jeg viste egentlig han hadde dårlig selvtillit men at han så vidt så på meg eller tok på meg knuste min selvtillit. Vi burde nokk ikke hatt sex heller men moralen er selvtilit er det som tiltrekker seg damer ofte. Han hadde nesten ingen matcher på tinder å damer prøver seg ikke typisk på han men jeg synes han var den kjekkeste å det kommer nokk av personlighet. Han har masse blomster , katt som han elsker , snakker om dyr hele tiden og man får lov og slappe av rundt han 😊 tror grunnen til jeg ble så forelsket var at han var akuratt det jeg så etter i en mann 😊 å jeg syntes han var verdens kjekkeste så jeg trodde alle syntes det Anonymkode: 30d75...142 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 AprilLudgate skrev (1 time siden): Vel, med den attituden du har hadde jeg løpt motsatt vei. Utseende som vekker frykt og respekt? Hva slags kvinnesyn har du? 😳 Jeg sier det med andre ord enn dere. Kvinner sier: han er så kjekk, han er så mandig og så videre. Faktum er at det stort sett handler om trekk som er forbundet med styrke, trekk vi er sosialisert til å mene er tegn på styrke og det hjernen vår biologisk automatisk ser på som tegn på styrke. Med styrke mener jeg både psykisk og fysisk. Anonymkode: e89ea...922 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sier det med andre ord enn dere. Kvinner sier: han er så kjekk, han er så mandig og så videre. Faktum er at det stort sett handler om trekk som er forbundet med styrke, trekk vi er sosialisert til å mene er tegn på styrke og det hjernen vår biologisk automatisk ser på som tegn på styrke. Med styrke mener jeg både psykisk og fysisk. Anonymkode: e89ea...922 Men det er ikke det eneste folk synes er attraktivt. Se på folk rundt deg. Alle slags menn er i forhold. Anonymkode: 69ca3...108 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå