AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 som virka veldig gira før sex, men stikker like etter sex. Angrer de mest sannsynlig på sexen? angrer på alt de har gjort sammen med deg? fra kyss til sex. du som har gjort dette med en jente , hva var grunnen. Angret du for at du lå med henne? og derfor stakk du rett hjem etter sex? Anonymkode: 0583a...8a2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 De tenker nok ikke så dypt over det. De bare handlet på kåtskap i øyeblikket og brukte damekroppen som et alternativ til runking, og man driver ikke å husker på, angrer på eller analyserer runking og tøm og rømminger. Det bare skjedde og nå er det glemt. Anonymkode: fdd7a...261 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): som virka veldig gira før sex, men stikker like etter sex. Angrer de mest sannsynlig på sexen? angrer på alt de har gjort sammen med deg? fra kyss til sex. du som har gjort dette med en jente , hva var grunnen. Angret du for at du lå med henne? og derfor stakk du rett hjem etter sex? Anonymkode: 0583a...8a2 Jeg er en kvinne og er sånn. Jeg får bare en følelse i meg om at nå vil jeg reise. Anonymkode: e0d4f...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en kvinne og er sånn. Jeg får bare en følelse i meg om at nå vil jeg reise. Anonymkode: e0d4f...ab2 Selvom dere hadde planlagt å gjøre flere ting den kvelden? Anonymkode: 0583a...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Hadde bare kvinner skjønt hvor deilig det er for mannen å kjenne det rykke i pungen og han kan slippe løs all lagret sæd i henne…så ville de forstått at menn blir sinnsyke i gjerningsøyeblikket når de knuller. Og handler deretter. Anonymkode: 822ff...0c7 1
Blått Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: som virka veldig gira før sex, men stikker like etter sex. Angrer de mest sannsynlig på sexen? angrer på alt de har gjort sammen med deg? fra kyss til sex. du som har gjort dette med en jente , hva var grunnen. Angret du for at du lå med henne? og derfor stakk du rett hjem etter sex? Anonymkode: 0583a...8a2 Det handler ikke om å angre, men om at man fikk det man kom for. Hvorfor bli når man har pult ferdig?😄 Endret 27. november 2022 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Det er vel det at de kom for å pule henne og nå har de gjort det. Da er de liksom ferdig med dama, og de er livredde for at hun skal legge noe mer idet, eller på noen måte å bli "viklet" inn i et forhold, eller noe følelsesmessig med dama. Derfor flykter de som de har faen i hælene. Anonymkode: b2271...c06
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde bare kvinner skjønt hvor deilig det er for mannen å kjenne det rykke i pungen og han kan slippe løs all lagret sæd i henne…så ville de forstått at menn blir sinnsyke i gjerningsøyeblikket når de knuller. Og handler deretter. Anonymkode: 822ff...0c7 så deilig kan det umulig være. dere er som regel stille under akten:P mange av dere lager ikke en eneste lyd. Anonymkode: 0583a...8a2 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Vi angrer ingenting, har fått det vi kom for, så da er det greit. Anonymkode: ff983...200
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): så deilig kan det umulig være. dere er som regel stille under akten:P mange av dere lager ikke en eneste lyd. Anonymkode: 0583a...8a2 😄 Anonymkode: b71bc...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå