AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Ser på finn at det selges mange fine dresser der. Gutten skal konfirmeres i Mai. Er det nesten fy å kjøpe brukt til konfirmasjonen? Tror ikke at konfirmanten bryr seg, så lenge den er fin og ikke godt brukt Anonymkode: 19644...66f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Er vel ganske typisk at konfirmasjonsdress kun blir brukt 1-2 ganger og dermed ser helt ubrukt ut så så lenge det er pent brukt hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe brukt. Spesielt ikke hvis konfirmanten selv ikke bryr seg. Anonymkode: 91964...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Nei, det er det jo ingen som ser uansett. Anonymkode: f8031...c70
Daria Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Med mindre du annonserer det til gjestene, vil ingen hverken se eller tenke over det - og de fleste vil neppe bry seg uansett. 1
minister-mio Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Det er jo veldig i tiden og kult det da. Dessuten veldig lurt, kjempemange vokser fort i den alderen og rekker ikke bruke dressen mye så du får sikkert noe som er så god som ny. 1
Anonym6789 Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Han vil mest sannsynlig bare rekke å få brukt den et par ganger før den er for liten uansett, så syns det er helt innafor ingen vil legge merke til det
Hjärtat Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Herregud, det er aldri fy å kjøpe ting brukt. Burde vært et større fy å IKKE kjøpe ting brukt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Å kjøpe konfirmantdress og barnebunad brukt burde være en selvfølge siden de stort sett max kan brukes i to år. Min jente får forøvrig brukt bunad til konfirmasjonen 😄 Og er superhappy med det. Men nå er jenter i større grad enn gutter utvokst i konfirmasjonsalder - jeg har ikke vokst siden jeg ble konfirmert. Hadde jeg funnet en ok brukt dress som gutten likte hadde jeg ikke vært i tvil. Anonymkode: edb75...d56
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser på finn at det selges mange fine dresser der. Gutten skal konfirmeres i Mai. Er det nesten fy å kjøpe brukt til konfirmasjonen? Tror ikke at konfirmanten bryr seg, så lenge den er fin og ikke godt brukt Anonymkode: 19644...66f Har kjøpt brukt bunad. Ikke bry deg. Se at den er hel og fin og sitter fint på og at han er fornøyd. Eller så hadde de 30% på dressmann no. Anonymkode: ff0a8...4e2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Flere i klassen til sønnen kjøpt brukt dress, den vil gjerne bare holde 3/4 til før den må byttes ut. Så en brukt dress er brukt gjerne under en halvfull ganger. Vi kjøpte ikke brukt fordi sønnen kun behøvde å bytte ut buksa fra dress vi måtte kjøpe i hui hast året før… Anonymkode: 76baa...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå