Gå til innhold

Folie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett den nye "trenden" med å foliere over fliser, gulv, bordplater m m? Hva synes dere? Jeg synes det ser skikkelig jalla og billig ut. 🙈 Jeg antar det gjøres når man ikke har råd til å pusse opp skikkelig. Men det ser ikke bra ut når fugene fra flisene under synes gjennom og overflaten ser "plastikk" ut mens den liksom skal se ut som treverk, marmor eller betong.

En venninne viste meg sitt "nye" bad, hvor hun hadde brukt folie som skulle se ut som mikrosement over flisene. Jeg sa det selvfølgelig ikke til henne, men det så virkelig ikke bra ut. Jeg tror folk blir litt blinde på egne diy-prosjekter. Men for all del, smaken er som baken og det er ikke jeg som bor der.

Anonymkode: 6c064...d9a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere sett den nye "trenden" med å foliere over fliser, gulv, bordplater m m? Hva synes dere? Jeg synes det ser skikkelig jalla og billig ut. 🙈 Jeg antar det gjøres når man ikke har råd til å pusse opp skikkelig. Men det ser ikke bra ut når fugene fra flisene under synes gjennom og overflaten ser "plastikk" ut mens den liksom skal se ut som treverk, marmor eller betong.

En venninne viste meg sitt "nye" bad, hvor hun hadde brukt folie som skulle se ut som mikrosement over flisene. Jeg sa det selvfølgelig ikke til henne, men det så virkelig ikke bra ut. Jeg tror folk blir litt blinde på egne diy-prosjekter. Men for all del, smaken er som baken og det er ikke jeg som bor der.

Ser helt grusomt ut… samme som de som maler over fliser, de syns det er kjempefint men det synes såå godt at det er mala rett over, fugene og alt 🙈 

Anonymkode: b8165...b38

• Liker 1
Skrevet

Det kan se pent ut, om man vet hva man holder på med, og gjør en god jobb. Problemet er jo at det gjerne er første gang man gjør det, med alle de fallgruvene dét medfølger.

Og der er jo plastikk, så det vil vel uansett se billig ut, til en viss grad.

Anonymkode: 98515...738

• Liker 2
Skrevet

Folie er virkelig det styggeste jeg ser.

Anonymkode: a200c...ac5

• Liker 2
Skrevet

Merkelig opplevelse å bli vist et bad hvor eier er SÅ fornøyd med resultatet når det ser så billig ut. Altså, fugene syntes gjennom. Skulle se ut som mikrosement (som også er stygt), så ut som plastikksement. 😂

Ser at noen vil foliere benkeplaten på kjøkkenet. Altså, hvor bortkastet er ikke det? Benken er en overflate som utsettes for masse slitasje, et foliebelegg vil være ødelagt på kort tid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...