Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt når man er gravid? jeg er i uke 13 og har vært økt/rennende helt siden jeg ble gravid?? tror jeg… men føler i det siste så har det vært mye, må bytte truse hver kveld. Det lukter heller ikke, lukter som vanlig utflod. 

Anonymkode: 5f2e3...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette normalt når man er gravid? jeg er i uke 13 og har vært økt/rennende helt siden jeg ble gravid?? tror jeg… men føler i det siste så har det vært mye, må bytte truse hver kveld. Det lukter heller ikke, lukter som vanlig utflod. 

jeg er i uke 37, og har hatt det i nesten hele svangerskapet :) så ja, det er nok helt normalt :) må bruke bind, og bytter truse ofte! 

Anonymkode: faf25...208

Skrevet

Jeg er uke 22 og har masse utflod! Bruker truseinnlegg nesten hver dag. Når jeg ikke bruker det, hender det at jeg må bytte truse et par ganger om dagen 😅. Er visst helt normalt 

Anonymkode: ce5ab...6d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg er i uke 37, og har hatt det i nesten hele svangerskapet :) så ja, det er nok helt normalt :) må bruke bind, og bytter truse ofte! 

Anonymkode: faf25...208

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er uke 22 og har masse utflod! Bruker truseinnlegg nesten hver dag. Når jeg ikke bruker det, hender det at jeg må bytte truse et par ganger om dagen 😅. Er visst helt normalt 

takk for svar dere, trodde jeg hadde noe vaginal eller sopp bakterier🫢

Skrevet

Dette er normalt. Det er en person der inne. Ting fra kroppen renses ut, og kroppen fungerer annerledes når den er bebodd. Underlivet er døråpningen inn til babyen. Kroppen gjør seg klar for å føde. Mye smurning er en god ting når man skal "drite en melon", som mange kaller det å føde :)

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

takk for svar dere, trodde jeg hadde noe vaginal eller sopp bakterier🫢

Det trodde jeg og. Men da skal det lukte vondt, være grønt/gult og det kan klø og svi. Jeg har ingen av de symptomene, så jeg stresser ikke med det. 

Skrevet

Utfloden kan variere noe vanvittig hos meg nå. Alt fra å være så rennende at jeg er sikker på at vannet har gått nesten (men det lukter syrlig utflod) til tykkere og hvit (ikke sopp eller noe). Noen ganger har jeg ikke så mye som en dråpe i trusa gjennom dagen. I følge jordmor er alt helt normalt. Man skal bare følge med på om man får tillegssymptomer (kløe, svie, rødhet osv). 

Anonymkode: 78951...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...