AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 For litt over 3 år siden ble jeg dumpet av min kjæreste, ikke fordi hun var misfornøyd med forholdet eller meg (sa hun ihvertfall aldri noe om), men fordi hun hadde møtt en kjempefrekk portugisisk sjarmør som hun ville være med. Det fortalte hun en dag hun kom hjem, og vekk var hun. Siden den gang har vi ingen kontakt, og et par dager siden liket hun noen av facebook innleggene mine igjen (ikke at det er mange av dem akkurat), hun tok opp kontakten, og jeg vet at hun nettopp er ferdig med mamma-perm og at typen hennes nå er arbeidsløs fordi han fremdeles ikke har lært seg norsk og ikke har noen brukbar utdannelse, eller kanskje han bare er lat... Uansett, ble jeg spurt av henne om penger til mat og en julegave til hennes. Hun sa at hun spør meg fordi jeg har god råd og fordi jeg fortsatt har en spesiell plass i hennes hjerte fordi jeg var hennes første kjæreste og den første som hun virkelig elsket i sitt liv.... Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette.... Anonymkode: b1946...1da 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 NEI NEI OG ATTER NEI Anonymkode: dcafa...67c 21 4
PM75 Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Jeg ville ha hjulpet med litt til en julegave og mat, men sagt tydelig ifra at dette er en engangshendelse. Og så kan du samtidig være tvers igjennom fornøyd for at det ikke ble noe mer av dette forholdet, når du ser hvor manipulerende hun er overfor deg. 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Nei nei nei!!!! Så lenge det er 100% sikkert at det barnet ikke er ditt, er det svaret nei!!! Anonymkode: e7268...8d8 9
Gjest ufiltrert Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 en god latter forlenger livet hadde jeg sett det som.
Binar Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Hvis du gjør det en gang, vil du garantert bli spurt igjen. Har hun ingen skam? 8 2
Hill83 Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Gir du lillefingeren tar hun handa såfremt ditt mål ikke er å bli sammen med henne igjen og få et bonusbarn 5 1
Rucula Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): For litt over 3 år siden ble jeg dumpet av min kjæreste, ikke fordi hun var misfornøyd med forholdet eller meg (sa hun ihvertfall aldri noe om), men fordi hun hadde møtt en kjempefrekk portugisisk sjarmør som hun ville være med. Det fortalte hun en dag hun kom hjem, og vekk var hun. Siden den gang har vi ingen kontakt, og et par dager siden liket hun noen av facebook innleggene mine igjen (ikke at det er mange av dem akkurat), hun tok opp kontakten, og jeg vet at hun nettopp er ferdig med mamma-perm og at typen hennes nå er arbeidsløs fordi han fremdeles ikke har lært seg norsk og ikke har noen brukbar utdannelse, eller kanskje han bare er lat... Uansett, ble jeg spurt av henne om penger til mat og en julegave til hennes. Hun sa at hun spør meg fordi jeg har god råd og fordi jeg fortsatt har en spesiell plass i hennes hjerte fordi jeg var hennes første kjæreste og den første som hun virkelig elsket i sitt liv.... Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette.... Anonymkode: b1946...1da Noop Dette må du aldri finne på! Hun må ta konsekvensene sv egne handlinger 6 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Om hun er ferdig med mammaperm har hun hatt og har en inntekt. Hun er vel rett og slett tilbake i jobb, og får forsørge egen familie selv. Anonymkode: 0742b...491 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Tuller du?! Vær glad du er kvitt dette tåpelige kvinnfolket! Styr unna! Ikke involver deg, ikke svar, ikke ha kontakt. Ikke la hennes problemer bli dine. Manipulering av verste sort. Anonymkode: 20d63...493 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette.... Anonymkode: b1946...1da Du kan si "Ha ha, du troller!" på arbeidsløst portugisisk. Anonymkode: d5551...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Blei dumpa for en større kuk høres det ut som. Han må være gud i senga om hun velger sex over stabilitet. Anonymkode: 837b1...94c 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Tja, synes litt synd på datteren då. Men hadde gjort det klart at det var en engangsgreie. Anonymkode: 34a58...38a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 Ikke ditt ansvar. Men kommer til å bli om du gir etter. Anonymkode: c5489...b86 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 Eh, nei. Svaret er nei. Du har ingen relasjon til henne, ikke til portugiseren eller deres barn. Anonymkode: 4a50b...bda 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Dersom de bor i Norge så vil de ha til tak over hodet, mat på bordet og det mest nødvendige. Ergo bør svaret være «nei». Aller helst burde du bare ignorere forespørselen. Anonymkode: 9a12b...d43 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 Nei. som hun reder ligger hun. Hun har vært illojal mot deg og sparket deg til fordel for en annen så hun er ikke til å stole på. Hun kommer til å gjøre det samme mot portugiseren også.... Anonymkode: 86170...ce3 3
Blåpille Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tja, synes litt synd på datteren då. Men hadde gjort det klart at det var en engangsgreie. Anonymkode: 34a58...38a Barnet er jo 1 år +/- mtp at hun nettopp er ferdig med foreldrepermisjon, så barnet krever jo veldig lite mat og gaver. De syns vel papiret er gøyest. Så får mor heller spare opp til "ordentlige" leker med tiden, når de er så små trenger det ikke å bli gitt i jula. Når det er sagt, så hadde jeg nok gitt som en engangshendelse. Du kan samtidig be henne spare seg for å dra inn det manipulerende skitet om at du alltid vil ha en spesiell plass i hjertet hennes. Fy søren, så usympatisk av henne! Som å ikke spørre deg om penger til mat og gave ikke var ille nok i utgangspunktet... 1
Rucula Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 Blåpille skrev (1 minutt siden): Barnet er jo 1 år +/- mtp at hun nettopp er ferdig med foreldrepermisjon, så barnet krever jo veldig lite mat og gaver. De syns vel papiret er gøyest. Så får mor heller spare opp til "ordentlige" leker med tiden, når de er så små trenger det ikke å bli gitt i jula. Når det er sagt, så hadde jeg nok gitt som en engangshendelse. Du kan samtidig be henne spare seg for å dra inn det manipulerende skitet om at du alltid vil ha en spesiell plass i hjertet hennes. Fy søren, så usympatisk av henne! Som å ikke spørre deg om penger til mat og gave ikke var ille nok i utgangspunktet... Det er veldig dumt å gi til en engangshendelse... gir man fingeren, så tar hun hånda 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå