Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en dame i 3år. Det siste året begynte ting å gå skeis. Vi tok hverandre for gitt. Jeg gjorde alt jeg kunne for å fikse ting, men ble ikke møtt. Ut av intet møter jeg en person som er opptatt, som jeg blir stupforelsket i. Hun oppfyller alle mine behov, som jeg ikke fikk av eksen. Det ender med at jeg er utro med noen som også er utro (ikke seksuelt).

Det går noen uker før dette blir fortalt til daværende kjæreste/samboer, og det ender med brudd. Etter det har det vært bedre stemning mellom meg og eksen. Vi har behandlet hverandre som kjærester, selv om det er slutt. Samtidig har jeg hatt kontakt med den jeg var utro med. Det føles umulig å holde avstand.

Eksen ønsker å fikse forholdet. Den andre dama vil ha meg. Eksen hennes er forbanna på meg og har klikka fullstendig. Jeg er for pysete til å gjøre noe som helst. Hadde aldri trodd jeg skulle bli drittsekken som ødelegger alt, men det har jeg blitt.

Hva gjør jeg nå? Avslutte fullt og helt med eksen/samboeren? Avslutte fullt og helt med begge? Reise bort en stund? Være singel en stund og jobbe med meg selv? Dette har blitt latterlig komplisert.. jeg aner ikke hvordan jeg i det hele tatt kan tilgi meg selv. 

Anonymkode: ec385...9db

Videoannonse
Annonse
Gjest ufiltrert
Skrevet

Enkelt. Si til din ex at nok er nok, fuck off, du har funnet noen som tar hensyn til dine behov. Toget har gått.

Også tar du og den andre å starter nytt liv.

Følg hjertet ditt. Føkk alle andre.

Skrevet

Hvem av dem elsker du? Det er den du skal velge, og jobbe for å få forholdet til å fungere. Bryte kontakten med den andre. Hvis hun nye har en psycho eks som du tror kan skade deg og dine eiendeler, så ville jeg holdt meg unna henne 😱

Anonymkode: daf9d...bbe

Skrevet

Eksen = toget har gått
Nye = toget er på vei

Gå for den nye. Går det til helvete så har du prøvd, og da kan du leve som singel en stund å kjenne på det. 

Anonymkode: 4e2c1...575

Skrevet

Du har allerede ødelagt alt med eksen din. Hun/han fortjener bedre enn noen som er utro, så jeg syns du skal gi slipp på det og gå videre. Om du vil gå videre med den nye må du nesten finne ut av selv. Ville hatt i bakhodet at dere begge er mennesker som har vært utro mot en dere elsker

Anonymkode: 1a588...e2d

• Liker 2
Skrevet

Avslutte begge.

Relasjonen til eksen fungerte ikke, og du har i tillegg sneket bak ryggen hennes. Synes faktisk hun også fortjener en avslutning på dette.

Hun nye har jo vist at hun, i tillegg til deg, har det i seg å snike bak ryggen til kjæresten og begynne å innlede noe med en ny. Jeg ville ikke hoppet inn i det forholdet.

Jeg ville tatt meg litt tid til meg selv om jeg var deg. 

Skrevet

Tror det kan være smart å være alene i en periode. Men den første vil dere ganske sikker falle tilbake i det gamle sporet igjen etter noen måneder. Men ikke hopp rett inn i et forhold til ny dame. Ta det litt rolig og hold dere unna hverandre til dere begge har ryddet opp i deres nåværende forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har allerede ødelagt alt med eksen din. Hun/han fortjener bedre enn noen som er utro, så jeg syns du skal gi slipp på det og gå videre. Om du vil gå videre med den nye må du nesten finne ut av selv. Ville hatt i bakhodet at dere begge er mennesker som har vært utro mot en dere elsker

Anonymkode: 1a588...e2d

I følge Kvinneguiden elsker man ikke en person men er utro mot.

Det finnes mange mennesker som lever i forhold av helt andre grunner enn kjærlighet. Kan være folk holder sammen på grunn av barn, på grunn av frykt, på grunn av at det er enkelt, av gammel vane, kanskje man aldri har møtt den store kjærligheten og tror man har fordi det virket sånn, kanskje kjærligheten har dabbet av eller sloknet og den andre ikke vil jobbe med saken...

Spørsmålet er skal man følge hjertet eller gjøre det "rette". Det er vanskelig å svare på fordi begge kan være feil. 

Du finner ikke svar her fordi det finnes ikke riktig eller feil svar på spørsmålet. Følg det universet vil, hvis du finner ut hva det er. 

Anonymkode: 3788f...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...