AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Jeg har kroniske mage/tarmproblemer og plages veldig av hvor ekkelt det er og at jeg føler at jeg og alt rundt meg blir grist ut. Dere andre som har mageproblemer, hvordan takler dere det i forhold til renslighet, vasking og hygiene? Anonymkode: 92476...a21
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har kroniske mage/tarmproblemer og plages veldig av hvor ekkelt det er og at jeg føler at jeg og alt rundt meg blir grist ut. Dere andre som har mageproblemer, hvordan takler dere det i forhold til renslighet, vasking og hygiene? Anonymkode: 92476...a21 Litt usikker hva du tenker på men jeg liker å ha våtservietter tilgjengelig både hjemme og når jeg er ute på farta/besøk hos andre… Ellers er det jo å vaske seg litt ekstra, jeg bruker klut morgen og kveld, skifter undertøy ofte og vasker toalett og bad ofte sånn at jeg føler det er litt freshere😅 Anonymkode: e1e7f...31d 2
Topsi Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har kroniske mage/tarmproblemer og plages veldig av hvor ekkelt det er og at jeg føler at jeg og alt rundt meg blir grist ut. Dere andre som har mageproblemer, hvordan takler dere det i forhold til renslighet, vasking og hygiene? Anonymkode: 92476...a21 Jeg har også mageproblemer, men så lenge det som skal i do kommer i do, og man vasker seg greit så skulle det ikke bli noe griseri rundt omkring 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Tror nok det går greit uten tiltak selv om jeg kan ha forståelse for at du føler deg slik. Min mann har mageproblemer, han kommer fra et annet land hvor det er vanlig med slike dusjtoalett, også kjent som "japanske" toalett, som spyler deg bak etter endt affære. Kan være verdt å investere i noe slikt hjemme? Ellers er det jo våtservietter når man er på farten. Anonymkode: 373e5...9b7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Litt usikker på hvor du mener det blir gris. Jeg har selv mage- og tarmproblemer, og bruker uvanlig mye tid på toalettet. Sikkert uvanlig mye tid på vask av toalettet også, for vasker selvfølgelig toalettet om det er gris. Angående hygiene har jeg våtservietter, jordnøttolje og fet fuktighetskrem stående ved toalettet. Våtservietter og jordnøttolje er for vask (jordnøttolje naturlig antiseptisk, og gir også beskyttende fukt), og fet fuktighetskrem er for å ikke bli sår ved hyppige toalettetbesøk. Jeg bruker enten jordnøttolje eller fuktighetskrem, ikke begge deler samtidig. Anonymkode: eac3c...ee1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Topsi skrev (5 timer siden): Jeg har også mageproblemer, men så lenge det som skal i do kommer i do, og man vasker seg greit så skulle det ikke bli noe griseri rundt omkring AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt usikker på hvor du mener det blir gris. Jeg har selv mage- og tarmproblemer, og bruker uvanlig mye tid på toalettet. Sikkert uvanlig mye tid på vask av toalettet også, for vasker selvfølgelig toalettet om det er gris. Angående hygiene har jeg våtservietter, jordnøttolje og fet fuktighetskrem stående ved toalettet. Våtservietter og jordnøttolje er for vask (jordnøttolje naturlig antiseptisk, og gir også beskyttende fukt), og fet fuktighetskrem er for å ikke bli sår ved hyppige toalettetbesøk. Jeg bruker enten jordnøttolje eller fuktighetskrem, ikke begge deler samtidig. Anonymkode: eac3c...ee1 Tusen takk for svar💕 jeg har også problemer med tømmefunksjonen, og i kombinasjon med konsistens på avføringen blir det ofte veldig grisete og enormt mye å tørke. Så det er situasjonen på toalettet, all tørkingen og det at jeg ikke vet om jeg får tørket bort alt som gjør at jeg føler meg så ekkel. Jeg er fortsatt under utredning, men jeg er stygt redd for at jeg kommer til å måtte leve med mye av dette.. Anonymkode: 92476...a21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå