Gå til innhold

Tape eller lim?

Tape eller lim?  

11 stemmer

1. 1. Tape eller lim?

• Lim!
      1
    • Tape!
      4
    • Tape, men den må være dobbeltsidig!
      3
    • Klarer ikke velge...
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs selvsagt HELT hva det skal brukes til :)

Tape til å pakke inn pakker, dobbeltsidige tapebiter ("limfirkanter") til å lime inn bilder, lim til å lime inn en del detaljer i album (scrapbooking) og rett og slett postit-lapper til notanter. Etc :)

Men tape er mest gøy. Når man bare kjeeeeder seg på jobb. Da tar jeg itt tape, klistrer på ett eller annet, bordet fles. Rabker på den. diller. Limer på huden, limer på buksa, fliser den opp eller farger den. Og hiver den etterpå. Så mye morro har jeg ikke med lim. Eller jo, sånn flytende lim, som man tar tynt i hånda og det tørker, så ser det ut om om mn river av hud, fra barndommen huser jeg at det også kan være festlig lek..

Ok, jeg klarer ikke bestemme meg :)

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva den skal brukes til. Jeg limer ikke igjen julegaver, og jeg ville ikke tapet bilder inn i et album heller. Men sånn generelt bruker jeg vel tape mer enn lim.

Gjest GreenSky
Skrevet

Oj, skulle lagt til dette:

Hva om det var glitterlim, eller fargetape, da?

Skrevet

Glitterlim og fargetape... DET hører barndommen til det. Brukes aldri mer.

Kansje jeg skulle hatt glitterlim, eller i alle fall glitter, til julekortene?

Skrevet

Den var vanskeliiiig.. Klarte ikke velge jeg, men det ser det ut som de fleste velger. Eh.. Hæ..? :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg bruker mest tape, så jeg stemte for tape.

Den trenger ikke være dobbelsidig, det er bare tull. Normal tape blir lett dobbeltsidig om det er det man ønsker.

Lim bruker jeg ytterst sjeldent, og når til og med superlim ikke limer det det angivelig skal lime blir jeg skeptisk.

Skrevet

Jeg bruker nok mer tape enn lim, så det ble tape på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...