AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Jeg har vært på date med en fyr og det gikk kjempe bra. Han viste mye interesse for å møte meg igjen… men de siste to dagene får jeg mye mindre snaps (han har ikke vært særlig opptatt i følge han), og når jeg spurte om å møtes sa han nei pga andre planer. Det er greit det, men så foreslo han ikke en annen dag. Jeg vet jeg kan spørre han om han har mistet interesse for meg, men jeg vil vente litt med å gjøre det, så jeg spør her imens 😂Hørtes det ut som han har mistet interesse for meg? Anonymkode: 7b56e...7b1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Hadde ikke tatt sorgene på forskudd så fort men siden han ikke foreslo ny dag eller sa noe om at det var hyggelig at du spurte så ville jeg hvertfall ikke tenkt at jeg var førstevalget hans Anonymkode: 6c929...c6f 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde ikke tatt sorgene på forskudd så fort men siden han ikke foreslo ny dag eller sa noe om at det var hyggelig at du spurte så ville jeg hvertfall ikke tenkt at jeg var førstevalget hans Anonymkode: 6c929...c6f Jo han sa det ville vært hyggelig hvis ikke han hadde lagt planer den dagen. Skal prøvd å ikke ta sorgene på forskudd 😌 Anonymkode: 7b56e...7b1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Har han mye som tar opp tiden for eksempel barn? Om ikke hadde jeg bare sendt en melding typ "er alt ok? Du virker litt off" Anonymkode: 63bfd...031 1
Blått Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Ballen ligger hos han nå. Jeg hadde faktisk ikke gjort noe mer. Å sende mld for å spørre om han har mistet interessen tenker jeg blir masete. 1 2
drue Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Det beste du kan gjøre nå er rett og slett ingenting. Trekk deg litt tilbake, fokuser på deg og ditt. Er han interessert, så kommer han til å kontakte deg. 1 1
exictence Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 (endret) Hvis han sa det hadde vært hyggelig, så mente han nok det. Men uansett har du foreslått noe. Så nå tar han initiativ når han kan. Nå kan du bare vente, og det er nok det beste. Endret 27. november 2022 av exictence 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå