origin Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 (endret) Hei. Vi har hatt flere lekasjer på taket tidligere men aldri funnet lokasjonen til lekasjen. Nå har det startet et annet sted, og det er ikke bra. Har hørt om gratis befaring men usikker på om dette gjelder ved lekasje på tak? Evt hvor kan man søke hjelp for å få lokalisert skaden? Lurer også på om det er mulig å få kjøpt en stige som ikke er 2,5 m lang og hvor jeg kan få tak ien sånn stige? Tusen takk for svar, jeg blir hjertlig takknemlig for svar! Endret 27. november 2022 av origin
newman01 Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 3 hours ago, origin said: Lurer også på om det er mulig å få kjøpt en stige som ikke er 2,5 m lang og hvor jeg kan få tak ien sånn stige? Du vil ha en stige som ikke er 2,5 meter lang? Jeg har en på ca 6m fra Bauhaus. Vil tippe du kan kontakte et lokalt firma som driver med tak for å få et pristilbud på utbedring
origin Skrevet 27. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2022 1 minutt siden, newman01 said: Du vil ha en stige som ikke er 2,5 meter lang? Jeg har en på ca 6m fra Bauhaus. Vil tippe du kan kontakte et lokalt firma som driver med tak for å få et pristilbud på utbedring Ok. Da er det tømmrerfirma man skal kontakte? Tar de noe betalt for å ordne prisoverslag på utbedring? Nei ønsker å ikke å ha en stige som er 2,5 m lang. Tenker kanskje 1 meter. Skal forsøke igjen å komme opp på loftet for å se om jeg kan finne lekkasjen. Har gardintrapp men den er for kort til å komme opp på loftet igjennom loftsluka
newman01 Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Hjelper det med en stige som er en meter lang? Den rekker jo ikke lenger enn fra skoa til navelen på de fleste mennesker, og en normal etasjehøyde er 2,4 meter 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Har du aldri vært på loftet? Lekker det i innertaket deres også? I så fall ville jeg skyndet meg med å finne ut av det i hvert fall. Tror du må ha lengre stige enn 1 meter for å komme opp på loftet altså, siden gardintrappen ikke holder. Anonymkode: ac3dd...466
newman01 Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 10 minutter siden, origin said: Tar de noe betalt for å ordne prisoverslag på utbedring? Noen gjør befaring gratis, andre tar betalt for befaring. Kostnadsoverslag er stort sett gratis. Det er ikke alle som synes det er gøy å gjøre masse gratisarbeid om man ikke får oppdraget.
origin Skrevet 27. november 2022 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2022 1 hour ago, newman01 said: Noen gjør befaring gratis, andre tar betalt for befaring. Kostnadsoverslag er stort sett gratis. Det er ikke alle som synes det er gøy å gjøre masse gratisarbeid om man ikke får oppdraget. sant. hva antar du en sånn befaring kan koste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå