AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 Mannen til min venninne har i alle år vært min nære venn, jeg har bedre kjemi med han enn henne og vi har alltid snakket mye sammen. Men det siste halve året har han ringt meg oftere, bare for å prate, og for litt siden var han hjemme hos meg, for å ordne noe for meg. Da vi satt ved siden av hverandre og pratet, lener han seg frem og kysser meg. Jeg besvarte det ikke, ble paff og sjokkert. Han sa noe om at hvis jeg ønsket det, måtte jeg bare utnytte han på alle mulige måter. Jeg har sagt tydelig i fra om at jeg ikke kan eller vil inn i et utroskap med han. Han aksepterer det, men sier han har tenkt på det i noen år.Jeg vet de strever og begge har fortalt meg at sexlivet er dødt. I tillegg til mange andre utfordringer. Etter at jeg nå har sagt tydelig i fra har han likevel kontaktet meg ofte og sier at selv om han ikke kan få meg seksuelt, så vil han så gjerne at vi snakker sammen ofte. Han vil ikke miste det, sier han. Jeg har spurt hvorfor og sagt at det beste er vel distanse, men det vil ikke han, for da blir han bare trist. Jeg vet hva jeg skal og må gjøre,men jeg må bare spørre her, for jeg har ikke våget spørre han direkte. Tror dere det kan være mer en seksuell tiltrekning fra hans side? Kan det være at han rett og slett har følelser for meg, siden han vil snakke mest mulig med meg? Senest i går fikk jeg en sms hvor han skrev at han skulle ønske han kunne tilbringe kvelden med meg, i stedet for å være hjemme, og sa at "jeg vet du ikke vil ta det videre men jeg hadde vært lykkelig om vi kunne sitte og prate noen timer".... Hva er dette? Følelser, begjær eller kjærlighet? Vi har som sagt vært venner i 8 år.... Håper noen kan komme med innspill. Og før dere kaster stein på meg: jeg har ikke gjort noe galt her, jeg har vært tydelig og klar i min tale og kommer ikke til å gå inn i noe seksuelt med han. Ikke ønsker jeg det og ikke hadde jeg klart det. Anonymkode: f748c...297
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Hold deg unna! Anonymkode: eb8a4...763 2 5
jabx Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen til min venninne har i alle år vært min nære venn, jeg har bedre kjemi med han enn henne og vi har alltid snakket mye sammen. Men det siste halve året har han ringt meg oftere, bare for å prate, og for litt siden var han hjemme hos meg, for å ordne noe for meg. Da vi satt ved siden av hverandre og pratet, lener han seg frem og kysser meg. Jeg besvarte det ikke, ble paff og sjokkert. Han sa noe om at hvis jeg ønsket det, måtte jeg bare utnytte han på alle mulige måter. Jeg har sagt tydelig i fra om at jeg ikke kan eller vil inn i et utroskap med han. Han aksepterer det, men sier han har tenkt på det i noen år.Jeg vet de strever og begge har fortalt meg at sexlivet er dødt. I tillegg til mange andre utfordringer. Etter at jeg nå har sagt tydelig i fra har han likevel kontaktet meg ofte og sier at selv om han ikke kan få meg seksuelt, så vil han så gjerne at vi snakker sammen ofte. Han vil ikke miste det, sier han. Jeg har spurt hvorfor og sagt at det beste er vel distanse, men det vil ikke han, for da blir han bare trist. Jeg vet hva jeg skal og må gjøre,men jeg må bare spørre her, for jeg har ikke våget spørre han direkte. Tror dere det kan være mer en seksuell tiltrekning fra hans side? Kan det være at han rett og slett har følelser for meg, siden han vil snakke mest mulig med meg? Senest i går fikk jeg en sms hvor han skrev at han skulle ønske han kunne tilbringe kvelden med meg, i stedet for å være hjemme, og sa at "jeg vet du ikke vil ta det videre men jeg hadde vært lykkelig om vi kunne sitte og prate noen timer".... Hva er dette? Følelser, begjær eller kjærlighet? Vi har som sagt vært venner i 8 år.... Håper noen kan komme med innspill. Og før dere kaster stein på meg: jeg har ikke gjort noe galt her, jeg har vært tydelig og klar i min tale og kommer ikke til å gå inn i noe seksuelt med han. Ikke ønsker jeg det og ikke hadde jeg klart det. Anonymkode: f748c...297 Han vil pule. 4 2
Helene1982 Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Dette er helt helt uaktuelt å gå videre med. Du må vurdere om du ønsker å jobbe med ekteskapet ditt. Bli eller ikke. Men å ligge med mannen til venninnen din er fullstendig uakseptabelt uansett hva han føler og sier 2 1
Pippi Lotta Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Beklager å si det, men jeg tror ikke det handler om følelser for deg. I «beste» fall så søker han bekreftelse fra deg for å få selvtilliten han trenger for å avslutte forholdet. I verste fall så prøver han å holde kontakten fordi han håper du skal gå med på sex senere. Du har jo allerede latt han blande deg inn i dramaet uten å advare jobben hans, så han tolker det kanskje som et tein på at du er på gli… Gjør deg selv en tjeneste TS og kut han ut! Hvor mye kan han bry seg om deg når han med vilje setter deg i denne situasjonen? Du fortjener mye mye bedre en denne behandlingen ❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 TS her. Glemte skrive at jeg er singel. Og som jeg skrev i HI: jeg verken skal, vil eller kan has et forhold til han. Er ikke tiltrukket av han På den måten og det er fullstendig utelukket å være med på utroskap uansett. Dere trenger ikke bekymre dere 😅 Det jeg spør om, er:kan han ha fått følelser for meg? Og jeg spør fordi en mann som ønsker et forhold og får nei, ville nok blitt skamfull og holdt seg unna. Men han vil jo at vi skal snakkes oftest mulig. Kanskje han er ensom i forholdet sitt. Men hvis han har fått følelser (mer enn et begjær) da er jeg nødt til å være enda mer distansert og tydelig. Anonymkode: f748c...297
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Har han gått fra konen sin? Nei? Hvorfor ikke? Fordi han vil ha henne som livspartner, og så vil han ha litt "gøy" ved siden av. Du har skrevet om han her før? Anonymkode: 972a5...4ad 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Helene1982 skrev (11 minutter siden): Dette er helt helt uaktuelt å gå videre med. Du må vurdere om du ønsker å jobbe med ekteskapet ditt. Bli eller ikke. Men å ligge med mannen til venninnen din er fullstendig uakseptabelt uansett hva han føler og sier Jeg er jo ikke gift og sa tydelig i HI at det ikke er fare for at det blir et seksuelt forhold ut av dette. Jeg vil jo ikke det! Helt uaktuelt faktisk. Anonymkode: f748c...297 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Du bør avslutte vennskapet. Så får de ordne opp seg i mellom. Kanskje med deg borte, så finner de intimiteten tilbake? Anonymkode: 972a5...4ad 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har han gått fra konen sin? Nei? Hvorfor ikke? Fordi han vil ha henne som livspartner, og så vil han ha litt "gøy" ved siden av. Du har skrevet om han her før? Anonymkode: 972a5...4ad Jeg har aldri hatt noe innlegg om han nei. Og jeg er heller ikke blant dem som har forelsket meg i en gift mann, så du trenger altså ikke prøve å stikke meg med at han heller vil ha henne osv😂det kunne ikke brydd meg mindre. Hjelpes, ingen av dere svarer jo på det jeg spør om.... 😅 Ts Anonymkode: f748c...297
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Jeg tror han håper på sex. Du har kanskje gitt litt etter på andre ting, som at han kan komme hjem til deg alene etc. Derfor tenker han nok at du vil gi etter for sex etterhvert. Tror menn lukter luta ganske kjapt om noen damer er litt ettergivende. Anonymkode: 4fb50...712 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror han håper på sex. Du har kanskje gitt litt etter på andre ting, som at han kan komme hjem til deg alene etc. Derfor tenker han nok at du vil gi etter for sex etterhvert. Tror menn lukter luta ganske kjapt om noen damer er litt ettergivende. Anonymkode: 4fb50...712 Dessuten tror jeg han ville spilt kortene annerledes om han hadde følelser for deg og ville noe mer enn bare sex. Anonymkode: 4fb50...712 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror han håper på sex. Du har kanskje gitt litt etter på andre ting, som at han kan komme hjem til deg alene etc. Derfor tenker han nok at du vil gi etter for sex etterhvert. Tror menn lukter luta ganske kjapt om noen damer er litt ettergivende. Anonymkode: 4fb50...712 Du kan ha rett men det skjer aldri. 😁 Anonymkode: f748c...297
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mannen til min venninne har i alle år vært min nære venn, jeg har bedre kjemi med han enn henne og vi har alltid snakket mye sammen. Men det siste halve året har han ringt meg oftere, bare for å prate, og for litt siden var han hjemme hos meg, for å ordne noe for meg. Da vi satt ved siden av hverandre og pratet, lener han seg frem og kysser meg. Jeg besvarte det ikke, ble paff og sjokkert. Han sa noe om at hvis jeg ønsket det, måtte jeg bare utnytte han på alle mulige måter. Jeg har sagt tydelig i fra om at jeg ikke kan eller vil inn i et utroskap med han. Han aksepterer det, men sier han har tenkt på det i noen år.Jeg vet de strever og begge har fortalt meg at sexlivet er dødt. I tillegg til mange andre utfordringer. Etter at jeg nå har sagt tydelig i fra har han likevel kontaktet meg ofte og sier at selv om han ikke kan få meg seksuelt, så vil han så gjerne at vi snakker sammen ofte. Han vil ikke miste det, sier han. Jeg har spurt hvorfor og sagt at det beste er vel distanse, men det vil ikke han, for da blir han bare trist. Jeg vet hva jeg skal og må gjøre,men jeg må bare spørre her, for jeg har ikke våget spørre han direkte. Tror dere det kan være mer en seksuell tiltrekning fra hans side? Kan det være at han rett og slett har følelser for meg, siden han vil snakke mest mulig med meg? Senest i går fikk jeg en sms hvor han skrev at han skulle ønske han kunne tilbringe kvelden med meg, i stedet for å være hjemme, og sa at "jeg vet du ikke vil ta det videre men jeg hadde vært lykkelig om vi kunne sitte og prate noen timer".... Hva er dette? Følelser, begjær eller kjærlighet? Vi har som sagt vært venner i 8 år.... Håper noen kan komme med innspill. Og før dere kaster stein på meg: jeg har ikke gjort noe galt her, jeg har vært tydelig og klar i min tale og kommer ikke til å gå inn i noe seksuelt med han. Ikke ønsker jeg det og ikke hadde jeg klart det. Anonymkode: f748c...297 Selvfølgelig kan dette være ekte kjærlighet med masse følelser og begjær!! Anonymkode: 7f0aa...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 Hvorfor spiller det noen rolle? Siden du lurer sånn virker det som at du er åpen for å stjele din venninnes mann om han har følelser for deg. Er du lojal til din venninne så sier du fra til henne om det som skjedde og bryter kontakt med han samme om det er seksuelt eller følelsesmessig Anonymkode: 765c4...e34 4 3
Helene1982 Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er jo ikke gift og sa tydelig i HI at det ikke er fare for at det blir et seksuelt forhold ut av dette. Jeg vil jo ikke det! Helt uaktuelt faktisk. Anonymkode: f748c...297 Jeg liker bare ikke at du leker med tanken om at mannen til venninnen din er tent på deg. jeg hadde ikke syntes at det er ok at min vennines kjæreste surrer på dem måten, og spesiel ikke med hennes venninne. Han er sikkert hypp på deg og vil sikkert ligge med deg, og dere har kysset. Det sviket din venninne kommer til å føle om dere begge svikter henne er egoistisk og utrolig sårende. Du kan ta en pause fra dem begge om det blir for nært og for fristende, men man flørter ikke med mannen til venninnen sin. Det at han flørter med deg er heller ikke et spesielt sjarmerende personlighetstrekk etter min mening. 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS her. Glemte skrive at jeg er singel. Og som jeg skrev i HI: jeg verken skal, vil eller kan has et forhold til han. Er ikke tiltrukket av han På den måten og det er fullstendig utelukket å være med på utroskap uansett. Dere trenger ikke bekymre dere 😅 Det jeg spør om, er:kan han ha fått følelser for meg? Og jeg spør fordi en mann som ønsker et forhold og får nei, ville nok blitt skamfull og holdt seg unna. Men han vil jo at vi skal snakkes oftest mulig. Kanskje han er ensom i forholdet sitt. Men hvis han har fått følelser (mer enn et begjær) da er jeg nødt til å være enda mer distansert og tydelig. Anonymkode: f748c...297 Han ønsker bare å bruke deg til forholdet med kona går bedre. Hadde han virkelig ville være sammen med deg hadde han gått ifra kona. Han ønsker nok at du skal være elskerinnen til ting går bedre med kona. Jeg opplevde at en mann på jobben var interessert i meg, og jeg trodde han var singel så vi flørtet litt og tullet på jobb. Vi begynte å sende meldinger og pratet seksuelt. Til slutt fikk jeg vite at han hadde samboer som var gravid som la seg kl.21 hver kveld, og at han bare brukte meg. Stol aldri på en mann som du vet er i forhold, og stol aldri på en mann som flørter og er seksuell, for da er han bare interessert i sex, ikke i deg. Anonymkode: da0f1...064 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Mannen til min venninne har i alle år vært min nære venn, jeg har bedre kjemi med han enn henne og vi har alltid snakket mye sammen. Men det siste halve året har han ringt meg oftere, bare for å prate, og for litt siden var han hjemme hos meg, for å ordne noe for meg. Da vi satt ved siden av hverandre og pratet, lener han seg frem og kysser meg. Jeg besvarte det ikke, ble paff og sjokkert. Han sa noe om at hvis jeg ønsket det, måtte jeg bare utnytte han på alle mulige måter. Jeg har sagt tydelig i fra om at jeg ikke kan eller vil inn i et utroskap med han. Han aksepterer det, men sier han har tenkt på det i noen år.Jeg vet de strever og begge har fortalt meg at sexlivet er dødt. I tillegg til mange andre utfordringer. Etter at jeg nå har sagt tydelig i fra har han likevel kontaktet meg ofte og sier at selv om han ikke kan få meg seksuelt, så vil han så gjerne at vi snakker sammen ofte. Han vil ikke miste det, sier han. Jeg har spurt hvorfor og sagt at det beste er vel distanse, men det vil ikke han, for da blir han bare trist. Jeg vet hva jeg skal og må gjøre,men jeg må bare spørre her, for jeg har ikke våget spørre han direkte. Tror dere det kan være mer en seksuell tiltrekning fra hans side? Kan det være at han rett og slett har følelser for meg, siden han vil snakke mest mulig med meg? Senest i går fikk jeg en sms hvor han skrev at han skulle ønske han kunne tilbringe kvelden med meg, i stedet for å være hjemme, og sa at "jeg vet du ikke vil ta det videre men jeg hadde vært lykkelig om vi kunne sitte og prate noen timer".... Hva er dette? Følelser, begjær eller kjærlighet? Vi har som sagt vært venner i 8 år.... Håper noen kan komme med innspill. Og før dere kaster stein på meg: jeg har ikke gjort noe galt her, jeg har vært tydelig og klar i min tale og kommer ikke til å gå inn i noe seksuelt med han. Ikke ønsker jeg det og ikke hadde jeg klart det. Anonymkode: f748c...297 Han er betatt og tar det han kan få. Her er lite annet å gjøre enn å kutte kontakten, dessverre. Anonymkode: 02751...584 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 Du må holde avstand til ham. Et vennskap med ham nå, er oppskriften på kaos. Hva han føler eller ikke, behøver du overhodet ikke å tenke på. Anonymkode: 0ff01...899 3 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig kan dette være ekte kjærlighet med masse følelser og begjær!! Anonymkode: 7f0aa...1b4 Nei, dette er pulegutt som vil pule. Anonymkode: f0969...c95 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå