Gå til innhold

Ejakuere mye ved orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for første gang i mitt voksne liv kjøpt en lignende sex hjelpe middel som ligner på womaniser. Har ikke hatt orgasmer i livet før, men utforsker nå før å få det til. Har prøvd litt og når jeg har holdt på i noen minutter, så renner det en veske ut? Det kommer myye på en gang. Å ved flere forsøk etter denne fortsetter det å komme mer. Lukter ikke tiss, men blir jo så vått. Har på do før æ startet. Hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 9626f...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 9626f...6bd

Skrevet

Du squirter vel da?

• Liker 1
Skrevet

Du squirter nok da, samme skjer med meg ved bruk av womanizerlignende leketøy

• Liker 1
Skrevet

Du squirter fordi det er veldig deilig. Du gjør ingenting feil. Alt er som det skal være. Kos deg.

Skrevet

Du squirter. Noe som du bare må nyte når du når toppen. Slik er det bare med flere damer, noen gjør det andre ikke. 

Anonymkode: b8765...382

Skrevet

Det er tiss😂

Anonymkode: 12bab...ba1

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg squirter også noen ganger, men det er jo noe herk. Greit nok at det ikke føles verken ekkelt eller vondt, men det kan ikke akkurat sammenlignes med nytelsen ved en ekte orgasme. 

Bare styr, senga blir våt og tanken på at det er minst én del tiss i det er ekkelt. 

Anonymkode: 73a26...080

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 12.58):

Jeg squirter også noen ganger, men det er jo noe herk. Greit nok at det ikke føles verken ekkelt eller vondt, men det kan ikke akkurat sammenlignes med nytelsen ved en ekte orgasme. 

Bare styr, senga blir våt og tanken på at det er minst én del tiss i det er ekkelt. 

Anonymkode: 73a26...080

99% er tiss

Anonymkode: 12bab...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...