Gå til innhold

Er røde stearinlys i vindu hos menn et hemmelig tegn til andre pedofile? Slik ananas er swingers-symbol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid siden kom det noen kommentarer fra noen på en fest om noe ananas dekor vertene hadde stående i vinduet sitt, og at dette var et hemmelig tegn til andre swingers at det her pågikk en hemmelig swingers kveld. Under debatten ble det også snakket om at røde stearinlys/kubbelys/julelys i vinduet var et skjult signal til andre pedofile at her bor en pedofil og at han har barn tilgjengelig for andre.

Jeg og dama kjenner til noen voksne menn som bor alene, og som har pynta vinduene med slike røde lys. Vi har etter den festen trukket oss unna alle som vi vet om som har slike lys for å unngå at de nærmer seg våre barn.

Men er dette noe som er kjent for alle eller er det fortsatt et hemmelig tegn blant pedofile?

Kjør debatt!

Anonymkode: 231f4...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så alle blir pedofile i jula... 🙄

Anonymkode: 81046...950

• Liker 28
  • Nyttig 14
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. De må ha andre måter å kommunisere enn vanlige stearinlys. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner mange som har røde kubbelys i vinduene på denne årstiden, alt fra enslige eldre menn og kvinner til barnefamilier, og ingen av dem vil jeg tro er pedofile.

Jeg kjenner noen få "swingere", og ingen av de har ananas i vinduet, eller rosa flamingo i hagen heller.

Slike "hemmelige tegn" er som regel bare tull, sagt av noen på spøk, og så sprer det seg.

Anonymkode: 696d5...c8c

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så alle blir pedofile i jula... 🙄

Anonymkode: 81046...950

Vi har aldri brukt røde lys til jul i vår familie.

Isambard skrev (37 minutter siden):

Det tror jeg ikke noe på. De må ha andre måter å kommunisere enn vanlige stearinlys. 

De har sikkert noen andre måter å kommunisere på i tillegg.  Han ene i nabolaget med røde lys har kun hatt unge barn på besøk i helger hvertfall?

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg kjenner mange som har røde kubbelys i vinduene på denne årstiden, alt fra enslige eldre menn og kvinner til barnefamilier, og ingen av dem vil jeg tro er pedofile.

Jeg kjenner noen få "swingere", og ingen av de har ananas i vinduet, eller rosa flamingo i hagen heller.

Slike "hemmelige tegn" er som regel bare tull, sagt av noen på spøk, og så sprer det seg.

Anonymkode: 696d5...c8c

En av gjestene på festen har deltatt på swingers og kunne bekrefte ananas og flamingo ryktene.

Skrevet

Det er da mange som pynter med røde kubbelys i jula.

Anonymkode: 692fe...a79

• Liker 2
Skrevet

Shit. Jeg var på Nille og handlet i går, det er tydeligvis pedo-sesong nå for de hadde palle på palle med røde kubbelys, jeg kjøpte til og med et selv i den tro at det var julepynt.

Altså... 

Disse tegnene er mer myter, og fra gamle dager.

Folk har internett nå til dags, det er der man møter folk med felles interesse, enten det er swinging eller mye mørkere..  

Ikke via nips og lys. 

Litt banalt om man driver og annonserer kriminelle handlinger også. Skulle man liksom hatt et lilla lys i vinduet hver gang man drepte noen også, sånn for å si fra til politiet? Kanskje alle som har tenkt å rane en bank kan gå rundt med en rosa refleksvest det står tyv på også? Det er jo veldig viktig å gi mest mulig spor til andre når man skal gjøre sånt..

Anonymkode: 6819f...b52

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjør debatt!

Nice try, Sherlock. 🕵️♂️

Anonymkode: 517db...b97

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og dama kjenner til noen voksne menn som bor alene, og som har pynta vinduene med slike røde lys. Vi har etter den festen trukket oss unna alle som vi vet om som har slike lys for å unngå at de nærmer seg våre barn.

Kjør debatt!

Seriøst??? Verden har blitt spik spenna gærn! Mange mennesker burde låses inne for å beskytte de mot seg selv.

Anonymkode: 05f30...a5d

• Nyttig 1
Skrevet

Vi ha røde lys overalt i huset når det er advent og jul, men vi er da ikke oedofile. Røde lys hører til i desember.

• Liker 1
Skrevet

Serr? Om det skal være sånn så kan man jo til slutt ikke ha noenting i huset, spesielt om det syns i vinduene. 

Er så lei av alle slike regler og om noen ikke er sånn eller sånn, så blir de stemplet som det fordi man tilfeldigvis bruker en farge eller en ting

Jeg er ikke en del av noe swingersmiljø, men om jeg hadde likt ananasdekorasjon så hadde jeg da dekorert med ananas. Jeg er ikke pedofil, men jeg tenner røde lys i jula…og ja, noen av de står slik at man ser de gjennom vinduet

Ikke er jeg singel heller, men jaggu hender det at jeg går med grønn lue når jeg går turer i fjellet. Nekter å gå med stygge røde luer kun for å signalisere at jeg er opptatt

Så gjør hva faen du vil og drit i hva andre måtte mene

• Liker 3
Skrevet

Ja, men det er to røde lys av ulik høyde som er symbolet. Et høyt og et lavt rødt lys ved siden av hverandre. Dette skal synbolisere voksen mann og barn.

Anonymkode: 900af...a61

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skulle pedofile ønske å signalisere at de er pedofile med hemmelige "tegn" i vinduet? Sånn at andre pedofile visste at der bor det en til? Gir ingen mening. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Heg har hørt om ananas, men det gir ikke mening for meg. Selv om man er swingers vil man vel ikke at random folk skal ringe på døren med en halvstiv til alle dødnets tider og at alle er velkommene uansett utseende, alder og personlighet? Når det gjelder pedofile ser jeg ingen grunn til at de skal føle et behov for å sette noe i vinduet i tilfelle en annen pedofil kommer traskende forbi. De fleste pedofile har ikke tilgang på offere 24/7 heldigvis. Og om man er pedofil vil jeg tippe at pri 1 er å gå under radaren. Om man ønsker kontakt med likesinnede tipper jeg at det er bekymringsverdig lett på nettet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skal sånne hemmelige signaler ha noen funksjon, må det være noe som er vanlig nok til å ikke bli lagt spesielt merke til, men samtidig ikke noe som hvemsomhelst bruker uten å tenke over det. Røde kubbelys er så vanlig at hvis noen virkelig har valgt seg det som hemmelig signal, er de jo mindre smarte... Jeg har for øvrig heller ikke planer om å slutte å bruke ananas-øredobbene mine som følge av dette.

Endret av Daria
  • Liker 3
Skrevet

I all verden? Man skal høre mye før øra faller av. Jeg er mann, pynter med røde lys i jula, ikke pedofil. Kommer det noen på døra her grunnet røde lys i vindu, får de raskt følge av politiet. 

Anonymkode: 7dcd9...79d

• Liker 3
Skrevet
Wenda skrev (55 minutter siden):

Serr? Om det skal være sånn så kan man jo til slutt ikke ha noenting i huset, spesielt om det syns i vinduene. 

Er så lei av alle slike regler og om noen ikke er sånn eller sånn, så blir de stemplet som det fordi man tilfeldigvis bruker en farge eller en ting

Jeg er ikke en del av noe swingersmiljø, men om jeg hadde likt ananasdekorasjon så hadde jeg da dekorert med ananas. Jeg er ikke pedofil, men jeg tenner røde lys i jula…og ja, noen av de står slik at man ser de gjennom vinduet

Ikke er jeg singel heller, men jaggu hender det at jeg går med grønn lue når jeg går turer i fjellet. Nekter å gå med stygge røde luer kun for å signalisere at jeg er opptatt

Så gjør hva faen du vil og drit i hva andre måtte mene

Ikke hørt om grønn lue, men jeg hørte en gang at hvite sokker over buksa betydde noe om at man ville ha sex, i enkelte kretser. Med tanke på at de fleste ikke vet om slike «regler» blir det fort mye rart…

Skrevet

…og alle tenåringene i området her gikk med hvite Nike sokker over buksene/ tightsene her for noen år siden, kanskje de hørte om dette og derfor de sluttet… 😂 Tipper det var moten som endret seg personlig. 

Litt som idiotiet at man skal skru av utelyset om man ikke vill ha Halloween besøk. Nei, man må finne på noe hvor de som vil ha besøk må gjøre noe, ikke de som ikke vil ha. De gidder ikke lese om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For en tid siden kom det noen kommentarer fra noen på en fest om noe ananas dekor vertene hadde stående i vinduet sitt, og at dette var et hemmelig tegn til andre swingers at det her pågikk en hemmelig swingers kveld. Under debatten ble det også snakket om at røde stearinlys/kubbelys/julelys i vinduet var et skjult signal til andre pedofile at her bor en pedofil og at han har barn tilgjengelig for andre.

Men er dette noe som er kjent for alle eller er det fortsatt et hemmelig tegn blant pedofile?

Kjør debatt!

Ananas er ikke tegn på swingers. Pelikan er tegn på swingers, disse rosa pelikanene man kan ha i oppkjørsel/plen. 

Anonymkode: 5e92b...d40

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ananas er ikke tegn på swingers. Pelikan er tegn på swingers, disse rosa pelikanene man kan ha i oppkjørsel/plen. 

Anonymkode: 5e92b...d40

Både ananas og pelikan er swingers-synboler.

Anonymkode: 900af...a61

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...