Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg er 30 og singel. Med mye vas innad i jentegjengen. Ikke er jeg invitert på noe spesifikt, altså ikke planer. Og de det ikke er drama med, ei skal der og den andre dit. 

Jeg orker ikke og reise på fest med en bekjent og drikke med ørten folk som sikkert ikke er min type mennesker engang. 

Jeg ble dnt medlem her i høst og ønsker jo og bruke mitt medlemskap. Så ser jeg at 20 min unna her er det turområder med fjelltopper og ei hytte. Veldig populær plass og gå turer. Dnt har satt opp feiring der, med mat som lages i felleskap, man kan ha med øl/vin om man ønsker det, og man går opp mot det laveste toppen slik at vi ser mot sentrum/bydelene og ser raketter godt. Outfit er hytteklær og turklær. 

Men, ei venninne som flytta til Oslo lurte på om jeg ville komme dit. Hadde vært moro og prøvd feiring i en by og møte hennes venner. Men er så redd at ting blir så overfladisk. Og vi to har jo sklidd litt fra en annen, som er naturlig da vi ble kjent som 18 åringer. Og at hun flytta, og  har dannet seg et nytt nettverk og jeg har rota rundt meg mitt her hjemme. Blir da tog til og fra Oslo som tar 8 timer pr vei. Tar meg ikke råd til fly. Men får sove hos henne og hennes roomie. 

Kan godt feire med familie også, koselig det altså. Men kjente i år må jeg gjøre noe annet. Men bare HVA annet? 🤭🙏

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde jeg lett valgt å tilbringe nyttårsaften på fjellet. Det høres utrolig koselig ut.

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Som singel hadde jeg valgt byfest. Men det kommer egentlig litt mer an på om du ønsker å utvide nettverket ditt. Er du på utkikk etter en mulig partner? Nye venner? 

Klart, det kan jo være andre spennende mennesker på hytteturen også, kanskje folk som er mer lik deg. Men jeg hadde nok kjørt safe 🙈

Anonymkode: 84143...cbc

• Liker 1
Skrevet

Hadde valgt fjellet. Høres koselig ut det. 

Anonymkode: 38760...525

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde valgt fjellet :) 

Anonymkode: 1d898...0cc

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde valgt fjellet. Oslotur kan du ta en annen gang 🙂

Anonymkode: 3d8de...bfc

• Liker 5
Skrevet

Tror jeg hadde fått mest ut av fjellturen. Det hadde for min del skapt en mer minnerik opplevelse. Litt utenom det vanlige, liksom. Hadde du hatt et godt og nært forhold til hun som bor i Oslo, hadde det vært litt annerledes. 

Anonymkode: 9356d...6da

• Liker 4
Skrevet

Er dnt medlem selv, og om du føler for en tur på fjellet, treffe nye folk, og få en annen opplevelse så hadde jeg gått for det. Det er en fin måte å utvide sirkelen litt også, og kanskje et steg mot enda flere turer senere 😊 

• Liker 2
Skrevet

Hadde valgt fjellet, med mindre det var en veldig god venninne som du ønsker mer kontakt med framover. 

Skrevet

Jeg hadde valgt å være hjemme alene.. 😜

Anonymkode: 9e908...9c3

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg hadde gått for fjellet.

Men nå er jeg under gjennomsnittet glad i fest, spesielt når det er med ukjente. 

Tipper egentlig det hadde vært hyggelig også med turntil Oslo,  så tror egentlig bare du kan følge magefølelsen her.

Skrevet

Ut i fra det du skriver så lyser det lang vei at det er DNT-tur du vil på :) Gjør det du ønsker.

Anonymkode: adc74...b92

• Liker 1
Skrevet

Har vært på dnt tur flere ganger og det hadde vært supertrivelig med nyttår på fjellet 😃

Skrevet

Tror sjansen er stor for at hvis du velger byfest og Oslo så vil du på et eller annet punkt angre deg for at du valgte det foran dnt og hytte.

Og at sjansen er liten for at hvis du velger dnt og hytte at du vil angre deg for at du valgte det foran byfest og Oslo.

Jeg vet hva jeg ville valgt, og det valget ville ikke blitt Oslo og byfest.

Skrevet

Tur i fjellet høres veldig koselig ut, men det kommer jo an på om man klikker med de som er der. Hvis det blir bra, så kan det bli en av de mer minnerike nyttårsfeiringene man har. Men man kan også ende opp med en gjeng man ikke kommer inn på, ikke har noe til felles med, og man blir sittende der stille og stuck fordi man er langt hjemmefra.

Jeg hadde derfor valgt Oslotur. Både fordi jeg da i hvert fall kjenner noen fra før, og fordi - hvis det blir kjipt - så kan jeg reise hjem.

Anonymkode: 72d96...895

Skrevet

Jeg vet hva jeg ville ha gjort, men det betyr ikke at det er rett for deg. 😁

Kjenn bare etter hva du egentlig vil.

Hyttetur på fjellet, super koselig med nye folk, flott natur og fin tur. Det kan også bli overfladisk, eller ikke. Men kanskje det ikke betyr så mye, er selve hytteturen som er "målet".

Hyttetur i byn venninne, du orker egentlig ikke drikking og fest med mye folk. Det kan bli overfladisk, eller kanskje ikke. Hehe.. Dere har sklidd litt fra hverandre, så kanskje en kjekk nyttårs fest kan knytte dere nærmere igjen, eller ikke. Lang reisevei og mer kostbart (?)

Jeg hadde definitivt valgt hyttetur og det spiller ingen rolle om du er singel eller ei. Fordelen er at det er du som avgjør og ikke en kjæreste. Hadde foreslått for venninna om du kan komme på en helgetur litt utpå nyåret. 

Anonymkode: 40d3e...a43

Skrevet

Hadde jeg hatt et slik valg, ville jeg gått for hytteturen. Da er det i alle fall en felles interesse blant alle som deltar, og det utveksles erfaringer om turer hit eller dit😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...