Gå til innhold

Klønete seksuelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min klønete og stresser mye i senga. I tillegg fiser han høylytt, raper og aner ikke hva som tenner meg, selv om jeg har sagt det minst 100 ganger. 

Det er så lite tennende og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Noen ganger er sexen helt fantastisk og han tenner meg enormt, men det hører mer til det sjeldne. Som oftes er sexen fantastisk etter en god samtale og god stemning, at han ter seg litt bedre og steller seg. Men selv om han vet dette, så skjer det sjeldent. Jeg tenner rett og slett ikke på raping, fising, vond lukt, stressende partner i senga og ikke gjør ting som tenner meg 😬

Noen tips? Er jeg unormal? 

Anonymkode: 4e415...a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er såklart ikke unormal. Han er en gris og ekkel slask og personlig hadde jeg ikke klart å være sammen med en sånn mann, hadde mistet all tenning og lyst 

Anonymkode: 6e284...aef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For å få det som du vil så må du si nei til å ha sex når han ikke tenner deg. 

Når dere da har sex, fordi han tenner deg så må du gi han gode tilbakemeldinger på hva det var som funket. 

Ha fantastisk sex. Og bare det. For både deg og han. 

Og nei, du er ikke unormal. Vil si at det er mer uvanlig å tenne på promp og fis og ustelt partner. 

Anonymkode: 2c27c...c26

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at noen ganger kløner han og andre ganger er han fantastisk? Er det sånn å forstå at han kanskje får litt prestasjonsangst i blant? Er det noe dere skulle ha pratet litt om? 

Hygiene og dannelse må dere uansett ta en prat om. Fortell han hva som er turn-off for deg, så kanskje han vil strekke seg etter å vise seg fra sin beste side? 

Eller kanskje det er bedre å gjøre det motsatte, fortell han hva du tenner på og hva du liker med han ❤️

Anonymkode: 0e22e...cd2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...