AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Har i mange år brukt rød enkle julegardiner, men vurderer å kjøpe nye nå. Stuen ble pusset opp i høst og jeg har lyst å endre litt på pyntingen og fargevalg. Så det jeg lurer på er andre farger på julegardiner enn rød. Tips? Vurderte litt blått. Så de hadde blå gardiner på rusta med litt glitter i, men vet ikke helt… Veggene våre er malt blå (Byge). Eller er det finest med røde gardiner mener dere? Anonymkode: ba6eb...da7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har i mange år brukt rød enkle julegardiner, men vurderer å kjøpe nye nå. Stuen ble pusset opp i høst og jeg har lyst å endre litt på pyntingen og fargevalg. Så det jeg lurer på er andre farger på julegardiner enn rød. Tips? Vurderte litt blått. Så de hadde blå gardiner på rusta med litt glitter i, men vet ikke helt… Veggene våre er malt blå (Byge). Eller er det finest med røde gardiner mener dere? Anonymkode: ba6eb...da7 Vi har forresten kun gardiner på de store vinduene i stuen. Og ikke på de tre mindre vinduene. Så kun to lengder. Anonymkode: ba6eb...da7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Alt behøver da ikke være i julefarger selv om det er jul? De blå glittergardinene fra Rusta er veldig fine til dekor. Det blir som en "nattehimmel med stjerner" som fremhever de andre julefargene (rødt, hvitt og grønt). Liker du de blå gardinene, så bruker du dem, så enkelt er det Anonymkode: 3e3c5...203
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jeg stemmer for samme gardiner hele året eller ingen gardiner 🙆♀️😆 Anonymkode: 0a4c6...651 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Du bestemmer selv farge på gardiner, men skal det hete julegardiner så må de være røde eller hvite med nisser eller dompaper på. Anonymkode: 20649...218 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Hadde ikke kjøpt blå , da heller grønne om du skal ha til jul. Selv har vi røde velour gardiner til jul i stua, syntes det er superfint, henger oppe kun en måned så greit med litt farge Anonymkode: d324a...5f5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alt behøver da ikke være i julefarger selv om det er jul? De blå glittergardinene fra Rusta er veldig fine til dekor. Det blir som en "nattehimmel med stjerner" som fremhever de andre julefargene (rødt, hvitt og grønt). Liker du de blå gardinene, så bruker du dem, så enkelt er det Anonymkode: 3e3c5...203 Det ble rusta gardiner. De passet fint inn i fargene. Litt korte, men det går bra. 👍💙 Anonymkode: ba6eb...da7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke kjøpt blå , da heller grønne om du skal ha til jul. Selv har vi røde velour gardiner til jul i stua, syntes det er superfint, henger oppe kun en måned så greit med litt farge Anonymkode: d324a...5f5 Jeg synes det er så mye farge i annen julepynt, så jeg hadde lyst å dempe ned litt alt det røde. Grønt passer ikke inn her føler jeg. Anonymkode: ba6eb...da7
tussi680 Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 Kjøpte julegardiner i dag, til kjøkkenet. Røde, med nisser som har grønne luer på og noen julestjerner etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå