lichtmensch Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Når eksen slo opp med meg for 2,5 mnd siden lagde vi en klisje pinky promise (min ide, jeg var veldig emosjonell hehe) som gikk ut på at hvis han angrer så skulle vi møtes på kafeen vi hadde vår første date den dagen vi ble sammen. Det er fordi han sagt at han var usikker på om å slå opp var det riktige. Den dagen er i dag og vi skulle møttes for 45 min siden men han dukket ikke opp. Noe som overrasket meg litt ettersom bestevenninnen min var på baren han jobber på fredag og han ville bare snakke om meg. Hvordan det går med meg, hvor jeg var, om jeg jobbet osv. Og at hun skulle hilse til meg. Og han sa at det ikke gikk så bra med han. Uansett, han dukket ikke opp og jeg har fortsatt noen av tingene hans her. En band tskjorte og en bandgenser. Jeg aner ikke om det har noe verdi for han men jeg tror tskjorta er vanskelig å få tak i nå dersom han ville kjøpt en ny. Skal jeg levere de tilbake? Isåfall, skal jeg sende han melding om det eller dra til baren han jobber på i ettermiddag? Vil ikke virke bitter eller desperat så er usikker på hva jeg skal gjøre. Har allerede levert tilbake ting til han tidligere men har funnet de her greiene i etterkant, så føler kanskje det virker teit å kontakte han pga det der igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Herregud for noe fjas. Du leverer klærne til kollegaene hans en dag han ikke jobber der. Ikke legg ved noen lapp eller brev, og så går du videre. Anonymkode: 9f29f...2c9 28
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Da vil det virke som du har beholdt det for å kunne ta kontakt igjen.... Anonymkode: 91b5e...a0f 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Jeg hadde dratt å levert det i baren han jobber, aller helst på et tidspunkt han ikke er på jobb. Anonymkode: aa691...ed7 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Og sørg for å få med alt han eier sånn at ingen av dere har noen unnskyldning for å ta kontakt igjen. Blokker han overalt. The end Anonymkode: 9f29f...2c9 7
Bombasi Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Det er forskjell på å angre seg og det å være nysgjerrig på hvordan du har det. Han angrer seg opplagt ikke. Det som er trist er at det ser ut til at du har ventet på denne dagen i 2,5 måneder nå, og at denne datoen har holdt deg tilbake istedenfor å gå videre. Men kanskje du nå kan legge lokk på både han og dere, og gå videre? 17
Rotemor Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Legg det i en plastpose nederst i et skap. Hvis han vil ha det så kontakter han deg. Ikke let etter en grunn til å ta kontakt med ham. 8
lichtmensch Skrevet 27. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2022 Bombasi skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på å angre seg og det å være nysgjerrig på hvordan du har det. Han angrer seg opplagt ikke. Det som er trist er at det ser ut til at du har ventet på denne dagen i 2,5 måneder nå, og at denne datoen har holdt deg tilbake istedenfor å gå videre. Men kanskje du nå kan legge lokk på både han og dere, og gå videre? Ja det er ikke så mye annet å gjøre nå akkurat.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Jeg vil komme med en liten advarsel. Ikke hør så mye på hva andre sier om han. Særlig henne. De kan finne på å vri på ting han har sagt og gjort, kun for å leke med dine følelser og tanker. Jeg har ei slik rundt meg som sier det mest utrolige om min eks som han ikke kjenner seg igjen på når jeg forteller han dette. Og hver gang har hun sagt ting for å stikke kniven i mitt hjerte. Om det var noe sannhet i det hun sa at han skulle ha sagt, så hadde du fått merke det ved at han tok kontakt og kom til avtalen den dagen. Ang klærne hans så bare kaster du de i søpla. Han har ikke brydd seg med å hente de så dermed er ikke klærne viktige for han. Anonymkode: 5e928...3df 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Han er mann, så han husker ikke den avtalen engang. Anonymkode: ed675...8cb 15
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Jeg hadde tatt klærne i en pose og lagt de bort, i et skap eller noe. Jeg hadde ikke gitt de tilbake, hadde ikke sendt sms. Eneste jeg hadde gjort er å tatt meg et glass vin. For 20 år siden, så hadde jeg nok tatt kontakt med han, men kjenner at jeg er helt ferdig med å ordne og dille sånn. Hans klær, han får ta kontakt. Om en stund så hadde jeg kastet det, eventuelt gitt til Fretex. Og nei, jeg hadde ikke sagt noe om det. Og det at din bestevenninne hadde snakket med han og ville bare høre om deg. Vel, helt naturlig det. Men rett og slett ikke tenk noe mer på det. Anonymkode: a8bff...049 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Om dere skulle møtes klokken 10 en søndagsmorgen, og dere avtalte det for 2,5 måned siden, så kan det jo være grunnen til at han ikke dukket opp. Kanskje han var ute i går. Kanskje han glemte at det var akkurat denne datoen. Det kan jo faktisk hende. Anonymkode: 38207...449 1
lichtmensch Skrevet 27. november 2022 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil komme med en liten advarsel. Ikke hør så mye på hva andre sier om han. Særlig henne. De kan finne på å vri på ting han har sagt og gjort, kun for å leke med dine følelser og tanker. Jeg har ei slik rundt meg som sier det mest utrolige om min eks som han ikke kjenner seg igjen på når jeg forteller han dette. Og hver gang har hun sagt ting for å stikke kniven i mitt hjerte. Om det var noe sannhet i det hun sa at han skulle ha sagt, så hadde du fått merke det ved at han tok kontakt og kom til avtalen den dagen. Ang klærne hans så bare kaster du de i søpla. Han har ikke brydd seg med å hente de så dermed er ikke klærne viktige for han. Anonymkode: 5e928...3df Er 100% sikker på at det var sant det hun sa. Jeg og eksen min pleide å være skikkelig gode vennepar med hun og kjæresten hennes. Hun er ikke en type person som hadde løyet om det. Kan også legge til at jeg møtte eksen min på en konsert for en uke siden og han sa de samme tingene til meg da som han sa til henne på fredag
lichtmensch Skrevet 27. november 2022 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dere skulle møtes klokken 10 en søndagsmorgen, og dere avtalte det for 2,5 måned siden, så kan det jo være grunnen til at han ikke dukket opp. Kanskje han var ute i går. Kanskje han glemte at det var akkurat denne datoen. Det kan jo faktisk hende. Anonymkode: 38207...449 Vet at han jobbet til kl 4 på natta i dag så kan være, men da bør han i såfall sende en melding og si at han glemte det/forsov seg. Jeg orker ikke spekulere for mye heller
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 lichtmensch skrev (15 minutter siden): Når eksen slo opp med meg for 2,5 mnd siden lagde vi en klisje pinky promise (min ide, jeg var veldig emosjonell hehe) som gikk ut på at hvis han angrer så skulle vi møtes på kafeen vi hadde vår første date den dagen vi ble sammen. Det er fordi han sagt at han var usikker på om å slå opp var det riktige. Den dagen er i dag og vi skulle møttes for 45 min siden men han dukket ikke opp. Noe som overrasket meg litt ettersom bestevenninnen min var på baren han jobber på fredag og han ville bare snakke om meg. Hvordan det går med meg, hvor jeg var, om jeg jobbet osv. Og at hun skulle hilse til meg. Og han sa at det ikke gikk så bra med han. Uansett, han dukket ikke opp og jeg har fortsatt noen av tingene hans her. En band tskjorte og en bandgenser. Jeg aner ikke om det har noe verdi for han men jeg tror tskjorta er vanskelig å få tak i nå dersom han ville kjøpt en ny. Skal jeg levere de tilbake? Isåfall, skal jeg sende han melding om det eller dra til baren han jobber på i ettermiddag? Vil ikke virke bitter eller desperat så er usikker på hva jeg skal gjøre. Har allerede levert tilbake ting til han tidligere men har funnet de her greiene i etterkant, så føler kanskje det virker teit å kontakte han pga det der igjen. er dere tretten år gamle, eller?? Anonymkode: 6feb8...9c8 3
lichtmensch Skrevet 27. november 2022 Forfatter #16 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): er dere tretten år gamle, eller?? Anonymkode: 6feb8...9c8 Ja
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Hadde lagt de i en pose i boden og ventet et par mnd og hvis jeg ikke hørte noe om de hadde jeg kastet de eller solgt på finn. Ikke strekk ut kontakt til han kun pga klærne Anonymkode: 63eaa...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han er mann, så han husker ikke den avtalen engang. Anonymkode: ed675...8cb Stakkar, noen kommer til å elske deg for den du er en dag. ❤️ Anonymkode: 7bc6c...fa8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 lichtmensch skrev (4 minutter siden): Vet at han jobbet til kl 4 på natta i dag så kan være, men da bør han i såfall sende en melding og si at han glemte det/forsov seg. Jeg orker ikke spekulere for mye heller Så dette er en dato du vet han hadde full kontroll på? Han kan jo ikke sende beklagelse om han har glemt det. Ikke ennå i hvert fall, for det var jo nettopp, og da har han nok ikke kommet på det ennå. Anonymkode: 38207...449
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da vil det virke som du har beholdt det for å kunne ta kontakt igjen.... Anonymkode: 91b5e...a0f Mange ekser beholder våre ting akkurat pga dette Anonymkode: 7de8f...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå