AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 3 mnd. Utrolig flott man på alle måter. Men det er jeg som sliter. Jeg vokste opp med gjentatte overgrep som lita jente, sett og hørt mye som ikke var bra. Det gjorde at kropp og ta på meg selv aldri har blitt noe jeg har klart. Sist sommer gikk jeg ut av et ekteskap som varte i 18 år. Denne mannen overkjørte meg seksuelt uten å bry seg om mine følser. Til tider kunne han bare kjøre på uten at jeg var klar eller gjøre ting jeg ikke likte ved å bruke makt. På den tiden og til nå har jeg aldri opplevd orgasme. Med min nåværende samboer er sexen fantastisk! Men fortsatt ingen orgasme. Problemet er først at jeg ikke klarer å onanere selv, grunnet min fortid. Han får lov til å prøve, men kommer aldri i mål og han går lei. Han har mange ekser og har spurt hvordan min orgasme kunne være, og tar ofte fram hvordan eksen kunne være. Det e så sårt å høre han fortelle da han har fått oppleve å ha sex med jenter som kommer til orgasme. Da tenker jeg ofte å bare gjøre det slutt fordi jeg ikke er en av de. Når æ ser på bilder av de 2 sammen, ser de så lykkelig ut. Men jeg får ikke den følsen med oss. Han føler det, er bare jeg som ikke klar det. Anonymkode: 682dc...93c 1
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Så leit å høre hva du har vært utsatt for. ❤️ Det er ikke unormalt å slite med sex etter å ha opplevd dette. Er dette noe du har lyst på for din egen del, eller for å gjøre partneren din fornøyd? Jeg synes det høres ut som du ikke er særlig grensesettende overfor partneren din. Det er utrolig unødvendig for ham å ta frem hvordan eksen var når hun fikk orgasme, særlig når dette er et sårt punkt for deg. Mange kvinner får ikke orgasme, selv om de ikke har erfart slikt som deg. Jeg håper du kan stole på at din seksualitet er din, og at du ikke skal gjøre noe du ikke vil for å gjøre en mann fornøyd, men for å få glede av din egen seksualitet. Ikke press deg selv til å onanere om du ikke vil det selv, men hvis du ønsker det selv så finnes det opplysningskanaler som kanskje kan gjøre det litt enklere. Man kan også begynne å ta på egen kropp på en ikke-seksuell måte og gi seg selv kroppslig nytelse helt uten å seksualisere det, og uten å fokusere på erogene soner.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 supernova_87 skrev (4 minutter siden): Så leit å høre hva du har vært utsatt for. ❤️ Det er ikke unormalt å slite med sex etter å ha opplevd dette. Er dette noe du har lyst på for din egen del, eller for å gjøre partneren din fornøyd? Jeg synes det høres ut som du ikke er særlig grensesettende overfor partneren din. Det er utrolig unødvendig for ham å ta frem hvordan eksen var når hun fikk orgasme, særlig når dette er et sårt punkt for deg. Mange kvinner får ikke orgasme, selv om de ikke har erfart slikt som deg. Jeg håper du kan stole på at din seksualitet er din, og at du ikke skal gjøre noe du ikke vil for å gjøre en mann fornøyd, men for å få glede av din egen seksualitet. Ikke press deg selv til å onanere om du ikke vil det selv, men hvis du ønsker det selv så finnes det opplysningskanaler som kanskje kan gjøre det litt enklere. Man kan også begynne å ta på egen kropp på en ikke-seksuell måte og gi seg selv kroppslig nytelse helt uten å seksualisere det, og uten å fokusere på erogene soner. Takk for svar. Det med orgasme er jo noe jeg vil finne ut av. Både for min egen del og om det er noe jeg kan tilføre i sexlivet med partner. Men har tenkt mye på om det med å kanskje gi slipp på tanken om det vil bli vanskelig. Å la han da finne seg ei som han kan få et normalt sex liv med. Er litt sperre der som hindrer meg i å se framover med oss 2 som par. Anonymkode: 682dc...93c
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Det med orgasme er jo noe jeg vil finne ut av. Både for min egen del og om det er noe jeg kan tilføre i sexlivet med partner. Men har tenkt mye på om det med å kanskje gi slipp på tanken om det vil bli vanskelig. Å la han da finne seg ei som han kan få et normalt sex liv med. Er litt sperre der som hindrer meg i å se framover med oss 2 som par. Anonymkode: 682dc...93c Dette høres ut som en sånn mindreverdstanke. At du er "defekt" siden du ikke kan gi ham det. Det er du ikke. Mange kvinner får som sagt ikke orgasme. Hvem er det som får deg til å føle at dere ikke har et normalt sexliv? Folk har ulike utfordringer. Og i et parforhold så får man aldri alt perfekt. Det gjør deg ikke mindre verdig et forhold. Eller mindre verdig kjærlighet, respekt og omsorg. Det å føle på press overfor et annet menneske bidrar nok til å gi sperrer for å nyte sin egen kropp. Hva med å utforske dette på egen hånd, før du innlemmer han i det. Gi deg plass til å bli trygg på egen kropp. For mange er det å få orgasme å gi slipp på kontroll, og kan være skremmende. Det kan gi en overveldende følelse av kontrolltap, og man kan få gamle minner og følelser rushende inn på seg. For andre er det bare at man ikke har prøvd seg frem hvordan man liker å bli befølt på klitoris. Kanskje hvis du identifiserer om det er en fysisk eller mental/emosjonell sperre. Kanskje du også trenger hjelp fra en fagperson. Ellers finnes det noen instagramkontoer fra sexologer som snakker mye om dette, og å gjenerobre egen seksualitet. Og si fra at han skal slutte å snakke om andre kvinner når dere har sex sammen, det er dårlig gjort.
eksentrisk Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Kjøp en womanizer, og prøv den selv. Klarer du ikke det bruker han den på deg. Da vil du oppleve din første orgasme på sekunder eller få minutter. Kanskje det er den kickstarten du trenger. Han er med deg p.g.a han liker deg. Ingen grunn til å tenke han ikke er interessert pga du ikke kommer. Han liker deg og er med deg nå fordi han vil. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 eksentrisk skrev (På 27.11.2022 den 3.35): Kjøp en womanizer, og prøv den selv. Klarer du ikke det bruker han den på deg. Da vil du oppleve din første orgasme på sekunder eller få minutter. Kanskje det er den kickstarten du trenger. Han er med deg p.g.a han liker deg. Ingen grunn til å tenke han ikke er interessert pga du ikke kommer. Han liker deg og er med deg nå fordi han vil. Har nettopp kjøpt en som ligner på womaniser. Jeg har prøvd den noen ganger alene og det er noe som skjer. Først så kommer det veske rennende som ikke lukter eller ser ut som tiss. Jeg fortsetter før det kan ikke vær orgasme. Kroppen spenner seg og det kiler og vibrerer i beina. Men så skjer det ikke mer. Hva betyr det? Anonymkode: 682dc...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå