Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 4 mnd siden, og har ikke fått mensen enda. Jeg del ammer. Jeg har hatt sex etter fødselen men da med kondom, så tenker jeg ikke kan være gravid. Jeg har dog to siste ukene opplevd murring i magen samt kramper i magen, men ingen tegn til mensen enda. Har heller ikke andre symptomer på at mensen er på vei, før hadde jeg menssmerter 1-2 dager før mensen kom så var det over. Nå har jeg hatt murringer/smerter i rykk og napp ca 14 dager og det er myyyye vondere enn før! Noen andre med lignende erfaring? Kan det vær mensen som er på vei eller bør jeg ta en graviditetstest? Kan man bli gravid når mensen ikke er tilbake enda?

Anonymkode: dac7d...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har brukt kondom og ammer, og mensen ikke er tilbake er du mest sannsynlig ikke gravid. Er du veldig usikker kjøper du deg en test, og får vekk den tanken. Kanskje kommer mensen snart? Ikke så godt å vite egentlig. Må bare vente å se. 

Anonymkode: e92c5...920

Skrevet

Hadde menssmerter i noen uker før første mens kom etter fødsel.

Mensen har for øvrig vært totalt annerledes etter fødsel enn før svangerskapet. Hadde regelmessig syklus fra aller første mens og til jeg ble gravid, mens nå ligger jeg på alt fra 23 til 65 dager. Blødde lite og i 3 dager (hvor 1 var spotting) før, og nå blør jeg i middels til mye i minimum 6 dager + flere dager med spotting. Hadde ikke menssmerter utover svake murringer før, og nå har jeg mye vondt. Mens før og etter fødsel er for meg totalt usammenlignbart. 🙈

Anonymkode: 2724b...805

Skrevet

Samme her! Bare at jeg har hatt det av og på noen få måneder nå, uten at mensen er tilbake. Baby er 8 mnd gammel.

Anonymkode: ad0d0...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...