Gå til innhold

Menn i converse sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om menn som går i hvite converse sko? Ser det bra ut eller er det helt ut?

Anonymkode: 174ca...27f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn i hvite sko? Har jeg knapt sett, bortsett fra ungdom/unge voksne. Bedre med converse enn slike med tykk hvit såle. 

Anonymkode: 5a798...24d

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Converse ser ikke bra ut på noen.

Skrevet

Greit på noen, ser ikke ut på andre. Handler om «hele pakka» mer enn bare skotypen😄

Anonymkode: 420b2...614

• Liker 1
Skrevet

Ikke sett hvite Converse tror jeg? Kommer ikke på det, men røde og svarte. OK med sporty hvite sokker til, men Converse ser fort litt slaskete ut. Men Adidas Superstar, gjerne klassiske hvite og svarte, med hvite klassiske Adidas (de med tre striper øverst og trefoil) hvite Nike sokker også, da ser man kul og sexy ut. 😍 

Anonymkode: 4a21b...2ff

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke sett hvite Converse tror jeg? Kommer ikke på det, men røde og svarte. OK med sporty hvite sokker til, men Converse ser fort litt slaskete ut. Men Adidas Superstar, gjerne klassiske hvite og svarte, med hvite klassiske Adidas (de med tre striper øverst og trefoil) hvite Nike sokker også, da ser man kul og sexy ut. 😍 

Blander da ikke Adidas og Nike😮

Anonymkode: ba3d8...c5d

Skrevet

Hvis han er en 19 år gammel punker som står på skateboard og tatoverer seg selv i fylla så er det ok. 

Men Converse sko på en voksen mann er utrolig turnoff 

Anonymkode: fb472...a89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blander da ikke Adidas og Nike😮

Anonymkode: ba3d8...c5d

Hæ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...